.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است. شرایط سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران گفت: ورود قابل توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور به مازندران در زمان حاضر باعث ایجاد ترافیک فوق سنگین در مناطق شهری و مبادی اصلی  استان شده است. ترافیک فوق سنگین در راه‌های مازندران/ کندوان و هراز قفل شد
رییس پلیس راه مازندران گفت: ورود قابل توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور به مازندران در زمان حاضر باعث ایجاد ترافیک فوق سنگین در مناطق شهری و مبادی اصلی استان شده است.(ادامه)
سرهنگ مومنی گفت: اگر راننده‌ای در اعداد و ارقام پلاک دستکاری کرده باشد در وهله اول فرد متخلف ملزم به پرداخت تخلفاتی است که با پلاک قبلی و دستکاری شده انجام داده است، و وی باید همزمان تخلفات پلاک خود را نیز پرداخت نماید. حبس از ۶ ماه تا یکسال برای دستکاری پلاک/ علت پرداخت همزمان دو خلافی از خودرو
سرهنگ مومنی گفت: اگر راننده‌ای در اعداد و ارقام پلاک دستکاری کرده باشد در وهله اول فرد متخلف ملزم به پرداخت تخلفاتی است که با پلاک قبلی و دستکاری شده انجام داده است، و وی باید همزمان تخلفات پلاک خود را نیز پرداخت نماید.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند. چرا کاوش در اقیانوس خطرناک است؟
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند.(ادامه)
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. (ادامه)
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند. اقدام هولناک آدم ربایان بی رحم
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
جاده چالوس مسدود شد
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.(ادامه)
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد. عجیب‌ترین کتابفروشی تهران را ببینید
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد.(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد. هنگام سیلاب به نواحی مرتفع پناه ببرید
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود. موضع رسمی «محسنی‌اژه‌ای» درباره عفاف و حجاب
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.(ادامه)
 اختراع جدید چینی‌ها که قاتل استارلینک لقب گرفته، دستگاهی برای تامین نیروی توپ‌های کوچک مایکروویو است که می‌تواند انواع ماهواره و پهپاد را تخریب کند. دستگاه قاتل اینترنت ماهواره‌ای استارلینک ساخته شد!
اختراع جدید چینی‌ها که قاتل استارلینک لقب گرفته، دستگاهی برای تامین نیروی توپ‌های کوچک مایکروویو است که می‌تواند انواع ماهواره و پهپاد را تخریب کند.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است. ۵۰۰ فوتی در حوادث جاده‌ای روزهای نوروز
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است.(ادامه)
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد. ثبت ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروز ۱۴۰۲
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مسیرهای منتهی به این استان یعنی جاده هراز و سوادکوه را در زمان حاضر فوق سنگین اعلام کرد. پلیس راه: ترافیک در هراز و سوادکوه فوق سنگین است
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مسیرهای منتهی به این استان یعنی جاده هراز و سوادکوه را در زمان حاضر فوق سنگین اعلام کرد.(ادامه)
سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر سواحل اکوادور را لرزاند. زلزله شدید اکوادور را تکان داد
سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر سواحل اکوادور را لرزاند.(ادامه)
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد. بیمه بدنه به چه کار می‌آید؟
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد.(ادامه)
۶ قسمت مختلف خودرو که از شما جاسوسی می‌کند
در سالیان اخیر روند تعقیب متخلفان پیچیده‌تر شده است و در حال حاضر شامل استخراج داده‌ها از داخل وسایل نقلیه نیز می‌شود. از سازوکار‌های مورد استفاده برای افزایش تجربه رانندگی گرفته تا سیستم‌های سرگرمی داخلی همگی می‌توانند به کشف جرم کمک کنند و قادر هستند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استناد قرار گیرند و قابل قبول باشند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد. دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه: دادگستری استان کرمان موظف است از سه روز دیگر روند اقدامات انجام‌شده در کارگروه تعیین تکلیف خودروهای توقیف یا ضبط شده در پارکینگ مرکزی کرمان را به صورت گام به گام گزارش کند. اژه‌ای: چرا یک خودرو باید ۱۳ سال در پارکینگ بماند و تعیین تکلیف نشود؟
رئیس قوه قضائیه: دادگستری استان کرمان موظف است از سه روز دیگر روند اقدامات انجام‌شده در کارگروه تعیین تکلیف خودروهای توقیف یا ضبط شده در پارکینگ مرکزی کرمان را به صورت گام به گام گزارش کند.(ادامه)
هر فرد غیرتجاری بالای ۱۸ سال که مالک یک خودرو باشد و دوره تملک آن بیش از ۲ سال باشد، از مالیات بر عایدی سرمایه معاف است. این مالکین خودرو از مالیات معاف می‌شوند
هر فرد غیرتجاری بالای ۱۸ سال که مالک یک خودرو باشد و دوره تملک آن بیش از ۲ سال باشد، از مالیات بر عایدی سرمایه معاف است.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد. تردد وسیله نقلیه در جاده کرج - چالوس ممنوع شد
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.(ادامه)
ناوگان عمومی مازندران زیر ذره بین
بیش از ۲۵ هزار دستگاه ناوگان عمومی در مازندران کنترل شدند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است فوری، جاده چالوس مسدود شد
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است(ادامه)
تمایل مازندرانی ها به استفاده از ناوگان عمومی
بیش از ۲ میلیون مسافر در مازندران با ناوگان عمومی جابجا شده اند.(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طی ۷ ماه سال جاری استان مازندران حدود ۷.۷ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پُرتردد کشور قرار گرفته است مازندران دومین استان پُرتردد کشور
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طی ۷ ماه سال جاری استان مازندران حدود ۷.۷ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پُرتردد کشور قرار گرفته است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.