.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: امروز کشتی‌های دنیا در صف خرید بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج‌‌فارس هستند. کشتی‌های خارجی برای خرید بنزین از ایران صف بسته‌اند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: امروز کشتی‌های دنیا در صف خرید بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج‌‌فارس هستند.(ادامه)
عکس/ جنگل حرا چابهار را از بالا ببینید
این جنگل در استان سیستان و بلوچستان و در ۱۲۰ کیلومتری شهر چابهار قرار دارد.(ادامه)
جزئیات پرواز‌های خارجی اعلام شد
وزیر راه وشهرسازی درباره اقدامات اخیر ترکیش ایر گفت: روابط در حوزه هوایی در این زمینه متقابل بوده و پرواز‌های ضروری برون مرزی در حال انجام است.(ادامه)
قضاوت داوران مازندرانی در مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی
دو داور مازندرانی در مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، قضاوت می‌کنند.(ادامه)
نشریه آمریکایی نشنال اینترست با بیان آن که واشنگتن از همکاری های ایران و چین، یک هیولا ساخته است، می نویسد تهران و پکن می توانند با بهره برداری از دورنمای همکاری های عمیق‌تر دوجانبه در قبال رهبران خارجی، نفوذ آفرینی کنند و واشنگتن را نادیده بگیرند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: این روزها همه جا صحبت از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است که با واکنش های متفاوتی در محافل مختلف و به ویژه میان‌ عامه مردم مواجه شد .... آيا چين واقعا جزيره كيش را خريده است؟! + ده دلیل برای یک ابهام
شمال نیوز : شمال نیوز: این روزها همه جا صحبت از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است که با واکنش های متفاوتی در محافل مختلف و به ویژه میان‌ عامه مردم مواجه شد ....(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه داخلی مجلس "مسن ‏ترین فرد از نمایندگان حاضر به‏ عنوان رئیس سنی و فرد بعدی به‏ عنوان نائب‌ رئیس و دو نفر از جوان ترین نمایندگان حاضر به سمت دبیر معین می‏ شوند حال نگاهی می‌کنیم به روسای سنی یازده دوره مجلس. کدامیک از روسای سنی مجلس فوت کرده‌اند؟ /تنها نماینده ای که دوبار رئیس سنی مجلس شد/ روسای سنی ادوار یازده‌گانه مجلس؛ از سحابی تا مرندی و تقوی +جدول(خبر)
بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه داخلی مجلس "مسن ‏ترین فرد از نمایندگان حاضر به‏ عنوان رئیس سنی و فرد بعدی به‏ عنوان نائب‌ رئیس و دو نفر از جوان ترین نمایندگان حاضر به سمت دبیر معین می‏ شوند حال نگاهی می‌کنیم به روسای سنی یازده دوره مجلس.(ادامه)
شهید بدون عکس ناوچه کنارک کیست؟
(ادامه)
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش: تعداد شهدای حادثه ناوچه کنارک ۱۹ تن بوده است، تعداد مجروحان ۱۵ نفر / شناور حادثه‌دیده برای بررسی‌های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است....(خبر)
(ادامه)
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد.


تشریح جزئیات 
تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک؛ 19 شهید و 15 مجروح
«عصر روز تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک/ ۱۹ نفر شهید و ۱۵ نفر مجروح
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد. تشریح جزئیات تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک؛ 19 شهید و 15 مجروح «عصر روز(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد ....



کدام شهرستان های شمالی وضعیت سفید کرونایی هستند
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد .... (ادامه)
اسلامی : گران شدن مسکن تابع عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیست / کمبود مسکن نداریم، تعداد مسکن بالاتر از آمار خانوار است / ۲۷۰۰ محله فرسوده داریم / ۴۲۰ محله را بهسازی کرده‌ایم / پنج استان به شبکه ریلی متصل شده‌اند / ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم.
.... فهرست ۱۲۷ شهر بدون فوتی کرونا در دو هفته اخیر اعلام شد/ سیمرغ و کلاردشت بدون فوتی
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم. ....(ادامه)
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم. از ماهواره نور سیگنال دریافت می‌کنیم/ ماهواره بعدی را در مدار بالاتر قرار می‌دهیم / کار فضایی را چراغ خاموش پیش بردیم/ آمریکایی‌ها گفتند بیت رهبری را می‌زنند/ اگر به حمله عین‌الاسد پاسخ می‌دادند ۴۰۰ نقطه را می‌زدیم(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
بازدید هوایی لاریجانی از مناطق سیل‌زده +عکس
علی لاریجانی که صبح دیروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، به صورت هوایی و به همراه وزیر نیرو از شهرستان‌ها و روستاهای سیل‌زده چابهار و دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.(ادامه)
تصویری از افسران زن چینی در چابهار
تصویری جالب از افسران زن چینی در چابهار را مشاهده می‌کنید(ادامه)
شمال نیوز : جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ها و زیرساختهای گسترده‌ای در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به ‌ویژه در جنوب شامل منطقه آزاد چابهار و شمال کشور شامل امیرآباد در استان مازندران، انزلی در استان گیلان، منطقه آزاد تجاری ارس در آذربایجان شرقی ایجاد نموده و.... رئیس جمهور در اجلاس شورای عالی اقتصادی اوراسیا ازمنطقه آزاد تجاری امیرآباد مازندران سخن گفت
شمال نیوز : جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ها و زیرساختهای گسترده‌ای در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به ‌ویژه در جنوب شامل منطقه آزاد چابهار و شمال کشور شامل امیرآباد در استان مازندران، انزلی در استان گیلان، منطقه آزاد تجاری ارس در آذربایجان شرقی ایجاد نموده و....(ادامه)

رئیس جمهور با اشاره به تداوم مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ایران با ۵ قدرت دیگر جهانی، ادامه داد: راه ما روشن است که اگر به تعهدات خود برگردند ما هم باز خواهیم گشت و به دنبال حل مسایل و مشکلات از راه معقول هستیم. اگر کسی بخواهد با «حسن روحانی» عکس بگیرد، باید همه تحریم‌ها را بردارد/به گفته واشنگتن نیست که ما بمب اتم بسازیم یا نسازیم/ما اهل مذاکره بوده و هستیم (خبر)
رئیس جمهور با اشاره به تداوم مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ایران با ۵ قدرت دیگر جهانی، ادامه داد: راه ما روشن است که اگر به تعهدات خود برگردند ما هم باز خواهیم گشت و به دنبال حل مسایل و مشکلات از راه معقول هستیم. (ادامه)
مناطق ویژه اقتصادی از نظر ماهیتی و کارکردی شبیه مناطق آزاد هستند و فقط در جزئیات با هم تفاوت دارند؛ در بسیاری از نقاط جهان مناطق آزاد و ویژه را تحت نظام واحد اداره می‌کنند و در ایران .... امتیازات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در مقایسه با سرزمین اصلی در چیست؟ +جدول
مناطق ویژه اقتصادی از نظر ماهیتی و کارکردی شبیه مناطق آزاد هستند و فقط در جزئیات با هم تفاوت دارند؛ در بسیاری از نقاط جهان مناطق آزاد و ویژه را تحت نظام واحد اداره می‌کنند و در ایران ....(ادامه)
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.

روحانی: اگر با احترام سر میز بنشینند اهل مذاکره‌ایم
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند. (ادامه)
 شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد. تعداد نماینده کدام حوزه انتخابیه مازندران اضافه شد ؟ + جزئیات
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد.(ادامه)
به گفته مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ۵۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور شده تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شودِ می توان گفت نوروز امسال ایرانی ها با  گوشت خارجی  پذیرای مهمانان می شوند. ایرانی ها با گوشت خارجی از مهمانان نوروزی پذیرایی می کنند
به گفته مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ۵۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور شده تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شودِ می توان گفت نوروز امسال ایرانی ها با گوشت خارجی پذیرای مهمانان می شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.