.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تهديد همسر سرپرست بازداشت شده پرسپوليس
گفته مي‌شود همسر شيريني مداركي در دست دارد كه انتشار آن حاشيه‌اي ديگر را براي مديران سابق پرسپوليس ايجاد خواهد كرد. او هم با اتكا به اين اسناد از مديران ورزش كشور خواسته تا مشكل همسرش را حل كنند و نگذارند او اين اسناد را در اختيار رسانه‌ها قرار دهد.(ادامه)
اين را هم لطفا اطلاع رساني كنيد ...
هر چند باور دارم كسي در اين فوتبال از تو نمي‌پرسد و من هم طبعا فرصت نخواهم كرد كه بگويم كه زير سايه لطف و كرم و افاضه حضرت رب الارباب (جل و اعلي) و نشسته در دامنه بي منتهاي زيارت عاشورا چگونه مي توان بي‌دغدغه گذشت و عاقبت به خير شد ...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
عکس/ خنده دایی در کنار خنده بازاری ها
کوروش معصومي و حامد تهراني ۲ نفر از بازيگران مجموعه "خنده بازار" براي روحيه دادن به علي دايي سر تمرين تيم پرسپوليس رفتند و با او عکس يادگاري گرفتند. حامد تهراني با انتشار اين عکس در صفحه اينستاگرامش نوشت: «امروز با كورش معصمومي رفتيم سر تمرين تيم محبوبمون اما كلي تاسف خورديم.»(ادامه)

برخي از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان مي کردند. علی دایی متهم شد
برخي از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان مي کردند.(ادامه)
پرسپوليسي‌ها در يک قدمي صدر جدول با راه آهن در ليگ برتر مساوي کردند تا حالا نه تنها شانس قهرمان شدن‌شان به کمترين حد برسد بلکه احتمال گرفتن سهميه آسيايي هم براي اين تيم کم باشد. نقدي بر پرسپوليس که صدرنشيني در مشتش بود
پرسپوليسي‌ها در يک قدمي صدر جدول با راه آهن در ليگ برتر مساوي کردند تا حالا نه تنها شانس قهرمان شدن‌شان به کمترين حد برسد بلکه احتمال گرفتن سهميه آسيايي هم براي اين تيم کم باشد.(ادامه)
داماش گزينه اول سقوط؛ 4 تيم در منطقه خطر
در انتهاي جدول چهار تيم ليگ برتري در خطر سقوط به دسته اول قرار دارند.(ادامه)
سفر پرسپوليس به ارمنستان لغو شد
(ادامه)
توقیف خودرو یک پرسپولیسی هنگام خرید
دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که با اتومبيل شخصي براي خريد به بيرون رفته بود، با مشکلي عجيب روبه‌رو مي‌شود.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
واکنش تند پيرواني به اظهارات گل محمدي
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس پاسخ سرمربي سابق اين تيم را داد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست. بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست.(ادامه)
رويانيان:خانه ام را فروختم تا پول بازيکنان را بدهم
(ادامه)
مدیری که هر7ماه یک بار استعفا داد
محمد رویانیان و استعفا، آشناترین وازه های مدیریت پرسپولیس در این دوسال و نیم اخیر بود. واژه هایی که حالا بعد از قبول چهارمین استعفای رویانیان، به آرشیو پرسپولیس پیوسته است.(ادامه)
بررسي 7 بازي باقيمانده سرخابی
در اين ميان نكته اينجاست كه پرسپوليس در 7 هفته پاياني بايد 4 بار از تهران خارج شود و بازي آخرش را هم بيرون از خانه انجام مي دهد.(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)
کاپیتان سابق پرسپولیس در کنار دخترش
تصويري از بازيكن سابق پرسپوليس در صفحات اجتماعي پخش شده است كه وي را در كنار دخترش عسل كه سگي را بغل گرفته است نشان مي دهد.(ادامه)
شکست گیلانی ها مقابل سرخ آبی ها
(ادامه)
ملوان و چند تیم دیگر علیه پرسپولیس و دایی
هفته بیستم لیگ برتر درحالی این هفته در یک روز برگزار می‌‍شود که پرسپولیس برای حفظ صدر جدول کار سختی در انزلی دارد. در این هفته دو تیم تهرانی منتظر ناکامی پرسپولیس هستند تا در خانه به صدر برسند و فولاد در اهواز و تراکتورسازی در کرمان هم شانس صعود به رده‌های بالاتر در این هفته را خواهند داشت.(ادامه)
پشت پرده قهرهای مکرر رویانیان لو رفت!
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علی پروین وعده داد در صورت خرید سهام این باشگاه می‌تواند مشکلات را مرتفع کند. (ادامه)
رویای «پانزده میلیاردی» رويانيان!
(ادامه)
جمشيدي:پرسپوليس شکوه ديگري به آزادي داد
(ادامه)
پشت‌پرده خريدهاي جديد پرسپوليس
بحث مشكلات مالي در پرسپوليس مربوط به امروز و ديروز نيست. به رغم تمام تحولات اقتصادي در باشگاه پرسپوليس حداقل در ظاهر كماكان معضلات مالي سرخپوشان به قوت خود باقي است.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
عذرخواهي‌كريمي‌از‌پيشكسوتان‌پرسپوليس
(ادامه)
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: علي کريمي جزو خانواده پرسپوليس است که به خاطر ناراحتي خانواده خود را مي‌کوبد. واکنش رويانيان به صحبت هاي کريمي
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: علي کريمي جزو خانواده پرسپوليس است که به خاطر ناراحتي خانواده خود را مي‌کوبد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
حسن روحانی در پيامي كه براي سرمربي پرسپوليس فرستاد از او خواست تا وي مسئوليت وزارت ورزش را بپذيرد. پيغام عجيب رئيس جمهور براي علي دايي و واكنش او
حسن روحانی در پيامي كه براي سرمربي پرسپوليس فرستاد از او خواست تا وي مسئوليت وزارت ورزش را بپذيرد.(ادامه)
جوابيه موهن محمد دايي به مايلي كهن
سر وقت دست چپ و راستم را نشانش مي دهم. نمي شود كه هر كس دلش خواست دهانش را باز كند و هر حرفي را بزند، آن هم بدون سند و مدرك.(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر، بخصوص بازی جنجالی پرسپولیس و صبا و حاشیه آن خصوصا درگیری لفظی دایی و مایلی کهن و نیز رای ستاد منشوری در مورد تبانی فوتبال بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین گل دو ماه اخیر کدام گل بود ؟ 1- سمیر بکریچ 2- تیموریان 3- سیدصالحی 4- صادقی 5- رسول علیزاده 6- ایمان موسوی که در پایان نزدیک 54 درصد به تیموریان، 29 درصد به سید صالحی و 17 درصد به 4 گزینه دیگر رای دادند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.