.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهي‌كريمي‌از‌پيشكسوتان‌پرسپوليس

شمال نیوز: من به عشق خیلی از این پیشکسوتان در زمانی که خودم دیدن فوتبال را دوست داشتم به ورزشگاه می‌رفتم اما امروز بازیکن تراکتورسازی هستم و باید به این باشگاه متعهد باشم.

پس از اينكه باشگاه پرسپوليس نام علي كريمي را در ليست بازيكنان مقابل ميلان قرار داد باشگاه تراكتورسازي رسما عنوان كرد به خاطر نزديك بودن بازي با پرسپوليس نمي تواند اجازه حضور اين بازيكن را بدهد.از سوي ديگر امروز كريمي با فارس حرف زد و عنوان كرد اگر دست خودش بود حتما مي امد.شماره هشت سابق پرسپوليس در اين باره گفت:«راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم در جمع بزرگان و مو سفیدان پرسپولیس و مقابل هواداران خونگرم این تیم به میدان بروم و در بازی شرکت می‌کردم.من به عشق خیلی از این پیشکسوتان در زمانی که خودم دیدن فوتبال را دوست داشتم به ورزشگاه می‌رفتم اما امروز بازیکن تراکتورسازی هستم و باید به این باشگاه متعهد باشم. از طرفی ما یک بازی بسیار حساس را پیش رو داریم و طبیعتاً نمی‌توانم در کنار بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس باشم.»

و اما حرف هاي پاياني كريمي:« با توجه به این شرایط، ضمن عذرخواهی از تک تک پیشکسوتان و کادر فنی پرسپولیس که من را به این بازی دعوت و  انتخاب کردند ابتدا از آنها سپاسگزارم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم در این بازی باشم. همه می‌دانند ما روز جمعه یک بازی حساس را پیش رو داریم.» /250سايت گل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.