.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند. به مناسبت اعیاد رجبیه، عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ رهبرانقلاب باشرایط وضوابط عفو یاتخفیف مجازات محکومان موافقت کردند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.(ادامه)
FATF ایران را در «لیست سیاه» قرار داد
کارگروه ویژه اقدام مالی امروز جمعه ایران را در فهرست سیاه خود قرار داد. (ادامه)
شمال نیوز :  وی با اشاره به اینکه در تمام دنیا بخش قالب توجه  هزینه های دولت از درآمدهای مالیاتی تأمین می شود افزود: متأسفانه یک عقب ماندگی نسبت به دنیا داریم، نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی در ایران بسیار پایین است. این نسبت بر اساس برنامه ششم باید به ۱۰درصد برسد و در حال حاضر ۶درصد است..... توضیح وزیر اقتصاد درباره شیوه اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی/ به این شکل نیست که هر کس تراکنش دارد، مالیات کسر شود
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه در تمام دنیا بخش قالب توجه هزینه های دولت از درآمدهای مالیاتی تأمین می شود افزود: متأسفانه یک عقب ماندگی نسبت به دنیا داریم، نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی در ایران بسیار پایین است. این نسبت بر اساس برنامه ششم باید به ۱۰درصد برسد و در حال حاضر ۶درصد است.....(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه رای بدوی در یکی از شعبات تجدیدنظر استان مازندران تایید شد، اظهار کرد: جرم این افراد و رئیس شعبه مورد نظر، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده که به.... صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس در یکی از شعب بانک ملی حوزه تنکابن / رئیس سابق شعبه یکی از محکومان است
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه رای بدوی در یکی از شعبات تجدیدنظر استان مازندران تایید شد، اظهار کرد: جرم این افراد و رئیس شعبه مورد نظر، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده که به....(ادامه)
کدام خانه‌ها و خودرو‌ها در سال ۹۹ مشمول مالیات می‌شود؟
(ادامه)
متن نامه نمایندگان به رهبری درباره تصویب FATF
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار تمهید مقدماتی برای تصویب دو لایحه CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.(ادامه)
شمال نیوز : یک زمین ۲۰۰ هکتاری و املاکی در قبرس و افغانستان و ۱۰۰ دستگاه خودرو سنگین و ۳۰۰ سند رسمی ملکی از متهمان کشف و ضبط شد. .... انهدام بزرگترین باند پولشویی در استان گلستان با 300 عضو/ بازداشت 9 نفر تاکنون/ 153 نفر ممنوع الخروج شدند
شمال نیوز : یک زمین ۲۰۰ هکتاری و املاکی در قبرس و افغانستان و ۱۰۰ دستگاه خودرو سنگین و ۳۰۰ سند رسمی ملکی از متهمان کشف و ضبط شد. ....(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است. می خواهید قطعنامه ها باز گردد تا دوباره برای لغو آن گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند؛؟«یا الله، بفرمایید»
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است.(ادامه)
نگرانی از ورود پول های کثیف به انتخابات در حالی مطرح می شود که عده ای بهترین راهکار مقابله با آن را تصویب قوانین قوی و جامع از جمله الکترونیکی شدن انتخابات و گروهی دیگر افزایش نظارت ها را دارای کارکرد موثر می دانند....(خبر)
(ادامه)
مهلت ۴ ماهه FATF به ایران
گروه ویژه اقدام مالی مشترک، مهلت ایران برای اجرای الزامات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تا فوریه ۲۰۲۰ تمدید کرد.(ادامه)
آیین‌نامه‌ اجرایی قانون مبارزه با پولشویی ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهور آئین نامه ماده (۱۴) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی را برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاع کرد.(ادامه)
اگر نماینده و نامزد انتخاباتی قرار باشد با پول کثیف به مجلسی بیاید که عصاره ملت است، آن فرد دیگر نماینده مردم نیست بلکه نماینده دشمن است. بنابراین اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد. پول‌های کثیف در تعیین سرنوشت انتخابات اثرگذار است/ جلوی بریز و بپاش‌های انتخاباتی باید گرفته شود / اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد
اگر نماینده و نامزد انتخاباتی قرار باشد با پول کثیف به مجلسی بیاید که عصاره ملت است، آن فرد دیگر نماینده مردم نیست بلکه نماینده دشمن است. بنابراین اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی .... ۵ سال حبس برای حسین فریدون / تایید بازداشت بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه؛ ۲ قاضی دستگیر شده اند / شهرام جزایری به ۱۲ سال حبس محکوم شد
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی ....(ادامه)
متأسفانه به دلیل دنیا دوستی و تمایلات برخی از سیاستمداران به رفاه طلبی ،مشاهده پیوند نامشروع سیاست سیاست بازی و سرمایه هایی که با منشاء نامعلوم بدست آمده اند، می باشیم. برخی از کاندیداها برای پیروزی در انتخابات و انجام تبلیغات بی رویه دست به دامن افرادی می شوند که پول های سیاه و کثیف به دست آورده اند و بدین وسیله فساد را در مجاری تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ می دهند . نقش پول های کثیف در انتخابات(يادداشت)
متأسفانه به دلیل دنیا دوستی و تمایلات برخی از سیاستمداران به رفاه طلبی ،مشاهده پیوند نامشروع سیاست سیاست بازی و سرمایه هایی که با منشاء نامعلوم بدست آمده اند، می باشیم. برخی از کاندیداها برای پیروزی در انتخابات و انجام تبلیغات بی رویه دست به دامن افرادی می شوند که پول های سیاه و کثیف به دست آورده اند و بدین وسیله فساد را در مجاری تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ می دهند .(ادامه)
سرنوشت نامعلوم ۲هزار سپرده بالای یک میلیارد تومان موسسه ثامن‌الحجج/ سپرده گذاران: پولمان را نمی دهند / اموال موسسه ثامن الحجج باید به صورت عقلانی بین طلبکاران تقسیم شود / پروسه تسویه حساب عملا با ریخت و پاش‌های متوالی و حیف و میل اموال ....(خبر)
(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به فعالیت گسترده پولشویی در مازندران گفت: ساری بزرگترین شهر پولشویی ایران است. ساری بزرگترین شهر پولشویی ایران است
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به فعالیت گسترده پولشویی در مازندران گفت: ساری بزرگترین شهر پولشویی ایران است.(ادامه)
حسین هدایتی اعدام نمی‌شود
وکیل تسخیری حسین هدایتی در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی گفت: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است.احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.(ادامه)

 رئیس مجلس با اشاره به پیشینه تصویب قوانین چهارگانه FATF می‌گوید: بسیاری از منافع ملی دچار کشمکش‌های سیاسی شده اگر واقعا این قوانین خلاف منافع ملی بود، چرا سال ۸۶ تصویب کردید؟ چرا سال ۹۰، دبیرخانه به این موضوع ورود کرد و نظر داد؟! می‌خواهم بگویم بحث FATF چه تفاوتی با قبل دارد؟ مشکل این است موضوعی که محتوایش درباره منافع ملی کشور است، دستمایه مسائل جناحی می شود. اگر FATF خلاف منافع ملی بود چرا سال ۸۶ تصویب کردید؟ / مگر این بحث چه تفاوتی با قبل دارد؟ / چطور است که در سال ۸۶ استقلال مان از دست رفت و کسی هم متوجه نشد؟! / همین قانون سال ۸۶ تصویب شد و به شورای نگهبان هم رفت؛ این شورا هم تایید کرد(خبر)
رئیس مجلس با اشاره به پیشینه تصویب قوانین چهارگانه FATF می‌گوید: بسیاری از منافع ملی دچار کشمکش‌های سیاسی شده اگر واقعا این قوانین خلاف منافع ملی بود، چرا سال ۸۶ تصویب کردید؟ چرا سال ۹۰، دبیرخانه به این موضوع ورود کرد و نظر داد؟! می‌خواهم بگویم بحث FATF چه تفاوتی با قبل دارد؟ مشکل این است موضوعی که محتوایش درباره منافع ملی کشور است، دستمایه مسائل جناحی می شود. (ادامه)
شورای امنیت سازمان ملل متحد با اتفاق آرا قطعنامه مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد. شورای امنیت مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد
شورای امنیت سازمان ملل متحد با اتفاق آرا قطعنامه مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند.

بیش از 3 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند / آزادی 1706 نفر + جزییات
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند. (ادامه)
قاضی مسعودی‌مقام،‌ رئیس دادگاه متهمان بانک سرمایه گفت: مدیران بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند مدیران سابق بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند
قاضی مسعودی‌مقام،‌ رئیس دادگاه متهمان بانک سرمایه گفت: مدیران بانک سرمایه به ۲۰ سال زندان محکوم شدند(ادامه)
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟ آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می‌شوند؟
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟(ادامه)
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.» آن‌چه مرجان شیخ‌الاسلامی درباره اتهاماتش مدعی شد
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.»(ادامه)
کدام فعالیت‌های اقتصادی در ایران مستعد پولشویی‌اند؟
(ادامه)
نظر دادگاه درباره برخی هدایای هدایتی به اشخاص
(ادامه)
۵۰ مصوبه مهم مجلس در بودجه سال ۹۸ + جدول
مهمترین مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ را در این گزارش بخوانید. (ادامه)
۵۰ مصوبه مهم مجلس در بودجه سال ۹۸ + جدول
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود. دادستان : 2 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.