.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت. میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران  آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد..... گزارشی از طوفان و تندباد شدید در مازندران
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.....(ادامه)
شمال فردا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای فعالیت ستاد سفر نوروزی را ۹۸۷مورد عنوان کرد. ۹۸۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی مازندران صورت گرفت
شمال فردا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای فعالیت ستاد سفر نوروزی را ۹۸۷مورد عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است ..... فوری / طوفان مازندران را درنوردید / سرگردانی مسافران نوروزی/ تند باد 2 پرواز فرودگاه ساری را به تهران برد
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است .....(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. .... نوروز 97 ؛ کنکور هلال احمری ها در مازندران
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. ....(ادامه)
ظرفیت اقامتگاههای مازندران ۷ درصد رشد یافت
معاون امور عمرانی استانداری مازندران، ارتقای سطح خدمات دهی به گردشگران را خواستار شد و از افزایش هفت درصدی ظرفیت اقامتگاههای استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد..... کارخانه حریربافی چالوس ۳ ماه بعد از ثبت ملی تخریب شد
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد.....(ادامه)
شمال نیوز : سؤال اینجاست که تا چه اندازه شهرهای گردشگری مازندران توان نگهداری مسافران و گردشگران را به عنوان شهر مقصد دارند تا صرفاً معبری برای عبور گردشگر برای پیدا کردن مناطق گردشگری دیگر نباشند..... مازندران معبر یا مقصد گردشگران ؟!
شمال نیوز : سؤال اینجاست که تا چه اندازه شهرهای گردشگری مازندران توان نگهداری مسافران و گردشگران را به عنوان شهر مقصد دارند تا صرفاً معبری برای عبور گردشگر برای پیدا کردن مناطق گردشگری دیگر نباشند.....(ادامه)
نگرانی از خشکی تالابهای مازندران
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران روند خشک شدن تالاب های استان را نگران کننده دانست و آن را ناشی از بهره برداری بی رویه از منابع آبی دانست.(ادامه)
۸۰ ایستگاه پلیس مازندران در طرح نوروزی خدمات دهی می کنند
فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۸۰ ایستگاه پلیس در طرح نوروزی به هم استانی ها و مسافران خدمات دهی می کنند.(ادامه)
تغییر مدیرکل میراث مازندران در فصل گردشگری
اسفندماه از نیمه گذشته است و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که در تدارک برنامه‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز 97 بود، با ابلاغ حکم جدید برای مدیرکل آن با همین سمت در استان تهران، سمت و سوی خود را به سمت رایزنی برای تعیین مدیر جدید برده است.(ادامه)
شمال نیوز : تغییر مدیرکلی که به صورت مستقیم با ستاد سفر و گردشگری در ارتباط است تنها 10 روز مانده به عید نوروز و پیک سفرهای نوروزی چه دلیلی دارد؟.... گردشگران در راه مازندران ؛ « بزرگ نیا » در راه تهران !
شمال نیوز : تغییر مدیرکلی که به صورت مستقیم با ستاد سفر و گردشگری در ارتباط است تنها 10 روز مانده به عید نوروز و پیک سفرهای نوروزی چه دلیلی دارد؟....(ادامه)
شهرداران مازندران برای مدیریت شهری برنامه ارائه دهند/لزوم پرهیز از تفرقه در استان
استاندار مازندران گفت: شهرداران با ایده‌های خلاقانه و كارآمد در راستای توانمندسازی شهرداری‌ها برای ارائه خدمات شایسته‌تر اهتمام کنند.(ادامه)
عدم حضور تأثیرگذار (که بیشتر سفرهای برخی مدیران ارشد استانی و ملی کوتاه‌مدت، مقطعی، با عجله و شتاب‌زده بوده است) مدیران ارشد استانی به‌ویژه استاندار و معاونانش و مدیران و روسای ادارات کل استانی در سنوات گذشته بایدها و نبایدها در غرب مازندران
عدم حضور تأثیرگذار (که بیشتر سفرهای برخی مدیران ارشد استانی و ملی کوتاه‌مدت، مقطعی، با عجله و شتاب‌زده بوده است) مدیران ارشد استانی به‌ویژه استاندار و معاونانش و مدیران و روسای ادارات کل استانی در سنوات گذشته(ادامه)
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد.
دیدار سفیر روسیه در ایران با استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران+ تصاویر
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد. (ادامه)
شمال نیوز :  در بسته ساری گردی، هم با تاریخ همراه خواهید شد و هم با جاذبه‌های طبیعی در کلبادی و حمام وزیری با معماری قجری و در موزه ساری تاریخ چند هزارساله دریای ساری را خواهید دید و در آب‌بندان دلفین حس خوب یک جزیره را تجربه خواهید کرد. تورگردی در شهر بهارنارنج را به یاد خواهید سپرد
شمال نیوز : در بسته ساری گردی، هم با تاریخ همراه خواهید شد و هم با جاذبه‌های طبیعی در کلبادی و حمام وزیری با معماری قجری و در موزه ساری تاریخ چند هزارساله دریای ساری را خواهید دید و در آب‌بندان دلفین حس خوب یک جزیره را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
کاهش 70 درصدی مساحت جنگل‌های مازندران
(ادامه)
جابجایی ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی از فرودگاههای مازندران
بیش از 115 هزار مسافر درقالب ۳۵۴ پرواز ایام نوروز ۹۶ از فرودگاههای استان مازندران جابجا شدند.(ادامه)
پیشگیری و مهار آتش سوزی‌های جنگلی در گیلان
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: چند روز نخست امسال مصادف بود با وقوع پدیده باد گرم و افزایش دما در نقاط مختلف گیلان که این پدیده جوی طبیعی احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها را افزایش می‌دهد.(ادامه)
بیش از 4 میلیون زائر در طرح نوروزی آرامش بهاری به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند. تشرف 4 میلیون مسافر نوروزی به زیارت امامزادگان مازندران
بیش از 4 میلیون زائر در طرح نوروزی آرامش بهاری به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند.(ادامه)
اسقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکان مدارس در مازندران
295 هزار و 872 نفر روز مسافران نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند.(ادامه)
استقبال 15 هزار و 265 نفر از فیلم های نوروزی در سینماهای مازندران
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سینمای مازندران در ایام نوروز 96 فعال بوده و 15 هزار و 265 نفر به تماشای فیلم ها رفته و 560 میلیون ریال بلیط سینما فروش رفت.(ادامه)
تور گردشگری نوروزی و ساری گردی برگزار شد
تور ویژه گردشگری با هدف شناساندن جاذبه های تاریخی و گردشگری در ساری برگزار شد.(ادامه)
كمپين «نه به تصادفات جاده‌ای» راهی برای افزايش ایمنی و سلامتی
کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» طرحی برای ايجاد و افزايش ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است كه با رویکرد پیشگیرانه در ادامه طرح سال گذشته از ابتدای سال جديد در دست اجراست.(ادامه)
اقتصاد مقاومتی سیاست راهبردی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با اشاره به شعال سال جاری گفت: اقتصاد مقاومتی در قالب سیاست های کلی یک بحث راهبردی است و با پایان سال پایان نمی یابد.(ادامه)
بازدید 440 هزار نفر از روستاهای مازندران طی 9 روز تعطیلات نوروزی در مازندران
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز طرح نوروزی 96 تا کنون 440هزار نفر از روستاهای مازندران بازدید کردند.(ادامه)
اقامت حدود 7 میلیون نفرشب مسافر طی 12 روز در مازندران
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت 6 میلیون و 939 هزار و 588 نفرشب مسافر در استان از آغاز طرح نوروزی تا 6 فروردین‌ماه خبر داد. (ادامه)
کشف و امحای 5 هزار کیلویی مواد غذایی فاسد در مازندران
بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران 5 هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در استان کشف و امحا کردند.(ادامه)
جذب بیشترین گردشگران نوروزی کشور در نمک آبرود چالوس
مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس رتبه نخست بازدید مسافران نوروزی را در کشور به خود اختصاص داد .(ادامه)
مامویت ویژه مجلس به ۶ کمیسیون تخصصی برای تحقق شعار سال جاری
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شش کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال جاری و ارائه ایده ها در این زمینه ماموریت یافتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.