.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند . رئیس‌جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند .(ادامه)
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند. رئیسی آخر هفته به مازندران می آید
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد. دروازه‌بان پرسپولیس یک عنوان را از دست داد
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.(ادامه)
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد. مرد آشپز قربانی حسادت همکارش شد
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.(ادامه)
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود. اعلام نتایج کنکور ارشد و فرهنگیان تا نیمه خرداد
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.(ادامه)

وزیر کشور گفت: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داده است و تقریباً دوبرابر شده است. وزیر کشور: در این مرحله نسبت به دور دوم دوره های قبل حدود ۶تا ۷ درصد افزایش مشارکت داشتیم
وزیر کشور گفت: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داده است و تقریباً دوبرابر شده است.(ادامه)
احتمال وقوع آتش سوزی جنگل ها در استان
هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد افزایش دما در خصوص احتمال آتش سوزی در جنگل‌های شمال هشدار داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم. رهبر انقلاب: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است / مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم.(ادامه)
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد. درخواست پدرزن برای قصاص دامادش
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند. پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت.  قلع و قمع ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در آمل
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت. (ادامه)
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند. همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به ادامه اعتراض دانشجویان غرب به جنایات اسرائیل در غزه و بازداشت عوامل جیش الظلم پرداخته‌اند.(ادامه)
اقتصادنیوز: آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» امروز برگزار می‌شود. خبر فوری برای متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اقتصادنیوز: آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد. شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.(ادامه)
کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.(ادامه)
پس از آنکه معترضان آمریکایی تحامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ....(خبر)
(ادامه)
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است. پدر و مادر مقتول برای عروسشان درخواست قصاص کردند
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 393 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.793 seconds.