.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عسل به کاهش قند خون و کلسترول کمک می کند
بر اساس یک مطالعه جدید، عسل خام می تواند به کاهش سطح کلسترول و قندخون کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
رتبه تیم ملی ایران در بین ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی مشخص شد. رتبه تیم ملی در جام جهانی مشخص شد +عکس
رتبه تیم ملی ایران در بین ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی مشخص شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه کانادا روز جمعه اعلام کرد که چهار شخص و پنج نهاد ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. کانادا فرمانده یگان ویژه و سردار طلایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه کانادا روز جمعه اعلام کرد که چهار شخص و پنج نهاد ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.(ادامه)
عکس/ سجده شکر بازیکنان مراکش پس از صعود
تیم ملی مراکش با نتیجه ۲ بر ۱ کانادا را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰ ۲۲ قطر صعود کرد. تصاویری از سجده شکر بازیکنان مراکش پس از پایان بازی را مشاهده می کنید.(ادامه)
ویدیو / سریع‌ترین گل جام جهانی در ثانیه ۶۵
آلفونسو دیویس در ثانیه ۶۵ گل اول کانادا به کرواسی را به ثمر رساند؛ این سریع‌ترین گل جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بود.(ادامه)
قیمت دلار، یورو و پوند پنجشنبه 3 آذر ۱۴۰۱/ جدول
قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز پنجشنبه 3 آذر ۱۴۰۱ (ادامه)
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند. «افندی‌زاده» سرپرست وزارت راه‌ و شهرسازی شد + رزومه
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند.(ادامه)
به نظر می‌رسد با توجه به حضور خانواده علی کریمی در کانادا، این کشور، محل زندگی جدید بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. هر چند برخی منابع هم از حضور او در آمریکا خبر می‌دهند. علی کریمی به کانادا رفته یا آمریکا؟+ عکس
به نظر می‌رسد با توجه به حضور خانواده علی کریمی در کانادا، این کشور، محل زندگی جدید بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. هر چند برخی منابع هم از حضور او در آمریکا خبر می‌دهند.(ادامه)
پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد: امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است. امارات علی کریمی را اخراج کرد؟
پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد: امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است.(ادامه)
فیلمی قدیمی از دوربین مخفی با حضور رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این مجری و بازیگر مشهور سینما و تلویون دستگیر می شود و انتشار این ویدیو نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. رامبد جوان دستگیر شد!؟ + علت چه بود؟
فیلمی قدیمی از دوربین مخفی با حضور رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این مجری و بازیگر مشهور سینما و تلویون دستگیر می شود و انتشار این ویدیو نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.(ادامه)
مهاجرت ۲۰۰ پرستار در هر ماه/ فرش قرمز وسوسه انگیز آمریکا، اروپا، امارات و استرالیا زیر پای پرستار ایرانی
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: حدود ۲۰۰۰ نفر سالانه و به طور میانگین ۲۰۰ پرستار در هر ماه مهاجرت می کنند.(ادامه)
قیمت دلار در بازار آزاد +جدول
قیمت ارز در بازار آزاد تهران ۴ آبان ۱۴۰۱/ قیمت دلار مشخص شد(ادامه)
احتمال آزاد شدن ویروس‌های جدید با گرم شدن زمین
گرم شدن کره زمین ممکن است باعث آزاد شدن ویروس‌های جدید شود.(ادامه)
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند. این چهار عادت ذره ذره شما را خواهند کشت!
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند.(ادامه)
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم. تحریم علی لاریجانی، جواد ظریف و حسین شریعتمداری توسط کانادا
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کانادایی‌ها برای خروج از زیر چتر انگلیس بعد از فوت ملکه و پیوستن به اتحاد آمریکا و اسرائیل، ممنوعیت ورود فرماندهان سپاه به کانادا را مطرح کردند. فرماندهان سپاه نیازی به ورود به کانادا ندارند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کانادایی‌ها برای خروج از زیر چتر انگلیس بعد از فوت ملکه و پیوستن به اتحاد آمریکا و اسرائیل، ممنوعیت ورود فرماندهان سپاه به کانادا را مطرح کردند.(ادامه)
کارت ملی در خارج از کشور چه کاربردی دارد؟
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.(ادامه)
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟ آیا بدون دیش و مودم و تنها با گوشی موبایل می‌توان به اینترنت استارلینک وصل شد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
قیمت سکه و ارز / ۲۹ شهریور
قیمت سکه و ارز امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۱(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت. ایران نایب قهرمان جهان شد / رده‌بندی نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.(ادامه)
قیمت ارز، طلا و سکه / 25 شهریور
(ادامه)
قیمت ارز ، طلا، سکه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
(ادامه)
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد. توضیحات همسر خزعلی درباره فرزندش
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت. برخی رسانه‌ها با شیطنت، حرف‌های بنده درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک‌ها را نادرست منتشر کردند / همه می‌دانیم که در بخش‌هایی مانند بازار سرمایه و بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که شبهاتی در آن وجود دارد(خبر)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت.(ادامه)
دهقانی، نماینده مجلس معتقد است زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار به دلیل تابعیت دو فرزندش در مجلس به مشکل می‌خورد. نماینده مجلس: وزیر پیشنهادی کار به دلیل تابعیت دو فرزندش برای رای اعتماد به مشکل می‌خورد
دهقانی، نماینده مجلس معتقد است زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار به دلیل تابعیت دو فرزندش در مجلس به مشکل می‌خورد.(ادامه)
شمال نیوز: انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور، اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد. انسیه خزعلی استعفای خود را تکذیب کرد
شمال نیوز: انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور، اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد.(ادامه)
تلسکوپ فضایی جیمز وب، رتیل کیهانی را شکار می‌کند
تلسکوپ فضایی جیمز وب در ادامه آشکارسازی اسرار کیهان، تصاویری از سحابی رُتیل را ثبت کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.