.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت است و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎ پیام معاون عمرانی استاندار مازندران به مناسبت روز شهردار
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎(ادامه)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است. رئیس‌جمهور: نگاه‌مان به مردم است، نه غرب! / کوچکترین امیدی به وین و نیویورک نداریم/ انقلاب «فساد» و «ظلم» را نمی‌پذیرد/ امیدم به آینده هر روز بیشتر می‌شود(خبر)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است.(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسب یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کردند، امیروز ایران اسلامی به الگویی رهایی بخش برای مسلمانان و آزادیخواهان بدل شده است.(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
نامه فیفا برخلاف گفته فدراسیون، تبریک و تشکر نیست
خلاف آنچه غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال ادعا می کند، پاسخی که فیفا به گزارش ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال داده، تقدیر و تشکر و تبریک نیست!(ادامه)
انقلاب اسلامی نماد حکومت مستضعفان عالم است
مجمع نمایندگان مازندران با گرامیداشت دهه فجر، انقلاب اسلامی را نماد حکومت مستضعفان عالم در پهنه ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: این انقلاب جهان را شگفت زده کرده است.(ادامه)
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران طی پیامی فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض کرد. (ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت. تبریک فرمانده کل ارتش به فرمانده ناجا
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. تبریک سردار سلامی برای تصویب طرح جامع ساختار فرماندهی کل انتظامی
فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.(ادامه)
پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز پرستار
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز پرستار پیامی صادر کرد.(ادامه)
پیام رئیس دانشگاه آزاد قائم شهر به مناسبت روز دانشجو
بالندگی جامعه؛ محصول خون شهدای دانشجو است(ادامه)
پیام تبریک مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
درخواست بیرانوند از اسکوچیچ برای بازگرداندن طارمی به تیم ملی
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی تیم ملی خواست تا «مهدی طارمی» را به فهرست ملی پوشان اضافه کند.(ادامه)
قالیباف : اگر روزی مسئولیتی داشته و در دولت اثرگذار باشم، تمشیت آموزش و پرورش را خودم بر عهده می‌گیرم/ ۲۰ سال است مدیریت باثباتی در این وزارتخانه نداشته‌ایم / باید به زن و مرد و جوان فرصت داده شود و ما مکلف هستیم ظرفیت‌های آنها را بالفعل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
تبریک فعال حمل و نقل کشور به استاندار جدید مازندران
(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد.

پیام سردار مرتضی قربانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید صحرایی
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد. (ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)
واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زین‌ العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.(ادامه)
تسهیلات ویژه برای مشمولان آماده به خدمت در هفته ناجا
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تعجیل و یا تمدید یکماهه اعزام به خدمت برای مشمولان وظیفه عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
تقدیر آیت الله لائینی از پهلوانان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی
نماینده ولی فقیه در مازندران از پهلوانان افتخارآفرین تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران تقدیر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با روز استاندارد ، مهندس قربان فیاض ، مدیرکل استاندارد استان مازندران با صدور پیامی ، این روز را به مردم مازندران تبریک گفت و بر رعایت استانداردها و ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات ایران و مازندران تاکید کرد . « استاندارد » می‌تواند باعث تحول و توسعه پایدار شود / رعایت استانداردها و ارتقای سطح کیفیت محصولات ایران و مازندران رمز ماندگاری در بازارهای جهانی است
شمال نیوز : همزمان با روز استاندارد ، مهندس قربان فیاض ، مدیرکل استاندارد استان مازندران با صدور پیامی ، این روز را به مردم مازندران تبریک گفت و بر رعایت استانداردها و ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات ایران و مازندران تاکید کرد .(ادامه)
رسانه ملی امروز بیش از هر زمان محتاج مدیریت علمی به جای مدیریت سلیقه‌ای، ذوقی و هیجانی است و البته مدیریت علمی مسیری دارد که در سال‌های گذشته مهیا نبوده است. سخنی با رئیس جدید سازمان صداوسیما (يادداشت)
رسانه ملی امروز بیش از هر زمان محتاج مدیریت علمی به جای مدیریت سلیقه‌ای، ذوقی و هیجانی است و البته مدیریت علمی مسیری دارد که در سال‌های گذشته مهیا نبوده است.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در آسیا را تبریک گفتند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.