.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه اندازی خط پروازی جدید از شمال به جنوب شرق
نخستین پرواز از جنوب شرق کشور امروز از فرودگاه چابهار به مقصد مازندران پرواز کرد و در ساری به زمین نشست.(ادامه)
برای نخستین بار پرواز در مسیر ساری- چابهار -ساری از فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر شد. برقراری خط پروازی جدید بین ساری و چابهار
برای نخستین بار پرواز در مسیر ساری- چابهار -ساری از فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر شد.(ادامه)
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا .... مولوی عبدالحمید در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری چه گفت؟
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا ....(ادامه)
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
جزئیات حمله تروریستی زاهدان
عصر جمعه برخی خیابان‌های زاهدان وارد درگیری مسلحانه‌شدند و عده‌ای قصد تصرف یک کلانتری را داشتند، اما این درگیری‌ها چگونه آغاز شد؟(ادامه)
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارایه جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس با وزیر کشور و فرمانده فراجا اعلام کردند که در این جلسه وضعیت امنیتی کشور، نحوه کنترل آشوب ها و نیز حادثه تروریستی اخیر زاهدان مورد بررسی قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش دو عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند. ریگی و شه‌بخش به هلاکت رسیدند
عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش دو عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
توصیه وزیر بهداشت درباره واکسن یادآور
وزیر بهداشت و درمان گفت: ما از واکسیناسیون به عنوان «یاداوری» نام می بریم و توصیه ما به مردم که خیلی به ما کمک کردند این است که افراد بالای ۱۳ سال واکسن یادآوری را تزریق کنند.(ادامه)
هشدار قالیباف به وزیر بهداشت
وی با اشاره به سوال مربوط به درمان ناباروری گفت: جمعیت حدود سه میلیون نفری نابارور داریم که پیش‌بینی‌های لازم برای توجه به آن‌ها در قانون جوانی جمعیت آمده است. وزیر بهداشت قول دهد با جدیت این موارد را دنبال کند.(ادامه)
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟                             انتقاد رودرروی سعید قاسمی از رئیسی بابت فرمان های روی زمین مانده/ دعوت از سید حسن خمینی برای حضور در اردوی جهادی خوزستان/ تمجید از روحیه جهادی رئیس جمهور+ فیلم
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟ (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
مدیرکل سابق فرودگاه‌های ‌مازندران، مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی شد
وزیر راه و شهرسازی، در حکمی سعید چلندری را به ‌عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.(ادامه)
درهای ورزشگاه زودتر از موعد باز شد +عکس
درهای ورزشگاه آزادی زودتر از موعد مقرر برای دربی پایتخت باز شد.(ادامه)
افزایش حقوق معلمان تا ۷ میلیون در قالب طرح رتبه‌بندی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان، گفت: در قالب اجرای این طرح یک تا ۷ میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه می شود.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم. وزیر راه و شهرسازی: ظرفیت ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال را داریم
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم.(ادامه)
انتقاد تند نماینده مجلس از محمد مخبر
"جناب آقای مخبر و کسانی که سخن از خودکفایی در صنعت واکسن می‌زدند و حتی بحث واردات واکسن را آن‌گونه مطرح می‌کردند حداقل تا این اندازه برای مردم احترام قائل باشند که بیایند توضیح دهند دلیل عدم اجرای تعهدات‌شان چیست." (ادامه)
صفر تا صد چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی
یک حقوقدان ضمن تشریح چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسنادرسمی گفت: از مبلغ حق الثبت یک بخش آن به هلال احمر تعلق دارد چرا که یکی از منابع تأمین بودجه این نهاد از حق الثبت دفترخانه‌ها است. (ادامه)
واردات برنج ممنوع شد
ممنوعیت فصلی واردات برنج از امروز همزمان با اول مردادماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه، گمرک مجاز به ترخیص برنج‌های وارداتی نیست مگر طبق شرایط تعیین شده. (ادامه)

آزادی مهران برای رزمندگان اتفاق مهم و بزرگی بود و آن‌ها در جریان عملیات کربلای یک هم قسم شده بودند تا این شهر را از چنگ دشمن بعثی خارج کنند و ضربه محکمی به صدام بزنند سرداری که به دنبال شهادت در تنهایی و گمنامی بود
آزادی مهران برای رزمندگان اتفاق مهم و بزرگی بود و آن‌ها در جریان عملیات کربلای یک هم قسم شده بودند تا این شهر را از چنگ دشمن بعثی خارج کنند و ضربه محکمی به صدام بزنند(ادامه)
سفر به مشهد ممنوع شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به نزدیک شدن میلاد امام رضا(ع) سفر به مشهد ممنوع است.(ادامه)
جهانگیری: خاموشی‌های چند روز اخیر یک هشدار بود
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه گذاری در صنعت برق یک نیاز ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود.(ادامه)
عکس/ رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور
شهرستانهای عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مازندران ، آب سردی بود بر پیکره اقتصادی مازندران در این ماههای پایان کار دولت که می تواند عملکرد این دولت و نمایندگان آن در مازندران را در آینده به قضاوت بگذارد . مصوبه مهم مجمع تشخیص درباره مناطق آزاد در استان‌ها / بازهم نامی از استان مازندران نیست / مدعیان طرح « من درآوردی سه لکه ای » پاسخگو باشند
شمال نیوز : به هر روی عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مازندران ، آب سردی بود بر پیکره اقتصادی مازندران در این ماههای پایان کار دولت که می تواند عملکرد این دولت و نمایندگان آن در مازندران را در آینده به قضاوت بگذارد .(ادامه)
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چهارشنبه، اول ماه رمضان خواهد بود
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ جاده‌ای زیبا در دل چابهار
جاده چابهار بریس، جاده ای زیبا و تماشایی است که در میان چابهار و روستای بریس قرار دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.