.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ پرتکرارترین کلمات نامزد‌های ریاست جمهوری در مناظره اول
چه کسی تمرکز بر چه چیزی داشت؟ شاید بتوان از طریق شمارش تعداد کلمات بیان شده توسط نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، به برخی نکات آن‌ها پی برد.(ادامه)
عکس/ تلاش همتی و همسرش برای جمع کردن رای
همتی در حین مناظره از مردم خواست که هر کدام 10 نفر را برای رای دادن متقاعد کنند. در زیر تصویر ویژه همتی برای کمپین انتخاباتی‌اش را می‌بینید.(ادامه)
عکس/ توصیه آذری جهرمی برای کاندیدهای انتخاباتی
محمد جواد آذری جهرمی با انتشار این عکس نوشت: وقتی دارید مناظره می‌کنید، وقتی دارید مبارزه انتخاباتی می‌کنید؛ حواستون باشه که برا این بچه‌ها می‌خواید کار کنید. قراره الگوشون باشین(ادامه)
مناظره دوم و سوم انتخابات ۱۴۰۰ چه زمانی برگزار می‌شوند؟
اولین مراسم مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری دیروز شنبه 15 خرداد برگزار شد.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. 

پست جدید اینستاگرام سایت رهبر انقلاب پس از اولین مناظره
رهبر انقلاب فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. (ادامه)
گزارش تصویری از اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری
اولین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان جمعه ساعت ۱۷ در محل سازمان صداو سیما برگزار شد.(ادامه)
عکس/ میزان استفاده نامزدها از زمان تعیین‌شده
میزان استفاده هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از زمان خود در پایان نخستین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات اقتصادی.(ادامه)
عکس/ نخستین تصویر از محل مناظره‌های انتخاباتی
توئیت مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما و انتشار نخستین تصویر از محل مناظره‌های انتخاباتی.(ادامه)
۱۰ توصیه رهبرانقلاب به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری
رهبر انقلاب همواره به مناسب برگزاری انتخابات به نامزد‌های انتخاباتی توصیه‌های کرده اند. (ادامه)
تغییر جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها
با تغییر زمان پخش مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه پخش تبلیغات نامزدها نیز تغییر کرد.(ادامه)
تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی + جزییات
پیرو مصوبه جدید کمیسیون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که نهم خرداد به ریاست وزیر کشور برگزار شد زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد.(ادامه)
پروتکل بهداشتی انتخابات ۱۴۰۰ ابلاغ شد + جزییات
پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰، بر اساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ابلاغ شد.(ادامه)
زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داده است.(ادامه)
ساعت مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد
ساعت مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد همچنین مدت زمان مناظره‌های انتخاباتی هر کدام سه ساعت خواهد بود.(ادامه)
جلیلی به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رود
بیژن نوباوه وطن گفت: جلیلی در این ۸سال (دولت سایه) ضعف دولت‌ها را بررسی کرده است و برنامه هایش می‌تواند برای این دوره از انتخابات راهگشا باشد.(ادامه)
مناظره‌ها به وقت انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخاباتی شد
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد .... برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد ....(ادامه)
تاریخ مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد
اولین برنامه انتخاباتی نامزدها در صداوسیما(ادامه)
رأی گیری از ساعت ۷ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۲ بامداد قابل تمدید است / برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، کارناوال های تبلیغاتی و تجمع در مکان های سربسته از قبیل مساجد و سالن های ورزشی ممنوع است ....(خبر)
(ادامه)
توضیح دفتر رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات درباره پخش مناظره
بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد.(ادامه)
جهانگیری کاندیداهای انتخابات را به مناظره طلبید
اسحاق جهانگیری در توئیتی برای مناظره انتخاباتی با رقبایش اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
آغاز ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ٧٠ سال از شنبه
رئیسی گفت: همه افراد بالای ٧۵ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود.(ادامه)
محمد:فردی خودش در سپاه و پادگان بوده، برادرش سال ها ریاست همه دادگاه ها را بر عهده داشته، ‏اکنون بخاطر یک انتخابات دارند همه ساختارها را زیر سوال می برند، ‏باز انتخابات شد این جماعت آمدند، خدا به داد مردم برسد.. .... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد. جدیدترین اخبار از مناظرات انتخاباتی در تلویزیون / مجری مناظره کیست ؟
شمال نیوز : امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
آخوندی: در ایران دولت وجود ندارد/ دانش جعفری: پس چرا شما در انتخابات ثبت‌نام کردید؟
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش‌جعفری با عنوان « دولت و اقتصاد» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود. لاریجانی-رضایی-رئیسی؟ سه‌ضلعی به جای دو‌قطبی؟
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. امنیت‌آوریِ مشارکت چگونه؟ (يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.