.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند! پرداخت وام میلیاردی به مدیران بانکی / به مردم می گویند منابع نیست!
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند!(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید .... آقای باهنر ؛ با شوالیه سازی، از خودتان قهرمان خیالی و پوشالی نسازید!
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید ....(ادامه)
کفش‌های میرسلیم خبرساز شد! +عکس
انتشار تصاویری از کفش‌های مصطفی میرسلیم با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد. حقوق یک نماینده مازندرانی لو رفت / بابایی کارنامی چقدر حقوق می گیرد ؟!
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد. خبر داغ از افزایش حقوق ها در سال آینده / کدام کارمندان حقوق 10 میلیون تومانی می گیرند؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
 لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم! صحبت‌های محرمانه مکرون در ملاقات با مسیح علینژاد فاش شد
لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاور قالیباف گفت:آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها .... ادعای ابطحی در خصوص سه نامه ارسالی خاتمی برای مقام معظم رهبری با موضوع شرایط حاضر
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاور قالیباف گفت:آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها ....(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
شعارهای رکیک تجمع دانشجویان شریف لکه ننگ ساحت دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه شریف با شعارهای رکیک و الفاظ شنیعی همراه شد که بسیاری از دانشجویان و اساتید خود این دانشگاه نسبت به آن موضع‌گیری کردند. اساتید و دانشجویان معتقدند این افراد هیچ نسبتی با جریان دانشجویی ندارند.(ادامه)
تحلیل مهاجرانی از اعتراضات اخیر
(ادامه)
شمال نیوز : اولین جشنواره علمی شهید چمران توسط معاونت پژوهش وفناوری سازمان بسیج اساتید کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود. اولین جشنواره علمی شهید چمران برگزار می‌شود
شمال نیوز : اولین جشنواره علمی شهید چمران توسط معاونت پژوهش وفناوری سازمان بسیج اساتید کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.(ادامه)
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد. بازی‌های کشور‌های اسلامی / چهار تکواندو کار ایرانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. آیت‌الله ری‌شهری دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. (ادامه)
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت. جزئیات حواشی شب گذشته «جهان‌آرا» در گفت‌وگو با مجری برنامه
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: یک مازندرانی به عنوان‌ رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی" منصوب شد . یک مازندرانی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی شد + رزومه
شمال نیوز: یک مازندرانی به عنوان‌ رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی" منصوب شد .(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
 شهردار تهران در حکمی حسین حیدری همسر دخترش مریم زاکانی را به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرده است. دامادم دستیار ویژه‌ام شده، ولی حقوق نمی‌گیرد
شهردار تهران در حکمی حسین حیدری همسر دخترش مریم زاکانی را به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.