.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواص هل برای معده، دیابت و فشار خون
هل واقعا یکی از ادویه های شگفت انگیز پزشکی است و حتی می تواند درمان طبیعی برای سرطان و دیابت باشد. شرط می بندم بعد از خواندن این مقاله هل را برای همیشه در سبد غذایی خود قرار خواهید داد.(ادامه)
10 گام برای کاهش خطر سرطان
عدم مصرف الکل یکی از چشمگیرترین اقداماتی است که می توانید در راستای کاهش خطر ابتلا به سرطان انجام دهید زیرا نوشیدن الکل با افزایش خطر ابتلا به شش نوع سرطان مختلف پیوند خورده است.(ادامه)
بهترین آجیل از دید طب سنتی
آجیل ها غنی از مواد معدنی هستند و مصرف آن ها برای رفع کمبود مواد معدنی بدن توصیه می گردد.(ادامه)
8 گام غذایی برای بازسازی کبد در کمتر از 30 روز
اگرچه معده یکی از اعضای بدن است که مسئولیت هضم موثر را به عهده دارد، اما این کار را بدون نیاز به کمک کبد و کیسه صفرا نمی تواند انجام دهد.(ادامه)
دلایل معده درد بعد از غذا خوردن
سوء هاضمه معمولا بعد از مصرف غذا‌های خاص مثل غذا‌های چرب ایجاد می‌شود. دکتر ویلیام بلاهد می‌گوید سوء هاضمه با احساس سوزش در معده، نفخ، گاز، آروغ زدن و حس طعم اسیدی در دهان همراه است. با این حال، سوء هاضمه اغلب می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل اساسی باشد.(ادامه)
چرا باید انجیر خورد؟
انجیر منبع بسیار خوبی برای فیبر، گلوکز، کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم است. ارزش غذایی این میوه بسیار بالا بوده، سرشار از انواع ویتامین ها و مواد آنتی اکسیدان است.(ادامه)
فواید و خواص گزنه چیست ؟
گزنه گیاهی است علفی و چند ساله که ساقه آن چهار گوش است و به طور قائم تا ارتفاع یک متر بالا می‌رود. نام‌های دیگر آن عبارت است از: گزنه کبیر، گزنه دو پایه، گزنه سفید (انجره)، گزما، گزنک و...(ادامه)
فواید فوق العاده «گیاه کاسنی»
ویتامین‌های ریشه کاسنی می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند، به این دلیل که محتوای فیبر طبیعی آن زیاد است. فیبر کمک می‌کند تا یک احساس سیری برای کاهش گرسنگی در فرد ایجاد شود. احساس سیری نیز با حضور گرلین در ریشه حاصل می‌شود. این هورمون طبیعی به مغز می‌گوید که بدن دیگر گرسنه نیست و به همین دلیل فرد غذای کمتری در هر وعده می‌خورد.(ادامه)
نشانه های ازدیاد سموم در بدن چیست؟
سموم موجود در محیط از طریق مختلف وارد بدن می شود و اگر به بدن رسیدگی نشود، این سموم در بدن زیاد می شود که نشانه هایی برای ازدیاد سموم در بدن وجود دارد. این نشانه ها دراین مقاله بیان شده اند.(ادامه)
خوردن زنجبیل برای این افراد قدغن است
زنجبیل گیاهی است که باید با احتیاط مصرف شود چون می‌تواند در برخی از شرایط خطر آفرین باشد. ما به شما خواهیم گفت چه کسانی نباید زنجبیل بخورند؟(ادامه)
خواص شگفت انگیز لیمو ترش
هر چند در کشور ما این میوه پرخاصیت قیمت نسبتا گرانی دارد، اما آن را در سبد غذایی خود بگنجانید.(ادامه)
خواص ضد سرطانی گل گاو زبان
گل‌گاوزبان، گیاهی است علفی و یک‌ساله که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتی‌متر می‌رسد، ساقه آن شیاردار و خاردار و برگ‌های آن ساده و مخملی، و پوشیده از تارهای خشن است که هنگام چیدن گیاه، گزیدگی ملایمی در دست‌ها احساس می‌شود.(ادامه)
خواص ادویه‌های پرمصرف ایرانی
ادویه‌ها چیزی بین غذا و مواد غذایی هستند و در هر دو دسته جای می‌گیرند. در این مقاله خواص برخی از ادویه‌های پرمصرف در غذاهای ایرانی برای شما قرار داده شده است.(ادامه)
خواص بی نظیر برخی ادویه ها
ادویه‌ها چیزی بین غذا و مواد غذایی هستند و در هر دو دسته جای می‌گیرند. در این مقاله خواص برخی از ادویه‌های پرمصرف در غذاهای ایرانی برای شما قرار داده شده است.(ادامه)
آیا امکان ترکیدن معده وجود دارد؟
شاید شنیده باشید که معده در صورت پرخوری مداوم و انباشت مواد غذایی در آن می ترکد. اما آیا بروز چنین شرایطی امکان پذیر است؟(ادامه)
علت سکسکه های مزمن چیست؟
سکسکه مزمن علاوه بر آنکه آزار دهنده است اغلب موجب اختلال در خواب شده و خوردن و نوشیدن را سخت می‌کند. همچنین گاهی اوقات پیامدهای جدی برای فرد به دنبال دارد که خستگی، از دست دادن آب بدن و کاهش وزن برخی از آن‌هاست.(ادامه)
خواص ویژه‌ زرشک را بشناسید
اگر به شما بگویم گیاهی وجود دارد که می تواند سلامت قلب را افزایش دهد، روده و کبدتان را پاکسازی نماید یا حتی از دیابت و سرطان پیشگیری کند چه احساسی خواهید داشت؟ هیجان زده نمی شوید؟ البته که هیجان زده می شوید.(ادامه)
۹ دلیل برای اینکه چای زردچوبه بنوشیم
زرد چوبه ادویه ای معروف است که از ساقه زیر زمینی یا ریشه گیاه کورکوما لانگا به دست می آید. این ادویه بومی نواحی جنوب غربی آسیا بوده و از خانواده زنجبیل است و از هزاران سال قبل در طب چینی و هندی به عنوان یک درمان گیاهی به کار رفته است.(ادامه)
حذف چربی‌های شکمی به روش طبیعی
چربی‌های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی است. (ادامه)
6 نکته برای ارتقا عملکرد کبد
حذف، یا محدود کردن مصرف برخی مواد غذایی از رژیم غذایی نخستین کاری است که می توانید برای کمک به بهبود عملکرد کبد انجام دهید.(ادامه)
با این 6 گام عملکرد کبدتان را ارتقا دهید
حذف، یا محدود کردن مصرف برخی مواد غذایی از رژیم غذایی نخستین کاری است که می توانید برای کمک به بهبود عملکرد کبد انجام دهید. (ادامه)
میوه مفید برای افراد سیگاری
این میوه ارزشمند در درمان استرس و برای افراد سیگاری نیز بسیار مفید است.(ادامه)
معجونی برای پاکسازی کبد
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند. (ادامه)
چرا هر شب در این ساعت بیدار می‌شوم؟
براساس طب سنتی چین، بدن در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز، انرژی‌های مختلفی را در اندام‌های مختلف به دست می‌آورد. (ادامه)
خوراکی هایی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها
غذاهایی که می‌خورید هر چه سالم‌تر باشد، کمتر مریض خواهید شد و برعکس. انتخاب‌های خوب و سالم غذایی، ترکیب متعادلی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید را برای بدن‌تان تامین می‌کنند که به کمکی برای سالم ماندن‌تان هستند.(ادامه)
این گیاه دارویی سرطان را نابود می‌کند
افسنطین شیرین حاوی ترکیبی به نام آرتمیسینین است که دلیل ناتوانی بقای سلول های سرطانی در حضور این گیاه محسوب می شود. آرتمیسینین هر چیزی را از انگل تا باکتری، قارچ و سلول سرطانی می کشد، در شرایطی که کاری با سلول های سالم ندارد.(ادامه)
ارتباط زردچوبه و فشار خون!
زردچوبه دارای ماده فعالی به نام کورکومین است که از ویژگی های آنتی اکسیدانی، ضد انعقاد خون و ضد التهاب قوی سود می برد.(ادامه)
اینگونه کبد خود را شستشو دهید
بسیاری از سموم بر روی بزرگترین غده بدن یعنی کبد تاثیر می گذارند و این در حالی است که بیشتر عوارض ناشناخته کبدی منجر به مرگ خواهند شد. (ادامه)
کرفس معجزه‌ای پر از خاصیت
کرفس یک موهبت الهی از دل طبیعت برای حفظ سلامتی انسان است.(ادامه)
ده خاصیت باورنکردنی زردچوبه
در این بخش از سلامت با پارسینه برایتان به معرفی ۱۰ فایده‌ی باور نکردنی و معجزه‌آسای ادویه‌ی زردچوبه خواهیم پرداخت که برای سلامتی اشاره می‌کنیم همراه ما باشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.