.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
240سورتی پرواز رفت و برگشت تا 16 فروردین ماه جاری به مقاصد مشهد، اهواز، عسلویه، تهران، شیراز، بندرعباس، کیش، اصفهان، تبریز و ازمیر ترکیه انجام می شود. برنامه ریزی 240 سورتی پرواز برای گردشگران نوروزی گیلان
240سورتی پرواز رفت و برگشت تا 16 فروردین ماه جاری به مقاصد مشهد، اهواز، عسلویه، تهران، شیراز، بندرعباس، کیش، اصفهان، تبریز و ازمیر ترکیه انجام می شود.(ادامه)
اکبری از امداد رسانی به بیش از 1هزار خانوار آسیب دیده در روز گذشته خبرداد. خدمات رسانی به بیش از 1هزار نفرآسیب دیده در سیل روز گذشته
اکبری از امداد رسانی به بیش از 1هزار خانوار آسیب دیده در روز گذشته خبرداد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران سال پیش رو را سالی پر رونق برای گردشگری مازندران برشمرد و گفت: ۱۷ موزه استان در ایام نوروز فعال است. 17موزه مازندران پذیرای مسافران نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران سال پیش رو را سالی پر رونق برای گردشگری مازندران برشمرد و گفت: ۱۷ موزه استان در ایام نوروز فعال است.(ادامه)
برف و یخبندان فردا به جاده‌های مازندران برمی‌گردد
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت که بر اساس نقشه های پیش یابی ، سامانه بارشی و سرد بار دیگر از فردا چهارشنبه 29 اسفند تشدید شده و برف و یخبندان به جاده های استان بر می گردد.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است. استاندار: مازندران بدون تصادف داشته باشیم
استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است.(ادامه)
شمال نیوز: بازار اجاره نوروزی ویلا و خانه‌های دربست در گروهی از شهرهای شمالی کشور، موجران این املاک را به‌دلیل برداشت اولیه نادرست، غافلگیر کرد. بازار ویلاهای اجاره‌ای شمال زیر ذره‌بین
شمال نیوز: بازار اجاره نوروزی ویلا و خانه‌های دربست در گروهی از شهرهای شمالی کشور، موجران این املاک را به‌دلیل برداشت اولیه نادرست، غافلگیر کرد.(ادامه)
رکود تقاضا برای اقامت نوروزی در شمال
(ادامه)
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی ۲۲ بازارچه فروش صنایع دستی و هنرهای سنتی در سراسر استان مازندران، ویژه نوروز خبر داد. برپایی ۲۲ بازارچه نوروزی صنایع دستی در مازندران
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی ۲۲ بازارچه فروش صنایع دستی و هنرهای سنتی در سراسر استان مازندران، ویژه نوروز خبر داد.(ادامه)
صبحانه سلامت برای گردشگران نوروزی مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: سعدالله وطنخواه  ، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مسیر پروازی ساری - تبریز و بالعکس از ۱۱ فروردین در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی می شود..... آغاز ارائه تسهیلات و خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران و گردشگران نوروزی مازندران
شمال نیوز: سعدالله وطنخواه ، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مسیر پروازی ساری - تبریز و بالعکس از ۱۱ فروردین در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی می شود.....(ادامه)
جاذبه‌های گردشگری عروس شهرهای ایران + تصاویر
شمال نیوز: شهرستان رامسر با زیبایی وصف‌ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است. (ادامه)
مشارکت شهروندان برای شناساندن ظرفیت‌های‌ گردشگری ساری در ایام نوروز
(ادامه)
شمال نیوز: مازندران به واسطه بناهای تاریخی بسیار، طبیعت زیبا و نعمت های خدادای جنگل، دریا و آب و هوای پاک هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر در ایام نوروز می باشد... آسان تر شدن راهنمای گردشگران نوروزی در مازندران
شمال نیوز: مازندران به واسطه بناهای تاریخی بسیار، طبیعت زیبا و نعمت های خدادای جنگل، دریا و آب و هوای پاک هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر در ایام نوروز می باشد...(ادامه)
ویژه برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در صدر
ویژه‌برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در ارزیابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، از میان کلیه مراکز، حائز رتبه نخست شد. (ادامه)
جزئیات طرح تعطیلات زمستانی مدارس
(ادامه)
توزیع فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درمیان مسافران مسیر راه‌آهن شمال و قطار ساری به مشهد توزیع شده است.(ادامه)
برپایی 653 نمایشگاه صنایع‌دستی در مازندران
دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اقامت 3 میلیون و 664 هزار و 500 نفرشب گردشگر در روستاهای استان، گفت: 653 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی نوروزی در استان برگزار شد. (ادامه)
کشف سرقت ایام نوروز در مازندران ۴۱ درصد رشد یافت
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۴۱ درصدی کشفیات سرقت در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ در سطح استان خبر داد.(ادامه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند.
طبیعت شمال کشور، محلی برای دپوی زباله!(ديدگاه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
در آستانه سیزدهم فروردین روز طبیعت، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران نکاتی را به طبیعت گردان و مسافران نوروزی توصیه کرد. توصیه های محیط زیست مازندران در روز 13 بدر
در آستانه سیزدهم فروردین روز طبیعت، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران نکاتی را به طبیعت گردان و مسافران نوروزی توصیه کرد.(ادامه)
حضور نیم میلیون نفر زائر نوروزی در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور بیش از نیم میلیون نفر از زائران و مسافران نوروزی از اول تا ۱۱ فروردین‌ماه جاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.(ادامه)
چشمه آب معدنی قرمرض نکا در شرق مازندران، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی یکی از مقصدهای بسیاری گردشگران و مسافران به شهر نکا تبدیل شده است. چشمه قرمرض فرصتی برای توسعه گردشگری در نکا
چشمه آب معدنی قرمرض نکا در شرق مازندران، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی یکی از مقصدهای بسیاری گردشگران و مسافران به شهر نکا تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز: این تصاویر مربوط به روستای سرسبز «ملاط» و «لیلاکوه» در حومه شهر لنگرود واقع در استان گیلان است. زنان و مردان این روستا با لباس های محلی در کلبه های چوبی خود مشغول پخت نان و پذیرایی از مسافران نوروزی هستند. تصاویر : نوروزگردی مسافران در «لنگرود»(خبر)
شمال نیوز: این تصاویر مربوط به روستای سرسبز «ملاط» و «لیلاکوه» در حومه شهر لنگرود واقع در استان گیلان است. زنان و مردان این روستا با لباس های محلی در کلبه های چوبی خود مشغول پخت نان و پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.(ادامه)
رشد ۵ درصدی حضور گردشگران در روستاهای مازندران
دبیر کمیته امور دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از رشد پنج درصدی حضور گردشگران در روستاهای استان خبر داد و این آمار را بیش از دو میلیون نفر اعلام کرد.(ادامه)
افزایش ۱۶ درصدی مسافران نوروزی در مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از افزایش ۱۶درصدی ورود مسافران نوروزی به مازندران خبر داد.(ادامه)
بازدید معاون سیاسی استاندار از ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی مازندران
معاون سیاسی و امنیتی استاندارمازندران امروز در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی مازندران گفت:مردم در حفظ محیط زیست تلاش کنند.(ادامه)
گردشگران نوروزی در سواحل فرح آباد ساری
(ادامه)
هوای مازندران تا 18 درجه خنک می شود
هواشناسی مازندران از ورود یک سامانه سرد و بارشی به استان خبر داد و گفت که دمای هوا هم طی امروز و فردا بین 6 تا 18 درجه کاهش می یابد.(ادامه)
شمال نیوز : نوروز برای جنگل‌های هیرکانی خوش‌یمن نبود و در چند روز گذشته آتش در مناطق مختلف جنگلی مازندران شعله‌ور شد..... وقتی نوروز برای جنگل‌های مازندران خوش‌یمن نیست !
شمال نیوز : نوروز برای جنگل‌های هیرکانی خوش‌یمن نبود و در چند روز گذشته آتش در مناطق مختلف جنگلی مازندران شعله‌ور شد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.