.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود پایداری تدریجی هوا در استان
هوای مازندران از امروز به تدریج صاف پیش بینی می‌شود(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. زهر گرما در استان شکسته شد
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است. بارش تابستانی باران در «گیلان»(خبر)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. ابری شدن هوای استان از بعد از ظهر
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ادامه هوای خنک در استان
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. بعد از ظهر‌ ابری در استان
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. پایداری هوا در استان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود. سوزاندن کاه و کلش ممنوع
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود.(ادامه)
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است. افشاگری عجیب پدر مرحوم شیرچی !
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ورود تدریجی سرما از اواخر امروز
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد. تولید پنج خودروی داخلی متوقف شد
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز .... تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است / هراز یکطرفه شد
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز ....(ادامه)
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ...





پیش‌بینی وضع هوای مازندران در نوروز ۱۴۰۲
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ... (ادامه)
هفته اول فروردین بارانی است
تا پایان سال یک سامانه بارشی دیگر وارد کشور می‌شود و همچنین به دلیل عبور امواج مختلف، در هفته نخست فروردین بارش‌های متناوب اما خفیف را در اکثر نقاط کشور خواهیم داشت.(ادامه)
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد. وزش باد ۷۰ کیلومتری در مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.