.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: به نظر می‌رسد مردم کم‌کم باید خود را برای سهمیه‌های جدید بنزین آماده کنند؛ آن‌طور که از خبرها برمی‌آید، دولت در کیش شروع به اجرای طرح جدید بنزینی خود کرده و پس از آن، قشم به این طرح خواهد پیوست. صفر تا صد طرح جدید بنزینی دولت / الگوی جزیره سراسری می‌شود؟
شمال نیوز: به نظر می‌رسد مردم کم‌کم باید خود را برای سهمیه‌های جدید بنزین آماده کنند؛ آن‌طور که از خبرها برمی‌آید، دولت در کیش شروع به اجرای طرح جدید بنزینی خود کرده و پس از آن، قشم به این طرح خواهد پیوست.(ادامه)
سرعت کمپرسی دلیل تصادف زنجیره ای ۱۱ خودرو در سوادکوه
رئیس پلیس راهور مازندران سرعت کمپرسی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را دلیل تصادف زنجیره ای و برخورد با ۱۱ دستگاه خودرو در محور شیرگاه اعلام کرد.(ادامه)
شناسایی ۳۳۰۰ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری مازندران از شناسایی ۳۳۰۰ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
صدور ۳ هزار و ۲۰۰ پروانه تردد محموله های ترافیکی در مازندران
معاون حمل‌ و‌ نقل اداره کل راهداری مازندران از صدور ۳ هزار و ۲۰۰ پروانه تردد محموله های ترافیکی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس، گفت: ما در صورتی می‌توانیم بگوییم که با حذف این یارانه‌ها به مردم فشار وارد نخواهد شد که مردم حس نکنند ارز حذف شده است .... محسنی بندپی : بعید می‌دانم در سال ۱۴۰۱ افزایش قیمت بنزین داشته باشیم/ با سازوکار فعلی بودجه حذف ارز ترجیحی موجب فشار مضاعف بر مردم می‌شود
شمال نیوز: نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس، گفت: ما در صورتی می‌توانیم بگوییم که با حذف این یارانه‌ها به مردم فشار وارد نخواهد شد که مردم حس نکنند ارز حذف شده است ....(ادامه)
مازندران همچنان پر رفت و آمد
سرپرست اداره‌کل راهداری‌ و حمل نقل جاده‌ای مازندران از افزایش ۱۶ درصدی جابجایی مسافر در استان خبر داد.(ادامه)
جابجایی ۱۵ میلیون تن کالا از مازندران
۱۵ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده است.(ادامه)
افزایش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌های مازندران
رئیس اداره مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد در آذر ماه امسال نسبت به آذر ماه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشت که دلیل این میزان افزایش شرایط نامساعد جوی، پیک شیوع کرونا و محدودیت‌های تردد ناشی از آن در آذر ماه سال قبل بوده است. (ادامه)
عقب نشینی کرونا تردد‌ها را افزایش داد
تردد در جاده‌های مازندران در پی کاهش شیوع کرونا ۱۳ درصد افزایش داشت.(ادامه)
تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس در محور گنبد - مینودشت
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گنبدکاووس گفت که براثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زنان و کودکان در جاده مینودشت به گنبد حوالی روستای "اسلام آباد" این شهرستان سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در محل حادثه کشته و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.(ادامه)
جلوگیری از سفر ۲۴۶ بیمار کرونایی در مازندران
شرکت‌های مسافربری مازندران از صدور بلیط برای ۲۴۶ بیمار کرونایی خودداری کرده اند.(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌های مازندران
تردد در جاده‌های مازندران از ابتدای امسال تا پایان آبان ۱۰ درصد افزایش داشت.(ادامه)
عکس/ پلیس سند رسمی مالکیت وسیله نقلیه صادر کرد
تصاویری از برگ سبز صادره از سوی مراکز تعویض پلاک منتشر شده که در آن عنوان «رسمی» در کنار سند مالکیت وسیله نقلیه نقش بسته است. با اقدام جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در صدور برگ‌ سبزهای جدید خودرو، به نظر می‌رسد فصل جدید پیش روی سند مالکیت خودرو گشوده شده است.(ادامه)
آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس همچنان مسدود است
مرکز مدیریت راه های کشور از ادامه انسداد قطعات ۱ و ۴ آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پراید به هرچیزی از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و …. برخورد کند، سه و دو دهم نفر در آن می‌ میرند یا مجروح می شوند. پراید به هر چیزی برخورد کند ۳.۲ نفر از سرنشینان می‌میرند یا مجروح می‌شوند
شمال نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پراید به هرچیزی از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و …. برخورد کند، سه و دو دهم نفر در آن می‌ میرند یا مجروح می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین شهری در افزایش ایمنی حمل و نقل عمومی برون شهری و کاهش تصادفات رانندگی نقش موثری دارند. نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین شهری در کاهش تصادفات
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین شهری در افزایش ایمنی حمل و نقل عمومی برون شهری و کاهش تصادفات رانندگی نقش موثری دارند.(ادامه)
صدور بلیط مسافران فقط بعد از استعلام کرونا
بلیط مسافران پس از استعلام کرونا از طریق کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود.(ادامه)
دهیار حیوان آزار در نوشهر دستگیر شد
دادگستری مازندران از دستگیری عامل حیوان آزاری در شهرستان نوشهر خبر داد.(ادامه)
کنترل ۲۲ هزار وسیله نقلیه عمومی در مازندران
۲۲ هزار و ۸۲۸ وسیله نقلیه عمومی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: استانداری مازندران از دولت خواسته هفته آینده را در مازندران تعطیل اعلام کند. درخواست تعطیلی برای مازندران / ورود به استان ممنوع
شمال نیوز: استانداری مازندران از دولت خواسته هفته آینده را در مازندران تعطیل اعلام کند.(ادامه)
تردد ۲۰۱ میلیون خودرو در جاده‌های مازندران
۲۰۱ میلیون خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در جاده‌های برون شهری مازندران تردد کرده اند.(ادامه)
صفر تا صد چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی
یک حقوقدان ضمن تشریح چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسنادرسمی گفت: از مبلغ حق الثبت یک بخش آن به هلال احمر تعلق دارد چرا که یکی از منابع تأمین بودجه این نهاد از حق الثبت دفترخانه‌ها است. (ادامه)
راه اندازی سامانه هوشمند توزین به زودی در مازندران
سامانه هوشمند توزین کننده خودرو‌های در حال حرکت در آینده‌ای نزدیک در مازندران راه اندازی می‌شود.(ادامه)
جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که ...(ادامه)
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند. آخرین جزییات از واژگونی اتوبوس در جاده هراز / اسامی جانباختگان+ تصاویر
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند.(ادامه)
ورود ۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران
بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در یک هفته گذشته از بندر امام خمینی به استان وارد شد.(ادامه)
ورود ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران
حدود ۵ هزار تن کالای اساسی در یک هفته گذشته از بندر امام خمینی به مازندران وارد شده است.(ادامه)
ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران
مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی به استان منتقل شده است، خواستار تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان شد.(ادامه)
تردد حدود ۶ هزار وسیله نقلیه سنگین در هر ساعت
حدود ۶ هزار وسیله نقلیه سنگین در هر ساعت در مازندران تردد کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.