.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند  و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است. مهاجرت پزشکان هشتگ داغ فضای مجازی
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
فریبا کلهر نویسنده ایرانی ساکن کانادا با انتقاد از واکنش کیانیان به مرگ کیومرث پوراحمد نوشت: آیا براستی ایران خراب‌آباد است؟ عجیب است که این ۸۵ میلیون خودکشی نمی‌کنند؟ این چه ادبیاتی است ؟چه نگاهی است به وطن؟ انتقاد فریبا کلهر از واکنش رضا کیانیان به مرگ کیومرث پوراحمد
فریبا کلهر نویسنده ایرانی ساکن کانادا با انتقاد از واکنش کیانیان به مرگ کیومرث پوراحمد نوشت: آیا براستی ایران خراب‌آباد است؟ عجیب است که این ۸۵ میلیون خودکشی نمی‌کنند؟ این چه ادبیاتی است ؟چه نگاهی است به وطن؟(ادامه)
هر ۴۸ ساعت یک زن و دختر در کانادا کشته میشه
(ادامه)
چرا از کنسرت حمایت از زنان معترض فرانسوی خبری نیست؟
(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا به ایران هشدار داد که ایالات متحده برای محافظت از آمریکایی‌ها «قوی عمل خواهد کرد». جو بایدن به ایران هشدار داد
رئیس‌جمهور آمریکا به ایران هشدار داد که ایالات متحده برای محافظت از آمریکایی‌ها «قوی عمل خواهد کرد».(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
 آخرین خبر نوشت : خزعلی گفت: این‌ها پروژه‌های دشمن است تا ما را از انجام کارها باز بدارد

واکنش خزعلی به خرید خانه گرانقیمت پسرش در کانادا گفت کار دشمن است
آخرین خبر نوشت : خزعلی گفت: این‌ها پروژه‌های دشمن است تا ما را از انجام کارها باز بدارد (ادامه)
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد. پیشنهاد بی‌سابقه در تاریخ فوتبال/ برگزاری جام جهانی در ۲ قاره
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می‌دهد که وجود یک نوع ژن خاص می‌تواند منجر به افزایش سه برابری احتمال ایجاد اختلال در عملکرد کلیه‌ها در نتیجه مصرف قهوه شود. این نوشیدنی پرطرفدار، کلیه ها را نابود می کند!
مطالعه جدید نشان می‌دهد که وجود یک نوع ژن خاص می‌تواند منجر به افزایش سه برابری احتمال ایجاد اختلال در عملکرد کلیه‌ها در نتیجه مصرف قهوه شود.(ادامه)
تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در نشست شورای حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مداخله در امور داخلی ایران را تکرار کردند. صدور بیانیه ضدایرانی در نشست شورای حقوق بشر
تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در نشست شورای حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مداخله در امور داخلی ایران را تکرار کردند.(ادامه)
قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱  مشخص شد. قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ + جدول
قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد.(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است. ماجرای کشف اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کشورها چیست؟
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتصابات در اروپا و آمریکا و سیاست‌های ارزی جدید بانک مرکزی پرداخته اند.(ادامه)
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند. مقارنه زهره و زحل / علاقه‌مندان به فضا ۲ بهمن را از دست ندهند
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار تیم منتخب سال ۲۰۲۲ را انتخاب کرد. تیم منتخب ۲۰۲۲ انتخاب شد
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار تیم منتخب سال ۲۰۲۲ را انتخاب کرد.(ادامه)
پایگاه تخصصی «گلوبال فایر پاور» در رتبه‌بندی ارتش‌های خاورمیانه، ایران را در جایگاه سوم خاورمیانه قرار داد. ارتش ایران در جایگاه سوم خاورمیانه بالاتر از عربستان و رژیم صهیونیستی
پایگاه تخصصی «گلوبال فایر پاور» در رتبه‌بندی ارتش‌های خاورمیانه، ایران را در جایگاه سوم خاورمیانه قرار داد.(ادامه)
مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. مستندی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی روی آنتن شبکه دو
مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.(ادامه)
مازندران مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه این استان از منظر پستی یک استانی مصرف کننده است که در هر ۲۴ ساعت در ۶ ماه نخست ۲۵ هزار و در ۶ ماه دوم ۴۰ هزار مرسوله پستی دریافت می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ میزان استفاده مردم از خریدهای اینترنتی حدود ۳۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است . افزایش ۳۵۰ درصدی خرید اینترنتی در مازندران
مازندران مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه این استان از منظر پستی یک استانی مصرف کننده است که در هر ۲۴ ساعت در ۶ ماه نخست ۲۵ هزار و در ۶ ماه دوم ۴۰ هزار مرسوله پستی دریافت می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ میزان استفاده مردم از خریدهای اینترنتی حدود ۳۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است .(ادامه)
قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۱۵ دی ۱۴۰۱
قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه در بازار ۱۵ دی ۱۴۰۱ را در جداول زیر ببینید.(ادامه)
اختلاف اپوزیسیون صدای فرخ نژاد راهم درآورد
اپوزیسیون با خشونت، فحاشی و وندالیسم به مصاف نظامی آمد که ابتناء به پشتوانه‌های گران سنگ معرفتی و آرمانی دارد. این تهی مایگی سبب عدم اقبال ملت به حرکتی بود که تصور می‌شد به دنبال آزادی است.(ادامه)
تنش ضدانقلاب بر سر رهبری اپوزوسیون؛ براندازان به جان هم افتاده‌اند!
از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.(ادامه)
مدافع فیک حقوق زنان ایران چه کسی‌ است؟
حذف ایران از کمیسیون مقام زن، با وجود عضویت کاملا قانونی جمهوری اسلامی در این نهاد بین‌المللی و نقض حق دیگری از مردم ایران از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر، نگرانی‌ها درباره رویه بی‌اعتبار سازی نهادهای جهانی را افزایش داد.(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.