.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است. دزد‌ها به خانه فرهنگ علی سلیمانی رحم نکردند
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است.(ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
اگر در شهری ساخت و ساز جدید صورت نگیرد، توسعه و رشد آن منطقه در هاله ای از ابهام فرو خواهد رفت و موانع جدی و تاثیر گذار در ترقی و پیشرفت پدیدار خواهند شد. هر که آمد عمارتی نو ساخت!(بخوانيد)
اگر در شهری ساخت و ساز جدید صورت نگیرد، توسعه و رشد آن منطقه در هاله ای از ابهام فرو خواهد رفت و موانع جدی و تاثیر گذار در ترقی و پیشرفت پدیدار خواهند شد.(ادامه)
رئیس جمهور با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» پکن نماز خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد. عکس / ابراهیم رئیسی با چینی‌ها نماز خواند
رئیس جمهور با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» پکن نماز خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است. «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» شعری ماندگار از قادر طهماسبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.(ادامه)
عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب
سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد. عضو مجلس خبرگان رهبری یک کتابخانه وقف کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد.(ادامه)
مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی فرح آباد از آماد‌گی مجموعه فرح‌آباد ساری برای استقرار هنرمندان صنایع‌دستی خبر داد. مجموعه فرح‌آباد ساری آماده استقرار هنرمندان
مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی فرح آباد از آماد‌گی مجموعه فرح‌آباد ساری برای استقرار هنرمندان صنایع‌دستی خبر داد.(ادامه)
برگزاری دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران
مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
درجلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان، هادی امیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران معارفه و از خدمات خانم ولی پور در دوره مدیریت کتابخانه ها قدردانی شد. سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌هاي عمومي مازندران معارفه شد
درجلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان، هادی امیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران معارفه و از خدمات خانم ولی پور در دوره مدیریت کتابخانه ها قدردانی شد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد. سرپرست جدید کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد.(ادامه)
برگزاری ویژه برنامه یاوران کتاب در مازندران
ویژه برنامه یاوران کتاب با موضوع زیست بوم مازندران برگزار شد.(ادامه)
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای از ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری تا انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای (ادامه)
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه شعبه های کتابخانه ای را در مناطق مختلف شهرهای استان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری دانست. شعبه های کتابخانه ای در محلات مازندران توسعه یابد
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه شعبه های کتابخانه ای را در مناطق مختلف شهرهای استان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری دانست.(ادامه)
طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق شهری و روستایی مازندران در حال اجرا است اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی در شهر‌های مازندران
طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق شهری و روستایی مازندران در حال اجرا است(ادامه)
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند. 6 ماموریت رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند.(ادامه)
برگزاری مرحله استانی جشنواره ملی قصه گویی در مازندران
مرحله استانی جشنواره ملی قصه گویی سوم و چهارم آبان در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
۲ روستای مازندران برگزیده جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب
۲ روستای مازندران برگزیده هشتمین جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب کشور شدند.(ادامه)
برگزاری نشست‌های قصه گویی در مازندران
سلسله نشست‌های قصه گویی روایت مهدوی در مدارس مازندران برگزار شد.(ادامه)
عصر شعر دهه هشتادی‌ها
محفل شعر دفاع مقدس با عنوان دهه هشتادی‌ها در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره)
مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی در سه استان مازندران، تهران و قم برگزار می‌شود.(ادامه)
کتاب "در ثنای آفتاب حسن" رونمایی می‌شود
فرماندار آمل با اشاره به برگزاری ۱۴ عنوان برنامه نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، از اعلام فراخوان همایش علمی علامه ذوالفنون، خبر داد.(ادامه)
تالار مرکزی ساری پس از ۱۵ سال از زمان آغاز به‌کار با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید / طی سال‌های اخیر بارها از سوی مسؤولان تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی اعلام شد ....(خبر)
(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:  امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود. معاون وزیر : معلمان با شیوه‌های آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند!
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود.(ادامه)
امانت گرفتن متفاوت انسان‌ها!
(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است. ۶ راه برای ایمن نگه داشتن کارت اعتباری
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است.(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت ایجاد کتابخانه سیار در سواحل
نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت و توسعه کتابخانه های خرد و کوچک را در مناطق مختلف شهری و روستایی برای دسترسی آسان به کتاب لازم دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.