.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:چه کسی باید پاسخگوی مردم مظلوم منطقه باشند که امروز به‌خاطر یک‌طرفه شدن جاده کندوان نمی‌توانند به خانه‌هایشان برگردند؟یا روستاها را تعطیل کنید یا فکری برای این جاده بکنید. چه کسی باید پاسخگوی مردم مازندران باشد؟
شمال نیوز:چه کسی باید پاسخگوی مردم مظلوم منطقه باشند که امروز به‌خاطر یک‌طرفه شدن جاده کندوان نمی‌توانند به خانه‌هایشان برگردند؟یا روستاها را تعطیل کنید یا فکری برای این جاده بکنید.(ادامه)
نرخ تورم در مازندران کاهش یافت
(ادامه)
آخرین جزئیات تردد و ممنوعیت راه های کشور
(ادامه)
مهلت یک ماهه استیضاح کنندگان به وزیر نیرو
(ادامه)
پرواز مستقیم ساری-بحرین راه اندازی شد
(ادامه)
اظهارات ضدایرانی مشاور اوباما
(ادامه)
غرق شدن 3 نفر در دریای نوشهر
فرماندار نوشهر گفت: تاکنون سه نفر در منطقه غیر طرح در دریای نوشهر غرق شده‌اند.(ادامه)
بر اثر بارندگی و کاهش دید در محور ساری به میاندورود 15 خودرو با یکدیگر برخورد کردند. تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در جاده ساری- نکا
بر اثر بارندگی و کاهش دید در محور ساری به میاندورود 15 خودرو با یکدیگر برخورد کردند.(ادامه)
عکسی که نکونام پس از مصاحبه علیه قلعه‌نویی منتشر کرد
جواد نکونام پس از مصاحبه علیه قلعه نویی عکس زیر را در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او هیچ توضیحی در خصوص این عکس ننوشت اما گویا بدش نمی‌آید اینروزها عکس‌هایش با مخالفان سرمربی سابقش را مرور کند. (ادامه)
مقام معظم رهبری با بیان اینکه سگ هاری به انسان های مظلوم حمله کرده است‬ تاکید کردند: چه کسی مظلوم تر از کودکان مظلومی است که در این قضایا جان خود را از دست داده اند؟ مادرانی که فرزندان خود را در آغوش گرفتند و پر پر زدن آنها را تماشا کردند‬. امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و دنیای انسانیت مسئله‌ غزه است/ همه موظفند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند
مقام معظم رهبری با بیان اینکه سگ هاری به انسان های مظلوم حمله کرده است‬ تاکید کردند: چه کسی مظلوم تر از کودکان مظلومی است که در این قضایا جان خود را از دست داده اند؟ مادرانی که فرزندان خود را در آغوش گرفتند و پر پر زدن آنها را تماشا کردند‬.(ادامه)
مهاجمان با جعل عنوان وابستگی به برخی نهادهای نظامی کشور با تبر و قمه و چاقو در منطقه‌ای که تلفن‌های همراه خارج از شبکه آنتن دهی بودند به گردشگران حمله کرده و علاوه بر سرقت وسایل گردشگران و از بین بردن یک دوچرخه با سرقت وسایل و مقداری پول از محل متواری شدند. سرقت وحشیانه سه مامورنما از گردشگران در نوشهر
مهاجمان با جعل عنوان وابستگی به برخی نهادهای نظامی کشور با تبر و قمه و چاقو در منطقه‌ای که تلفن‌های همراه خارج از شبکه آنتن دهی بودند به گردشگران حمله کرده و علاوه بر سرقت وسایل گردشگران و از بین بردن یک دوچرخه با سرقت وسایل و مقداری پول از محل متواری شدند.(ادامه)
پیراهن فصل بعد پرسپولیس را ببینید
(ادامه)
تشریح روند پرونده قضایی میلیاردر نفتی
(ادامه)
بعد از ماه رمضان مراقب پرخوری باشید
(ادامه)
حمله اسرائیل به خانه رهبر حماس
(ادامه)
بیمارستان بو علی ساری نیاز به پزشک اورتوپد مقیم دارد
(ادامه)
ترافیک سنگین در محور هراز
(ادامه)
علت سقوط هواپیمای مالزی مشخص شد
(ادامه)
بررسی اتهام زمین خواری دو نماینده مجلس در هیات نظارت
(ادامه)
سه کاندیدای ریاست شورای شهر چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: حضور احمد مسجد جامعی، مهدی چمران و مرتضی طلایی در انتخابات ریاست شورای چهارم شهر تهران قطعی شده است.(ادامه)
احضار مرتضوی به دادسرا
(ادامه)
اشد مجازات برای قاتل خانواده نماینده سابق
قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ،عامل قتل پسر و عروس نماینده سابق مجلس را به دو بار قصاص و زندان محکوم کردند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر فطر، جاری شدن فرهنگ رمضان در زندگی مسلمانان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
حضور اسد در نماز عید فطر دمشق
(ادامه)
حقایقی دردناک درباره زنان موصل
تروریست های داعش به محض استقرار در موصل منشوری را تهیه کردند و در آن فرامین خود را به مردم این شهر ابلاغ کردند. به موجب این فرامین، زنان باید روبنده داشته باشند و لباس بلند به تن داشته باشند. داعشی ها همچنین اعلام کردند صورت مانکن های لباس نیز باید پوشانده شود.(ادامه)
نامه علی مطهری به اژه‌ ای درباره «حصر»
علی مطهری در واکنش به صحبت اخیر محسنی اژه‌ای مبنی بر "دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد"، یادآور شد که «امام علی(ع) خوارج را تا زمانی که دست به سلاح نبرده بودند از حقوق اجتماعی‌شان محروم نکرد و آزاد بودند که حتی پای منبر ایشان انتقاد و اعتراض کنند».(ادامه)
شب‌ عید فطر بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است. اعمال شب «عید فطر»
شب‌ عید فطر بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است.(ادامه)
تکلیف دانشگاه احمدی‌نژاد مشخص شد
معاون نظارت و راهبری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی آخرین تصمیمات این شورا در خصوص دانشگاه ایرانیان را اعلام کرد و گفت: اعضای شورا هفته گذشته پس از بررسی نهایی اعتراضات، مصوبه ای را در خصوص دانشگاه ایرانیان داشت.(ادامه)
محمدرضا پهلوی روز ۵ مرداد ۱۳۵۹ در سن ۶۱ سالگی در بیمارستان معادی قاهره بر اثر بیماری سرطان خون درگذشت‌. دو روز بعد پیکر وی در مسجد الرفاعی قاهره، پس از تشییع به خاک سپرده شد. آنکه بر جنازه شاه نماز خواند، سید طالب الرفاعی روحانی شیعه عراقی بود. این مرد محمدرضا پهلوی را کفن و دفن کرده
محمدرضا پهلوی روز ۵ مرداد ۱۳۵۹ در سن ۶۱ سالگی در بیمارستان معادی قاهره بر اثر بیماری سرطان خون درگذشت‌. دو روز بعد پیکر وی در مسجد الرفاعی قاهره، پس از تشییع به خاک سپرده شد. آنکه بر جنازه شاه نماز خواند، سید طالب الرفاعی روحانی شیعه عراقی بود.(ادامه)
تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند... روایت یک عضو از سفره هاي توزيع پول درشورا!
تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.