.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوای مازندران فردا و پس فردا بارانی همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود. ورود موج جدیدی از بارش‌های پاییزی از فردا به مازندران
هوای مازندران فردا و پس فردا بارانی همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی طی چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده باران و برف همراه باشد. ناپایداری‌های جوی در مازندران تا هفته آینده تداوم دارد
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی طی چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده باران و برف همراه باشد.(ادامه)
پایان هفته‌ای صاف همراه با افزایش دما در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه ۱۸ تا جمعه ۲۰ آبان ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.(ادامه)
بارش برف پاییزی ارتفاعات و مناطق کوهستانی بالادست مازندران را سفید پوش کرد. بارش برف پاییزی در ارتفاعات مازندران
بارش برف پاییزی ارتفاعات و مناطق کوهستانی بالادست مازندران را سفید پوش کرد.(ادامه)
در روزها و هفته‌های اخیر شاهد موجی از سرماخوردگی و آنفلوآنزا در سراسر استان مازندران بوده‌ایم و همین امر منجر به تعطیلی مدارس توسط برخی از دانش آموزان و استراحت در خانه شد. افزایش آنفلوآنزا در مازندران/از خانه تا مدرسه نتیجه عادی انگاری بیماری‌های فصلی
در روزها و هفته‌های اخیر شاهد موجی از سرماخوردگی و آنفلوآنزا در سراسر استان مازندران بوده‌ایم و همین امر منجر به تعطیلی مدارس توسط برخی از دانش آموزان و استراحت در خانه شد. (ادامه)
بارندگی در استان
هوای مازندران امروز همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.(ادامه)
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت. کثیف ترین مرد ایران درگذشت / «عمو حاجی» که بود؟
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.(ادامه)
آسمانی بارانی در مازندران
هوای مازندران امروز به تدریج اس سمت غرب استان بارانی می‌شود.(ادامه)
آفتاب زیبای پاییزی در مازندران
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی خواهد بود.(ادامه)
آرامش جوی در مازندران
هوای مازندران امروز صاف و نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
هفته‌ای با رنگ و بوی پاییز در استان
هوای مازندران از امروز همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.(ادامه)
کاهش دما تا 15 درجه در برخی شهرها
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا بارش باران در بخش‌هایی از اردبیل، کردستان، زنجان، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم داشت و روز شنبه بارش در این مناطق بیشتر می‌شود.(ادامه)
کاهش موقتی ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه شاهد آسمانی غالبا ابری و در ارتفاعات هم گاها مه‌آلود گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما هستیم.(ادامه)
هواشناسی مازندران با اشاره به پایداری نسبی جو تا اواسط هفته جاری، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

دمای هوای مازندران تا ۱۱ درجه کاهش می‌یابد
هواشناسی مازندران با اشاره به پایداری نسبی جو تا اواسط هفته جاری، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد کاهش یابد. (ادامه)
اقدامات کنترلی برای جلوگیری از آفات در مازندران
کارشناس ارشد گیاه‌پزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: اقدامات کنترلی برای جلوگیری از بروز خسارت و پیشروی آفات در مناطق جنگلی مازندران انجام شد.(ادامه)
هوای نیمه ابری پاییزی در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مهران حسنی ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ میلیون نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم.

بیش از 81 میلیون نفر شب اقامت در مازندران / آب‌های گرم معدنی در مناطق ییلاقی استان در انتظار گردشگران پائیزی
شمال نیوز : مهران حسنی ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ میلیون نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم. (ادامه)
هواشناسی: دمای هوای مازندران به ۳۲ درجه می‌رسد
اداره کل هواشناسی مازندران میانگین دمای هوای این استان طی امروز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری را ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما و از شب با باد و باران پیش بینی می‌شود. باد و باران از امشب در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما و از شب با باد و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پرواز شیراز - مسقط - نوشهر برقرار شد
نوشهر - ایرنا - پرواز مسقط - شیراز - نوشهر و بالعکس جمعه شب طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در فرودگاه نوشهر برقرار شد.(ادامه)
مازندران تا روز شنبه بارانی و با کاهش دما همراه است
هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید، پیش‌بینی کرد که بارندگی‌ها و روند کاهشی دما تا روز شنبه هفته آینده در این استان تداوم داشته باشد.(ادامه)
هوای مازندران از امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه بارانی پیش بینی می‌شود. خودنمایی پاییز در اواسط شهریور
هوای مازندران از امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امشب همراه با رگبار باران پیش بینی می‌شود. بالاخره باران می‌بارد
هوای مازندران از اواخر امشب همراه با رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صیادی که ماهی‌ها را دوست دارد
صیاد مازندرانی وقتی دید ماهیان دریای خزر هر سال دارند کم می شوند به فکر نجات آن‌ها افتاد.(ادامه)
فیل نر ۲۰ ساله که پوم‌پام صدایش می‌کردند صاحبش را کشت، این فیل چندبار با عاجش به صاحبش حمله و بعد او را به دو نیم کرد. فیل گرمازده در تایلند صاحبش را کشت
فیل نر ۲۰ ساله که پوم‌پام صدایش می‌کردند صاحبش را کشت، این فیل چندبار با عاجش به صاحبش حمله و بعد او را به دو نیم کرد. (ادامه)
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران تا اوایل هفته آینده صاف و نسبتاً گرم است. وضعیت آب و هوای مازندران تا چند روز آینده
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران تا اوایل هفته آینده صاف و نسبتاً گرم است.(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم روزی گرم و شرجی را تجربه خواهند کند. هوای مازندران همچنان گرم و شرجی
مازندرانی‌ها امروز هم روزی گرم و شرجی را تجربه خواهند کند.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
- اداره کل مدیریت بحران مازندران نسبت به وقوع صاعقه و سیلاب براثر نفوذ امواج تراز میانی جو در استان هشدار داد. هشدار نسبت به وقوع سیلاب در مازندران
- اداره کل مدیریت بحران مازندران نسبت به وقوع صاعقه و سیلاب براثر نفوذ امواج تراز میانی جو در استان هشدار داد.(ادامه)
رگبار باران در انتظار ارتفاعات مازندران
هوای مازندران امروز در ارتفاعات همراه با رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.