.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لزوم توجه به اثرگزاری کیفی و کمی احزاب / انتقاد از کاهش بودجه نهادهای فرهنگی و انقلابی
(ادامه)
جان‌بابایی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/بستری بیش از یک میلیون بیمار کرونایی
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کرونا ثابت کرد که زیرساخت‌های بهداشت و درمانمان باید بهتر از این باشد، گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم.(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" .... از ۲۲ ایده رسیده به دبیرخانه علمی، ۴ ایده به عنوان ایده برتر شناخته شدند
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" ....(ادامه)
آیت الله معلمی:گرانی های افسارگسیخته سبب نگرانی مردم شده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ترویج امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند عزم جدی دانست و گفت: بی تدبیری وگرانی های افسارگسیخته از مصادیق منکرات بوده که سبب نگرانی شد.(ادامه)
عکس: معلم فداکار خانه اش را کلاس درس کرد!
نه روستایی‌ها پول خرید تبلت و گوشی را داشتند، نه خودش توان خرید برای همه را. از تابستان نگران بچه‌های اول ابتدایی بود. رقیه احمدی این روز‌ها خانه‌اش در روستای «غلام ویس» را به کلاس درس تبدیل کرده و با رعایت کامل مسائل بهداشتی، ۵ نفر، ۵ نفر به بچه‌های روستا درس می‌دهد.(ادامه)
پیام وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت مرحوم راستگو
وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت مرحوم راستگو با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: معلمی تمام‌عیار، خلاق، نوآور، هنرمند، دلسوز، محبوب و بسیار پر تلاش به دیدار خدا شتافت.(ادامه)
آیت الله معلمی :رهنمودهای مقابله با کاهش آسیب ها جدی گرفته نشده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه رسانه‌ها مفاسد و خطرات مواد مخدر را تبیین کنند، گفت:دستگاه های اجرایی رهنمودها را برای مقابله با کاهش آسیب ها جدی نگرفتند.(ادامه)
آیت الله معلمی :۱۳ آبان مظهر جنایت آمریکا است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ۱۳ آبان را مظهر جنایت آمریکا دانست.(ادامه)
کاپیتان سابق استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان سابق استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
تدوین بودجه برای مازندران باید با دید جمعیتی 20 میلیون نفری باشد
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فصل بودجه قرار داریم، گفت: در این بخش باید برای مازندرانی که ۲۰ میلیون جمعیت خدمت می‌دهد بودجه برنامه‌ریزی شود(ادامه)
استاندار: پروژه های ناتمام کتابخانه ای مازندران تکمیل می شود
استاندار مازندران گفت: تکمیل پروژه های ناتمام کتابخانه ای و طرح های دارای بیش از ۶۰ پیشرفت در اولویت قرار دارد.(ادامه)
راه اندازی مدرسه تلویزیونی در مازندران
مدرسه تلویزیونی استانی برای کمک به آموزش دانش آموزان در شبکه مازندران راه اندازی می‌شود.(ادامه)
می توانیم آموزش مجازی در مناطق قرمز داشته باشیم و بعد اگر خانواده اصرار داشت فرزندش به کلاس بیاید رضایتنامه بنویسد تا ما با رعایت پروتکل می گوییم به مدرسه بیاید و اگر تعداد زیاد بود گروه بندی کنیم ....(خبر)
(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند. امارات هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملت‌های عرب و هم به فلسطین / ملت فلسطین زیر فشار‌های شدید قرار دارند، آن‌وقت آن‌ها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کار می‌کنند / این خیانت دیری نخواهد پایید، اما این لکه ننگ بر آن‌ها خواهد ماند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند. (ادامه)
برای جلوگیری از ورود مسافران به شمال حساب شده‌تر باید عمل می‌شد
نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز گلایه از عدم مدیریت درست در ورود سیل خروشان مسافر به استان گفت: در تعطیلات پیش رو باید طوری عمل می‌شد تا مانند تعطیلات عید نوروز با برپایی ایست بازرسی جلوی ورود افراد به استان گرفته شود.(ادامه)
زمان کلاس‌های غیرحضوری ۳۰ تا ۴۵دقیقه
وزیر آموزش‌وپرورش بر برنامه‌ریزی متنوع و منعطف آموزش‌وپرورش برای استمرار آموزش در شرایط کنونی خبرداد و بر ارائه آموزش از طریق چهار شبکه تلویزیونی از ۱۵ شهریورماه و بارگذاری محتوای آموزشی تمام پایه‌ها در شبکه شاد و در دسترس معلمان و دانش آموزان تأکید کرد.(ادامه)
۱۰ روش مؤثر برای غلبه بر استرس کنکور
اگر در دوران آمادگی برای آزمون‌ها یا کنکور، خودتان یا یکی از اطرافیانتان با استرس دست‌وپنجه نرم می‌کند، در این مطلب مواردی را آورده‌ایم که شاید بخواهید آن‌ها را به خاطر بسپارید.(ادامه)
دیانت منهای امامت ناقص است/ غدیر عید تبلیغ است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت عید غدیرخم، غدیر را عید تبلیغ و رساندن حقایق دانست و گفت: دیانت منهای امامت ناقص است.(ادامه)
عکس: دستخط دیده نشده از شعر ماندگار «ای لشکر صاحب زمان»
برای اولین بار شعر نوحه ماندگار "ای لشکر صاحب زمان" با دست خط مرحوم حاج ‎حبیب الله معلمی در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
رئیس اتحادیه وطلا و جواهر ساری با اشاره به التهاب در بازار طلا و سکه و ارزگفت: این مسئله تقاضا برای فروش طلا و جواهر را در بازار افزایش داده است. رشد تقاضا برای فروش طلا و جواهر در بازار ساری
رئیس اتحادیه وطلا و جواهر ساری با اشاره به التهاب در بازار طلا و سکه و ارزگفت: این مسئله تقاضا برای فروش طلا و جواهر را در بازار افزایش داده است.(ادامه)
شمال نیوز: یوسفی ساداتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد. کوروش یوسفی: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد
شمال نیوز: یوسفی ساداتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد.(ادامه)
نمایندگان مجلس پس از نمایندگی کجا می‌روند؟
همواره این سوال پس از پایان دوره نمایندگی نمایندگان مجلس مطرح شده که نمایندگان پس از پایان دوره به چه کاری مشغول می‌شوند که تعدادی از نمایندگان به این سوالات پاسخ دادند.(ادامه)
عزم آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم/ خانواده‌ها: نگرانیم
(ادامه)
ر نگران کننده آقای استاندار از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا
(ادامه)
پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز معلم
از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هسته‌ئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دهه‌ی سی از عمر خود در حوزه‌ی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دهه‌ی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.(ادامه)
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود. کنکور هفته سوم تیر برگزار خواهد شد
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: فعلا اجازه دایرکردن مدارس را نداریم
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه فعلا اجازه دایرکردن مدارس را نداریم، گفت: افزایش حقوق ۳۲ درصد معلمان با اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری ناچیز بود. به گزارش آذرقلذم به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دنیا با بزرگترین وقفه آموزشی روبه برو شده است(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: به احترام معلم آستارایی می‌ایستم
وزیر آموزش و پرورشوزیر آموزش و پرورش در پیام توئیتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که ۱۷ سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می‌ایستم.(ادامه)
تمسخر معلمی که هیچ تعلق و سابقه‌ای در فضای آنلاین ندارد کار موجهی نیست. به عکس باید علاقه و وظیفه‌شناسی او را ستود. ضمن این‌که در نظر داشته باشیم کلمۀ فارسی را اشتباه تلفظ نکرده و فراوان‌اند افرادی که از عهدۀ تلفظ درست واژه‌های بیگانه برنمی‌آیند. در این روزهای کرونایی برای تحمل روزهای خانه‌نشینی راه‌های بهتری هم هست. آیلاند یا آنلاین؟! / نکته‌ای دربارۀ تمسخر معلم وظیفه شناس گیلانی
تمسخر معلمی که هیچ تعلق و سابقه‌ای در فضای آنلاین ندارد کار موجهی نیست. به عکس باید علاقه و وظیفه‌شناسی او را ستود. ضمن این‌که در نظر داشته باشیم کلمۀ فارسی را اشتباه تلفظ نکرده و فراوان‌اند افرادی که از عهدۀ تلفظ درست واژه‌های بیگانه برنمی‌آیند. در این روزهای کرونایی برای تحمل روزهای خانه‌نشینی راه‌های بهتری هم هست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.