.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چگونه تلفن های همراه شنود می شود؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
تکذیب پیام تبریک آیت‌الله مکارم به احمدی‌نژاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
15‌ توصیه رؤسای دو قوه به احمدی‌نژاد
(ادامه)
پیام استاندار مازندران بمناسبت روز پاسداروجانباز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز کشور
(ادامه)
الهام: بسیاری از سران کشورها تبریک گفتند، مدارکش هم موجود است
(ادامه)
پیام تبریک پورمحمدي به احمدي‌نژاد
(ادامه)
ضمن عرض تبریک، خونخواهی از میرحسین فراموش نشود!
(ادامه)
وقتی تیم برنده می‌شود، مسئولان برای گرفتن عکس‌های یادگاری از هم سبقت می‌گیرند. همه سعی دارند هر طور هست با پیام تبریک، بودن در قاب عکاسان و با گفتارشان به شکلی موفقیت را به نام خود سند بزنند اما حالا که تیم باخته، هیچ کس پاسخگو نیست... علی‌آبادی استعفا بدهد
وقتی تیم برنده می‌شود، مسئولان برای گرفتن عکس‌های یادگاری از هم سبقت می‌گیرند. همه سعی دارند هر طور هست با پیام تبریک، بودن در قاب عکاسان و با گفتارشان به شکلی موفقیت را به نام خود سند بزنند اما حالا که تیم باخته، هیچ کس پاسخگو نیست...(ادامه)
احمدی‏نژاد از حمایت‌های نمایندگان تقدیر می‏کند
(ادامه)
انتخابات دهم و پیام تبریک نماینده ولی فقیه در گیلان
(ادامه)
محسن رضایی در پیامی از ملت ایران به خاطر حضور حداکثری در انتخابات تشکر کرد و گفت:فردی که پس از طی مراحل قانونی و تایید نهادهای نظارتی و تنفیذ مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور اعلام شود ... حامی رئیس جمهور منتخب خواهم بود
محسن رضایی در پیامی از ملت ایران به خاطر حضور حداکثری در انتخابات تشکر کرد و گفت:فردی که پس از طی مراحل قانونی و تایید نهادهای نظارتی و تنفیذ مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور اعلام شود ...(ادامه)
تکذیب تعویق مناظره تلویزیونی احمدی نژاد با موسوی
(ادامه)
طبرسی:اصلاح الگوی مصرف نباید در حد شعار بماند
(ادامه)
متن کامل نطق تند فدایی در حمایت از احمدی‌نژاد و حمله به موسوی
(ادامه)
ادياني : دانشگاه آزاد تبلورعینی اصل 44 است
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
طبرسی:انتفاضه کفش و تنفر شیعیان جهان از بوش
(ادامه)
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت... مشروح سخنان کامل رئیس جمهور با مردم
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت...(ادامه)
کارناوال شادی نوروز خوانان در ساری
(ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
خواب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
قبلي 1 ... 28 29 30 31 32 33

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.