.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساخت مستند از بخشش پای چوبه‌دار
(ادامه)
دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق، در واکنش به خبر مرگ "طارق عزیز" مدعی شد که او درحالی مرد که در مقابل ستمگران ایستاده بود !
واکنش دختر صدام به خبر مرگ "طارق عزیز"
دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق، در واکنش به خبر مرگ "طارق عزیز" مدعی شد که او درحالی مرد که در مقابل ستمگران ایستاده بود ! (ادامه)
طارق عزیز معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صدام در زندان مرکزی ناصریه مُرد. طارق عزیز معاون نخست وزیر رژیم صدام مرد
طارق عزیز معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صدام در زندان مرکزی ناصریه مُرد.(ادامه)
با این خوراکی‌های بدون "خروپف" بخوابید
پزشکان معتقدند رژیم غذایی سالم و مصرف برخی مواد غذایی، به افراد کمک می کند راحت بخوابند. (ادامه)
داستان دردناک دختر 16 ساله که ازخانه فرار کرد و به قبرستان پناه برد
از خانه فرار کرد در حالی که نمی‌دانست چه مقصدی دارد، در خیابان می دوید و از ترس دائم پشت سرش را نگاه می‌کند، نکند کسی دنبالش کرده باشد . . . (ادامه)
قاتل جوان بسیجی پای چوبه دار بخشیده شد+عکس
شمال نیوز: زندانی محکوم به قصاص صبح امروز پای چوبه دار، به زندگی بازگشت، اولیا دم بسیجی شهید دهقانی در دقیقه ۹۰ از خون فرزندشان گذشتند.(ادامه)
قتل همسر دوم برای ازدواج سوم!
(ادامه)
رژیم غذایی ۱۵ روزه برای دیابتی‌ها
(ادامه)
گذشت اولیای دم، مرد گرگانی را از چوبه دار نجات داد
مدیر کل زندان های استان گلستان اظهار داشت: تلاش تیم اخذ رضایت شاکی، مسوولان زندان و ستاد دیه، ریش سفیدان و گذشت بزرگ اولیای دم باعث نجات این زندانی از اعدام شد. (ادامه)
بخشش یک اعدامی در نور سوژه شد /عکس
عکس بخشش اعدامی در پای چوبه دار در شهرستان نور ایران به عنوان یکی از عکس های سال خبرگزاری آسوشیتدپرس انتخاب شد. عکس بخشش اعدامی در پای چوبه دار در شهرستان نور ایران به عنوان یکی از عکس های سال خبرگزاری آسوشیتدپرس انتخاب شد. " مریم علی نژاد" مادر جوان مقتول در 26 فروردین ماه امسال قاتل فرزندش را در پای چوبه دار بخشید و این بخشش بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.(ادامه)
آخرین حرف های یک اعدامی: از دختر کوچولویم شرمنده ام!
باید از روزی که پایم را کج گذاشتم دخترکوچولویم، همسرم و مادرم را می‌دیدم. می‌توانستم کنارشان زندگی خوب و شیرینی داشته باشم. می‌توانستم سایه سرشان باشم ولی....(ادامه)
ریحانه شاید الان زنده بود اگر ...
در روزی که ریحانه جباری اعدام شد، ۲ محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم نجات یافتند؛ تفاوت آنها با جباری آن بود که دشمنان دوست‌نمایی نداشتند که با سیاسی کردن پرونده و اتهام افکنی به خانواده مقتول،راه را برای بخشش ببندند.(ادامه)
شرط رهایی «ریحانه جباری» از چوبه دار
(ادامه)
«ریحانه جباری» فردا اعدام می شود؟
فردا فرصت ده روزه به ریحانه جباری به پایان می رسد. فرصتی که دوشنبه هفته گذشته به او داده شد و اگر نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند فردا صبح باید پای چوبه برود. هفت سال از این جنایت می گذرد و در این مدت واکنش های بسیاری نسبت به ادعاهای قاتل در دفاع از خودش مطرح شده است. (ادامه)
آقای «ش» در پرونده ریحانه جباری کیست؟
پرونده ریحانه جباری روزهای سرنوشت‌ساز خود را سپری می‌کند و حالا گفته شده است شخصی مرموز به نام آقای «ش»، نقشی محوری در کشف حقیقت پرونده دارد. (ادامه)
نجات جوان 25 ساله از اعدام در گرگان
محمود امینی افزود: در پرونده هایی که تیم رضایت شاکی زندان ورود پیدا می کند، همراهی بزرگان و علما و ریش سفیدان منطقه و بزرگواری شاکی باعث شده است تا رضایت های قابل توجهی در استان گلستان اخذ شود.(ادامه)
جوان 25 ساله گرگانی از اعدام نجات یافت
(ادامه)
بخشش پاي چوبه دار در آمل
(ادامه)
اختتامیه نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) برگزار شد
(ادامه)
زن فیلمبردار وقتی دید مأمور پلیس اصرار بر بازداشت او دارد، ناگهان چاقویی را از داخل غلاف دور کمرش بیرون کشید و به مأمور پلیس حمله ور شد و با ضربه‌ای غافلگیرانه مأمور پلیس را هدف قرار داد. قتل مامور پلیس توسط زن فیلمبردار
زن فیلمبردار وقتی دید مأمور پلیس اصرار بر بازداشت او دارد، ناگهان چاقویی را از داخل غلاف دور کمرش بیرون کشید و به مأمور پلیس حمله ور شد و با ضربه‌ای غافلگیرانه مأمور پلیس را هدف قرار داد.(ادامه)
قتل برادر با شلیک 7 گلوله
می‌خواستم او را تهدید کنم تا از شکایتش صرف نظر کند و خانه‌ام را به نامم بزند، اما یک‌باره دستم روی ماشه رفت و 7 تیر از اسلحه شلیک شد.(ادامه)
پنج گیاه دارویی برای پاکسازی کبد
(ادامه)
شمال نيوز: حکم قصاص عروس قاتل سحرگاه چهارشنبه توسط مادر شوهرش در زندان شهر آمل اجرا شد.
اجرا حکم قصاص عروس قاتل توسط مادرشوهرش درآمل
شمال نيوز: حکم قصاص عروس قاتل سحرگاه چهارشنبه توسط مادر شوهرش در زندان شهر آمل اجرا شد. (ادامه)
بخشش قاتل پای چوبه دار این بار در تنکابن
(ادامه)
جواد عزیزی بهار بخشش را خزان نکنیم (يادداشت)
جواد عزیزی(ادامه)
شمال نیوز: وقتی طناب دار بر گردنش آویخته شد و مرگ بر زندگی اش سایه انداخته بود، ترس و وحشت در چهره اش هویدا بود و اکنون که چندساعتی است فرصت حیات دوباره یافته، از آن لحظات شوکه آور اعدام سخن می گوید. عروسی که مادر شوهرش را کُشت، از پای دار برگشت
شمال نیوز: وقتی طناب دار بر گردنش آویخته شد و مرگ بر زندگی اش سایه انداخته بود، ترس و وحشت در چهره اش هویدا بود و اکنون که چندساعتی است فرصت حیات دوباره یافته، از آن لحظات شوکه آور اعدام سخن می گوید.(ادامه)
قاتل نوشهری پای چوبه دار بخشیده شد
(ادامه)
فرجام قتل دختر جوان توسط مرد متاهل
مردی جوان که متهم به قتل دختر موردعلاقه‌اش است با تایید حکم قصاص توسط دیوانعالی کشور یک گام دیگر به مرگ نزدیک شد.(ادامه)
شمال نیوز: ما مانده‌ايم و يك احساس جا ماندگي. جا ماندگي از بزرگداشت كسي كه نام ايران را در هفته‌هاي اخير، به عفو و بخشش گره زد. اين مادر، كاملا ايراني بود؛ نه مولانا بود كه براي ترك‌ها قابل ادعا باشد. بزرگداشت یک مادر مازندرانی در ترکیه
شمال نیوز: ما مانده‌ايم و يك احساس جا ماندگي. جا ماندگي از بزرگداشت كسي كه نام ايران را در هفته‌هاي اخير، به عفو و بخشش گره زد. اين مادر، كاملا ايراني بود؛ نه مولانا بود كه براي ترك‌ها قابل ادعا باشد.(ادامه)
شهرداری استانبول خانم " سامره علی نژاد " مادر ایرانی که ماه گذشته قاتل فرزندش را پای  چوبه دار بخشید ، به عنوان مادر سال انتخاب کرد. زن بخشنده مازندرانی، مادر سال استانبول شد
شهرداری استانبول خانم " سامره علی نژاد " مادر ایرانی که ماه گذشته قاتل فرزندش را پای چوبه دار بخشید ، به عنوان مادر سال انتخاب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.