.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۵ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم روز جانباز و بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است. اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود. تکرار ۳ باره یک اتفاق تلخ پس از باخت ایران مقابل قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود.(ادامه)
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند. مقصر حذف تیم ملی فوتبال یک نفر نیست/قلعه‌نویی باید شفاف‌سازی کند
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند.(ادامه)
یک رسانه اماراتی به دنبال حذف ایران از جام ملت‌های آسیا نوشت تیم ملی ایران برای جبران ۵۰ سال ناکامی در رسیدن به فینال باید منتظر جام ملت های ۲۰۲۷ عربستان باشد. کنایه رسانه اماراتی به حسرت ۵۰ ساله ایران
یک رسانه اماراتی به دنبال حذف ایران از جام ملت‌های آسیا نوشت تیم ملی ایران برای جبران ۵۰ سال ناکامی در رسیدن به فینال باید منتظر جام ملت های ۲۰۲۷ عربستان باشد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال قطر در پایان دیدار با ایران عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. اکرم عفیف بهترین بازیکن دیدار ایران - قطر شد
مهاجم تیم ملی فوتبال قطر در پایان دیدار با ایران عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.(ادامه)
عکس/ حال و روز بازیکنان ایران پس از باخت به قطر
ناراحتی بازیکنان تیم ملی ایران پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا سوژه عکاسان شد.(ادامه)
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد. (عکس) مهدی طارمی ضعیف‌ترین بازیکن ایران شد
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر
(ادامه)
روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود. تغییر ورزشگاه میزبان بازی ایران و قطر؟
روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود.(ادامه)
اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع
سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع را اعلام کرد.(ادامه)
تاریخ و ساعت بازی ایران - قطر
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان دقیق بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد. مطابق اعلام‌ای اف سی دو تیم ملی ایران و قطر در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ را برگزار خواهند کرد. بازی ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار خواهد شد.(ادامه)
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد. پیش بینی اسطوره میلان: ایران 4 گل به قطر می‌زند
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد.(ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
تیم فوتبال کره‌جنوبی در وقت های اضافه استرالیا را شکست داد. پیروزی کره‌جنوبی مقابل استرالیا/صعود با شایستگی
تیم فوتبال کره‌جنوبی در وقت های اضافه استرالیا را شکست داد.(ادامه)
اردن با شکست تاجیکستان به‌عنوان اولین تیم به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صعود کرد. صعود اردن به نیمه نهایی با شکست تاجیکستان
اردن با شکست تاجیکستان به‌عنوان اولین تیم به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صعود کرد.(ادامه)
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند. عاداتی که خواب را مختل می‌کنند
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد. تاکتیک سوریه برای دیدار با ایران چیست؟
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد.(ادامه)
زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است. جست‌وجوی اینترنتی برای قتل شوهر
زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است.(ادامه)
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند. علائم کمبود «ویتامین دی»
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند.(ادامه)
زن جوان که با همدستی دوستش، شوهرش را به قتل رسانده بود، مدعی است به خاطر نجات جان بچه‌اش این جنایت را مرتکب شده است. اعترافات عجیب زن جوانی که شوهرش را کشت
زن جوان که با همدستی دوستش، شوهرش را به قتل رسانده بود، مدعی است به خاطر نجات جان بچه‌اش این جنایت را مرتکب شده است.(ادامه)
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد. تخلف بزرگ فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی در مازندران / ساخت ۶۴ ویلای لاکچری در بهترین ‌جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد.(ادامه)
۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند خراب شدند. گام مهم قوه قضاییه برای مقابله با زمین خواری در جنگل‌های شمال
۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند خراب شدند.(ادامه)
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ اولویت‌های جدید را فراخواند. اولویت‌های جدید برای حج ۱۴۰۳
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ اولویت‌های جدید را فراخواند.(ادامه)
پسر و دختر علیرضا بیرانوند در قطر+ عکس
درخشش دیروز علیرضا بیرانوند ۲ تماشاگر ویژه داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.438 seconds.