.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۰ اقدام احتمالی ترامپ در ۲ ماه آخر حضور در کاخ سفید
یک پایگاه خبری آمریکایی در یادداشتی، ۱۰ اقدام احتمالی ترامپ تا پیش از ترک کاخ سفید در هفته‌های آتی را مورد بررسی قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز:
محدودیت‌های جدید کرونایی همزمان با سراسر کشور از امروز در مازندران اجرا می‌شود. آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در مازندران از امروز
شمال نیوز: محدودیت‌های جدید کرونایی همزمان با سراسر کشور از امروز در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:۱۳ محدودیت کرونایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز در مناطق قرمز مازندران آغاز شد..... آغاز محدودیت‌های کرونایی در مازندران
شمال نیوز:۱۳ محدودیت کرونایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز در مناطق قرمز مازندران آغاز شد.....(ادامه)
آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان
از امروز دوشنبه، محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان بحرانی کرونا در کشور آغاز می‌شود.(ادامه)
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. (ادامه)
تهران یک هفته تعطیل شد
معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران آخرین جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران برای یک هفته پیش رو را تشریح کرد.(ادامه)
استاندار: پروژه های ناتمام کتابخانه ای مازندران تکمیل می شود
استاندار مازندران گفت: تکمیل پروژه های ناتمام کتابخانه ای و طرح های دارای بیش از ۶۰ پیشرفت در اولویت قرار دارد.(ادامه)
ریشه یابی نزاع و درگیری در جامعه
نزاع نوعی بی نظمی در روابط اجتماعی بین افراد و گروه‌ها بوده که پیامد‌های اجتماعی مانند کاهش امنیت در جامعه را به دنبال دارد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
هدیه ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک به کتابخانه‌های مازندران
رضا صالحی امیری ده هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران اهدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى .... آیت‌الله سلیمانی به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان منصوب شد
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى ....(ادامه)
دمای بدن و ۱۱ حقیقت جالب درباره آن
به گفته کتابخانه ملی پزشکی آمریکا، میانگین دمای عادی بدن به طور کلی 98.6 درجه فارنهایت (37 درجه سلسیوس) در نظر گرفته می شود.(ادامه)
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت  عصرچهارشنبه از روند طرح توسعه فرودگاه ساری، پروژه تصفیه‌خانه مرکز استان، کارخانه زباله‌سوز ساری، تالار مرکزی شهر، بیمارستان ماهفروجک  و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری بازدید کرده است .... از تالار مرکزی شهر تا بیمارستان ماهفروجک و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت عصرچهارشنبه از روند طرح توسعه فرودگاه ساری، پروژه تصفیه‌خانه مرکز استان، کارخانه زباله‌سوز ساری، تالار مرکزی شهر، بیمارستان ماهفروجک و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری بازدید کرده است ....(ادامه)
نمایندگانی که خانه سازمانی ۳۸۰ متری مجلس را از آنِ خود کردند!
معمای خانه های ۳۸۰ متری سعادت آباد که برخی نمایندگان ادوار مجلس به عنوان خانه سازمانی گرفتند اما این خانه‌ها را از آن خود کردند، معمایی است که بعد از گذشت چند سال هنوز لاینحل باقی مانده است. (ادامه)
رقابت ۸۵۴ داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه مازندران
آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ با شرکت ۸۵۴ داوطلب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت.
شاعر نامدار و پر آوازه مازندرانی بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت. (ادامه)
ترس‌های ثروتمندان جهان از پایان دنیا و پناهگاه‌های آخرالزمانی
پناهگاهی با تجهیزات مدرن و غیرقابل تصور در ایالت «کانزاس» آمریکا به بهانه مقابله با حوادث آخرالزمانی ساخته شده که از این راه دلارهای فراوانی از جانب ثروتمندان به جیب مالکان آن سرازیر می‌شود.(ادامه)
جزئیات محدودیت‌های یک هفته ای در تهران
همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته در تهران تعطیل هستند.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مازندران
با بالارفتن تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران، محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید
وقتی موبایل شارژ ندارد به این فکر می‌کنیم که باید هر طور که شده یک پیریز برق پیدا کنیم، بدون اینکه فکر کنیم نباید موبایل خود را در «هر جا» به شارژ بزنیم.(ادامه)
عکسی زیبا و قدیمی از حرم امام رضا (ع) در دوره ناصرالدین‌شاه
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بسیاری از عکس‌های قدیمی کشورمان را نگهداری می‌کند که تعدادی از آن‌ها را دیجیتال کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. تصویری از بارگاه حرم رضوی در اواخر سلطنت ناصرالدین‌شاه، از جمله این آثار است.(ادامه)
تکلیف هدایایی که احمدی نژاد گرفت چه شد؟
گفته می‌شود، بخشی از هدایایی که احمدی نژاد در دوران ریاستش گرفته توسط شخص ایشان برده شده و بخشی از هدایا به حرم حضرت امام خمینی (ره) اهدا شده است.(ادامه)
عکس/ تغییر دکوراسیون دفتر روحانی
در تصاویر منتشر شده از جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت کتابخانه‌ای که در اتاق جلسات رئیس جمهور بود برداشته شده است.(ادامه)
چگونه با احساس کسالت و بی حوصلگی مبارزه کنیم ؟
کارشناس ارشد مشاوره خانواده فرماندهی انتظامی مازندران درباره راه‌های مبارزه با احساس کسالت و بی حوصلگی در افراد توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران از آنچه که " کاهش محسوس رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی " برای قطع زنجیره شیوع کرونا در این استان نامید ، ابراز نگرانی کرد.
ابراز نگرانی استاندار از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران
شمال نیوز : استاندار مازندران از آنچه که " کاهش محسوس رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی " برای قطع زنجیره شیوع کرونا در این استان نامید ، ابراز نگرانی کرد. (ادامه)
۲۱ درصد مازندرانی‌ها همگام با پروتکل‌های بهداشتی
استاندار مازندران گفت: فقط ۲۱ درصد مردم مازندران پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.(ادامه)
آمادگی کامل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای میزبانی از کتابخوانان
شمال نیوز: کتابخانه‌های عمومی مازندران برای میزبانی از کتابخوانان و اعضای فعال، آمادگی کامل دارند.(ادامه)

روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. علی مطهری بعد از نمایندگی مجلس چه خواهد کرد؟
روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. (ادامه)
زنی که با تصادف‌های ساختگی مردان هوسران را فریب می داد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.