.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: با رتبه‌بندی معلمان حقوق آن‌ها از ۳ تا ۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و ۳۰ درصد حقوق هر معلم مربوط به رتبه‌بندی است. افزایش حقوق ۳ تا ۷ میلیون تومانی معلمان
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: با رتبه‌بندی معلمان حقوق آن‌ها از ۳ تا ۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و ۳۰ درصد حقوق هر معلم مربوط به رتبه‌بندی است.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد. خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد.(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات. چرا هیچ نماینده ای نسبت به رفتار تحقیرآمیز همکارش موضع نمی گیرد؟!
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات.(ادامه)
به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گرچه در حال حاضر حدود ۳۷ هزار مربی تربیت بدنی در کشور داریم اما با کمبود ۵۰ هزار معلم ورزش در مدارس مواجه هستیم. ۵۰ هزار معلم ورزش در مدارس کمبود داریم
به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گرچه در حال حاضر حدود ۳۷ هزار مربی تربیت بدنی در کشور داریم اما با کمبود ۵۰ هزار معلم ورزش در مدارس مواجه هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود. آیت الله معلمی : احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود / نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود + ویدئو
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: ۱۷۴ هزار معلم مدارس غیر انتفاعی ضمن خدمت آموزش می‌بینند. معلمان مدارس غیر انتفاعی شناسنامه‌دار می‌شوند
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: ۱۷۴ هزار معلم مدارس غیر انتفاعی ضمن خدمت آموزش می‌بینند.(ادامه)

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در انتخابات مجلس دوازدهم
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند. گلایه دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند. «دل شکستنِ» گوش شکسته؛ «دبیری» که معلم نیست!
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.(ادامه)
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود. آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز برگزار می‌شود
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.(ادامه)
کارشناس اقتصادی گفت: در صورتی که طلا و ارز توسط افراد پس انداز و احتکار شود مصداق بارز کنز است. تاثیر احتکار خانگی طلا بر اقتصاد کشور چه خواهد بود؟
کارشناس اقتصادی گفت: در صورتی که طلا و ارز توسط افراد پس انداز و احتکار شود مصداق بارز کنز است.(ادامه)
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت. چرا امام جمعه و استاندار و مقامات دیگر از بازگشت خانم معلم قائم شهری حمایت کردند؟
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت.(ادامه)
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. معلم قائم‌شهری به مدرسه بازگشت
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
نامه ای برای بازگشت معلم قائم‌شهری به کلاس درس+ تصویر
نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با ارسال نامه‌ای به استاندار خواستار بازگشت معلم قائم شهری به کلاس درس شد(ادامه)
آموزش و پرورش مازندران در خصوص رفتار معلم یکی از مدارس غیردولتی مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد.


درخواست تجدید نظرخواهی معلم و مدیر مدرسه در شورای نظارت
آموزش و پرورش مازندران در خصوص رفتار معلم یکی از مدارس غیردولتی مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد. عضو مجلس خبرگان رهبری یک کتابخانه وقف کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد.(ادامه)
زمین داران دیروز؛ سرایداران امروز
برخی کشاورزان که زمین هایشان را به خوش نشینان فروختند حالا سرایدار ویلا‌هایی شدند که در همان زمین ساخته شده است.(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.