.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۹ توصیه‌ مفید برای مبتلایان به سنگ کیسه صفرا
توصیه می‌شود که مصرف چربی‌های اشباع کاهش یافته و غذاهای حاول کلسترول تا حدود ۳۰۰ میلی‌گرم در روز مصرف شود. مطالعات نشان داده‌اند که وجود قند فراوان و فیبر کم در رژیم غذایی موجب پیشرفت این بیماری می‌شود.(ادامه)
سیب بخورید، دکتر نروید
تردیدی نیست که سیب هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین مسواک شود اما گاز زدن و جویدن سیب، تولید بزاق در دهان را تحریک می‌کند. در این حالت، سطح باکتری‌ها در دهان کمتر می‌شود و شانس پوسیدگی دندان‌ها نیز کاهش می‌یابد.(ادامه)
نکاتی که در مورد تخم مرغ باید بدانید در کلام امام رضا(ع)
برای افرادی که بیماریهای قلبی و عروقی، فشار خون بالا، دیابت یا سابقه حساسیت به تخم مرغ دارند، مصرف سه تخم مرغ در هفته پیشنهاد می شود.(ادامه)
۱۸ خاصیت باورنکردنی هل سبز
هل سبز گیاهی متعلق به جنوب شرق آسیا و دارای خواص ویژه ای در طب سنتی است. این مبلغ دارای رایحه ای بسیار خوش بو و معطر است که در محبوبیت آن نقش بسزایی دارد.(ادامه)
10 فایده خربزه تلخ برای سلامتی که نمی‌دانستید
خربزه تلخ (بیتر ملون)، یا گویا (Goya)، معمولا به این دلیل که برای سلامتی مفید است، استفاده می‌شود. این نوع خربزه طعم بسیار تلخی دارد، اما یک ماده‌ی خوراکی بسیار مفید است.(ادامه)
کره بادام زمینی چه فوایدی دارد؟
کره بادام‌زمینی جزو لذیذترین محصولات تهیه شده از بادام‌زمینی است و حدود یک سوم بادام‌زمینی کشت شده در سراسر دنیا، صرف تهیه کره آن می‌شود. اما ببینیم خوردنش به چه کسانی توصیه می‌شود و برای چه کسانی ممنوع است.(ادامه)
با این خوردنی‌ها کبدتان را سم زدایی کنید
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی، بیماری‌های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان از بروز این ناراحتی‌ها پیشگیری کرد.(ادامه)
خواص دارویی و مضرات کیوی
کیوی سرشار از ویتامین C می باشد. مقدار پتاسیم آن از نظر وزنی تا حدی کمتر از موز است. همچنین دارای ویتامین E، A، کلسیم، آهن و اسید فولیک می باشد. یک عدد کیوی متوسط 46 کالری انرژی دارد.(ادامه)
برای پاکسازی فوری کبد چه کنیم؟
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی بیماری های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می توان از بروز این ناراحتی ها پیشگیری کرد.(ادامه)
به این دلایل هر روز کرفس مصرف کنید
بسیاری از مواد مغذی موجود در کرفس به محافظت از سلامت چشم ها در برابر انحطاط ماکولا کمک می کنند.(ادامه)
تامین آب و املاح بدن با گوجه‌ فرنگی
گوجه فرنگی به دلیل غنی بودن از آب و داشتن ۳ آنتی‌اکسیدان قوی می‌تواند محافظ، زیبا کننده و آبرسان خوبی برای پوست انسان باشد.(ادامه)
درمان سرطان تنها با نوشیدن این معجون!
(ادامه)
پیشگیری از نفخ با ترفندهای ساده!
یکی از دلایل اصلی شکل گیری گاز در دستگاه گوارش ناتوانی بدن در تجزیه قندها است. این شرایط به دلیل عدم تولید آنزیم های مورد نیاز برای گوارش قندهای پیچیده در بدن شکل می گیرد.(ادامه)
مواد غذایی مفید برای کبد
کبد باکتری‌ها، سموم، آنتی‌ژن‌ها، هیستامین، هورمون‌ها و آفت‌کش‌هایی که از طریق غذا وارد بدن می‌شوند را از جریان خون حذف می‌کند. در اینجا با مواد غذایی مفید برای کبد آشنا می‌شوید. (ادامه)
گریپ فروت سرشار از ویتامین "ث" است
این میوه علاوه بر مواد معدنی( آهن و کلسیم) دارای ویتامین های آ، ب1، ب22و ث نیز هست.(ادامه)
خواص درمانی بادام در کلام امام هشتم(ع)
(ادامه)
۵ خوراکی مفید که سلامت کبد شما را تضمین می‌‌کند
اگر دلیلی برای خوردن آواکادو نیاز دارید، بدانید که در برخی از تحقیقات نشان داده شده است که این ماده غذایی فوق‌العاده برای کبد مفید است. دلیلش این است که آواکادو حاوی یک نوع آنتی اکسیدان به نام گلوتاتیون، که مسئول فیلتر کردن مواد مضر در کبد بوده و حفاظت از سلول‌های کبدی، در برابر آسیب دیدن را برعهده دارد.(ادامه)
خواص درمانی فوق العاده چغندر لبو
چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.(ادامه)
فواید چغندر برای سلامتی
چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.(ادامه)
درمان دل‌پیچه با سیب؟
ریفلاکس یا همان برگشت اسید معده به مری علاوه بر سوزش معده، دل‌پیچه و دل درد ایجاد می‌کند و می‌تواند یک بیماری مجزا یا به دلایلی مثل پرخوری و مصرف انواع خوراکی‌ها در مدت زمانی کوتاه باشد.(ادامه)
۱۰ داروی طبیعی خانگی برای سنگ کلیه
شاید بنظرتان خنده دار بیاید که به منظور درمان مشکلات کلیه‌تان بعلت سنگ کلیه، باید از لوبیای قرمز استفاده کنید. شاید این واقعیت که آن، شکلی شبیه کلیه‌تان دارد، نشان دهد که می‌تواند به درمان شما و کلیه‌هایتان کمک کند.(ادامه)
تاثیرات و فایده های درمانی زردچوبه
از فواید و خاصیت های درمانی زردچوبه چه میزان اطلاع دارید این ادویه پرخاصیت در چه زمینه های درمانی کاربرد دارد متخصصین طب سنتی برای رفع چه عارضه هایی در بدن سراغ زردچوبه می روند ؟(ادامه)
عواقب زیاده روی در مصرف روغن زیتون
در این مطلب به چند پیامد زیاده روی در مصرف روغن زیتون اشاره شده است.این روغن اگر چه برای آن دسته از افرادی که فشارخون بالا دارند مناسب است اما تعادل در مصرف آن ضروری است.(ادامه)
۱۰ خاصیت از هزاران خاصیت پیاز
پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند.(ادامه)
میوه‌های پاییزه سرشار از خاصیت درمانی
با شروع فصل پاییز و آمدن میوهای این فصل می‌توان با گنجاندن این میوه‌ها به سبد و رژیم غذایی علاوه بر بهره بردن از ارزش تغذیه‌ای آنها، از بیماری کبد چرب که شایع این روزها شده است هم پیشگیری و یا حتی درمان نمود.(ادامه)
خواص درمانی میوهٔ انار
انار در این فصل از سال به وفور یافت می‌شود می‌توانید برای رفع بوی بد دهان و زردی دندا‌‌نهایتان از انار استفاده کنید. بیماران قلبی نیز برای بهبود تپش قلب می‌توانند از این میوه استفاده کنند.(ادامه)
خواص مصرف عسل از نظر متخصصین طب سنتی
استفاده از عسل چه خاصیت هایی برای بدن به همراه دارد عسل در چه زمینه هایی برای بدن مفید است ؟متخصصین طب سنتی چه استفاده های درمانی از عسل می کنند؟بهترین نوع عسل از نظر آن ها چه ویژگی هایی دارد؟(ادامه)
دردهایی که باید جدی گرفته شود
سردرد، علل متعددی دارد و بر اثر بی آبی، گرفتگی سینوس یا استرس به وجود می آید و می توان با مصرف آب ، شست وشوی بینی، مدیتیشن یا خواب راحت از آن پیشگیری کرد. اما، اگر این راه حل ها مفید واقع نشد آن را به عنوان یک علامت هشدار جدی بگیرید زیرا این درد می تواند نشانه خون ریزی مغزی باشد.(ادامه)
خواص و ویژگی‎های هل سبز
هل سبز گیاهی متعلق به جنوب شرق آسیا و دارای خواص ویژه ای در طب سنتی است. این مبلغ دارای رایحه ای بسیار خوش بو و معطر است که در محبوبیت آن نقش بسزایی دارد.(ادامه)
خواص دارویی و درمانی هندوانه
با وجود تنوع بالای میوه در فصل تابستان اما برخی از آنها دارای خواص درمانی منحصربفردی هستند و خوردن آنها از گذشته در کتاب های پزشکان توصیه شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.