.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طرز تهیه غذاهای نذری رمضان : آش رشته
آش رشته از معروف ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می خورند. بسته به عادت های خانوادگی از این غذا به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می شود.(ادامه)
بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی برای فصل پاییز
در این مطلب با بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی برای نبرد با بیماری های فصلی آشنا خواهید شد.(ادامه)
ضجه‌های پسر ۶ ساله جان پدر اعدامی را نجات داد
صبح چهارشنبه صدای گریه‌های پسر کوچولویی که قرار بود با پدر اعدامی‌اش وداعی تلخ داشته باشد محوطه ندامتگاه کرج را پر کرده بود. پسر ۶ ساله خود را در آغوش پدر انداخته و محکم او را چسبیده بود.(ادامه)
عامل کشتار ۳۴ زائر در بابل پای چوبه دار می رود
(ادامه)
امام خمینی، انقلابی بزرگ(ديدگاه)
(ادامه)
 پاپیلوما یا همان HPV یکی از خطرناک ترین ویروس هایی است که سلامت انسان را تهدید می کند. این ویروس مستقیما بر روی اندام ها جنسی اثر گذاشته و به همین دلیل HPV را نوعی بیماری مقاربتی می نامند. HPV چیست؟ راه های انتقال آن کدامند؟
پاپیلوما یا همان HPV یکی از خطرناک ترین ویروس هایی است که سلامت انسان را تهدید می کند. این ویروس مستقیما بر روی اندام ها جنسی اثر گذاشته و به همین دلیل HPV را نوعی بیماری مقاربتی می نامند. (ادامه)
ادویه‌هایی که به کاهش وزن کمک می‌کنند
برای کاهش وزن همیشه راه‌های متعددی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از ادویه‌هایی است که در افزایش سوخت و ساز بدن موثر هستند.(ادامه)
غذاهای محلی استان گیلان؛ خیلی هم عالی!
در این سری مجموعه مطالب خوشمزه قصد کرده ایم غذاهای محلی و معروف هر استان را به تفکیک به شما معرفی کرده و آموزش دهیم. امروز با غذاهای محلی استان گیلان ما را همراهی کنید. (ادامه)
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.
مشایی: اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم!
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. (ادامه)
طبق قانون جدید، کدام قاچاچیان موادمخدر همچنان اعدام می‌شوند؟
کسی که 5 بار کشت مواد مخدر انجام دهد، اعدام می‌شود و در ماده 4 و 5 این قانون نیز آمده بود، کسی که بالای 5 کیلو مواد مخدر تولید و توزیع کند اعدام می‌شود. همچنین در ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر نیز آمده است تولید و توزیع بیش از 30 گرم شیشه و هروئین و مواد روانگردان مشمول مجازات اعدام می‌شود. (ادامه)
۹ دلیل برای اینکه چای زردچوبه بنوشیم
زرد چوبه ادویه ای معروف است که از ساقه زیر زمینی یا ریشه گیاه کورکوما لانگا به دست می آید. این ادویه بومی نواحی جنوب غربی آسیا بوده و از خانواده زنجبیل است و از هزاران سال قبل در طب چینی و هندی به عنوان یک درمان گیاهی به کار رفته است.(ادامه)
آن ها یکی بودند مثل بسیاری از مردم ایران که این روزها استوریها و پست هایشان در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که کنار یکدیگر از عشق و زندگی می گویند و درباره خلیج فارس، ترامپ، پرسپولیس و استقلال اظهارنظر می کنند. از آن هایی که پای پست های آتنا و ستایش لایک می زنند و نفرین می فرستند و حال خود گرفتار همان جو شده اند.

قتل اهورا، فاجعه ای بالاتر از قتل ستایش، بنیتا و آتنا و دیگران(يادداشت)
آن ها یکی بودند مثل بسیاری از مردم ایران که این روزها استوریها و پست هایشان در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که کنار یکدیگر از عشق و زندگی می گویند و درباره خلیج فارس، ترامپ، پرسپولیس و استقلال اظهارنظر می کنند. از آن هایی که پای پست های آتنا و ستایش لایک می زنند و نفرین می فرستند و حال خود گرفتار همان جو شده اند. (ادامه)
ده خاصیت باورنکردنی زردچوبه
در این بخش از سلامت با پارسینه برایتان به معرفی ۱۰ فایده‌ی باور نکردنی و معجزه‌آسای ادویه‌ی زردچوبه خواهیم پرداخت که برای سلامتی اشاره می‌کنیم همراه ما باشید.(ادامه)
کبد را با این اشتباهات آتش می‌زنید
یک داروساز گفت: با مصرف خودسرانه قرص ایبوپروفن در هنگام بروز سردرد افراد دچار عوارض مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و گوارشی می‌شود.یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف انواع سس‌های صنعتی، چیپس، پفک، نوشابه و استعمال سیگار آسیب‌های جبران ناپذیری را به سلامت کبد وارد می‌کند.(ادامه)
قاتل يک ميليارد تومان داد و اعدام نشد
(ادامه)
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند..... قاتل گلستانی بعد از ۱۱ سال بخشیده شد
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند.....(ادامه)
بخشش 22 محکوم به قصاص در مازندران
(ادامه)
بخشش 66 درصد زندانیان محکوم به قصاص نفس در مازندران
66 درصد زندانیان محکوم به قصاص نفس در مازندران 10 ماهه امسال از چوبه دار نجات پیدا کردند.(ادامه)
خواب مادرزن،تازه‌داماد را از اعدام نجات داد
شمال نیوز: داماد محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد تا یک روز مانده به اعدامش دوباره فرصت زندگی پیدا کند. (ادامه)
اگر معده درد دارید؛ این غذاها را بخورید
زرد‌چوبه، عصاره زنجبیل و نیز مصرف مواد‌ غذاهای حاوی مواد‌ فنولیک از قبیل قره‌قاط می‌تواند‌ د‌ر ریشه‌کنی این باکتری موثر باشند‌. (ادامه)
دست‌نوشته رهبری برای خانواده شهید مدافع حرم +عکس
جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم ظهر دیروز به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.(ادامه)
۸ ماده غذایی مؤثر در سلامت چشم
با شیوع استفاده از دستگاه های لپتاب، تلفن های هوشمند و دستگاه های الکترونیکی، همه ما از جمله کودکان، به اتفاق در معرض ضعف قطعی بینایی و عوارض ناگوار مرتبط با چشم قرار گرفته ایم.(ادامه)
دارچین دارویی موثر در کاهش قندخون
دارچین به عنوان ادویه‌ای پرطرفدار در غذای خانواده‌های بسیاری جای دارد و برخی نیز از جوشانده آن بهره می‌برند.(ادامه)
دارچین دارویی موثر در کاهش قندخون
دارچین به عنوان ادویه‌ای پرطرفدار در غذای خانواده‌های بسیاری جای دارد و برخی نیز از جوشانده آن بهره می‌برند.(ادامه)
روایت محسن رضایی از دستگیری عاملان ترور شهید مطهری
محسن رضایی عنوان کرد: اگر ما شهید مطهری، شهید مفتح و شهید عراقی را از دست نداده بودیم، اینها می‌توانستند کمک مؤثری به امام(ره) و ادامه انقلاب کنند، در جریان انقلاب فرهنگی، خلأ مطهری را کاملاً حس کردیم.(ادامه)
پنج غذای مناسب برای ریه های شما
سیب نیز یک محافظت کننده قوی در برابر آسم است. (ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
مراسم قصاص داماد جنایتکار متوقف شد
مرد جوانی که همسرش را قربانی خشم خود کرد، پس از گذشت ٥‌سال از وقوع جنایت، با درخواست اولیای دم از اعدام نجات یافت. مادر مقتول اعلام کرد که قصد دارد پول دیه دخترش را صرف کمک به زنان بی‌سرپرست کند. (ادامه)
کلاهبرداری به بهانه «نجات زن اعدامی»
سرپرست دادسرای جنایی تهران از شیوع کلاهبرداری جدید که به بهانه نجات یک محکوم به قصاص از پای چوبه دار در شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده است، خبر داد.(ادامه)
ساخت مستند از بخشش پای چوبه‌دار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.