.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ حجاب جالب بانوی ژاپنی در تهران
حجاب جالب بانوی ژاپنی، در سمینار ایران و ژاپن، زنان،صلح و توسعه پایدار را مشاهده میکنید. (ادامه)
زنان، بی تحرک ترین نمایندگان بهارستان نهم/ چرا زنان در مجلس منفعل عمل می کنند؟
زنان ایرانی که روز به روز به آمار تحصیل کرده های آنها اضافه می شود،به واسطه تحصیلات و حضور در اجتماع، می توانند در اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور نقش آفرینی کنند. در سال های اخیر اما هر چند تعداد زیادی از زنان در رده های بالای مدیریتی مشغول به کار شدند اما...(ادامه)
دستگیری 22 شکارچی غیرمجاز در آشوراده
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در کانال تلگرامی‌اش از عملیات گسترده دستگیری متخلفین شکار و صید در منطقه آشوراده خبر داد. (ادامه)
دست دادن ابتکار و صدر اعظم آلمان در پاریس +عکس
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آب و هوایی پاریس شرکت کرد. (ادامه)
خوش آمدگویی اولاند و بان کی مون به ابتکار (+ عکس)
رئیس‌جمهور فرانسه و دبیر کل سازمان ملل به استقبال نماینده ایران در کنفرانس جهانی تغییرات آب و هوایی (2015) در پاریس، رفتند. (ادامه)
سیاست‌های ابلاغی محیط‌زیست برای همه قوا
(ادامه)
رد پای مسئولان محلی در شکار پرندگان فریدونکنار
عده‌ای نباید احساس کنند که از قانون مصون هستند. فریدونکنار هم همچون سایر شهرهای شمال باید تابع قانون باشد، قلدری یا تهدید هم جوابگو نیست.(ادامه)
تصاویر/ ظریف و همسرش میهمان ابتکار
همایش روز مقابله با آثار جنگ بر محیط زیست با حضور محمدجواد ظریف و همسرش و معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور در محل سازمان محیط زیست کشور برگزار شد. (ادامه)
اتهام اصولگرایان واصلاحطلبان به مجری‌سیما
(ادامه)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد. تسخیرکنندگان دیروز، امروز چه می‌کنند؟ چه می‌گویند؟/ تسخیر سفارت شوروی، آرزوی احمدی نژاد در سال 58(خبر)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد.(ادامه)
محیط‌زیست از ساخت نیروگاه زباله‌سوز و کمپوست حمایت می‌کند
رئیس سازمان محیط‌زیست کشور گفت: محیط‌زیست از ساخت نیروگاه زباله‌سوز و کمپوست حمایت می‌کند تا در جهت رفع مشکل زیست‌محیطی گام‌های اساسی برداشته شود.(ادامه)
اظهار تاسف ابتکار از عدم اجرای کامل برنامه چهارم
رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اهمیت اصلاح نگرش نسبت به نقش و جایگاه زنان در قوانین برنامه توسعه کشور گفت: اصلاح نگرش و اعتقاد به این اصل کلیدی که زنان اعضای متفکر، فعال و توانای جامعه انسانی هستند و تکیه بر دانش و تجربه بانوان مدیر و متخصص ایرانی می‌تواند برنامه ششم را به موفقیت برساند، بسیار مهم است.(ادامه)
 شمال نیوز:  لحظاتی پیش هواپیمای حامل دکتر روحانی در فرودگاه ساری به زمین نشست. رئیس جمهور در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: انشاالله امروز خبر های مسرت بخشی ازطرح های مصوب توسعه مازندران را به مردم اعلام میکنم. رئیس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز: لحظاتی پیش هواپیمای حامل دکتر روحانی در فرودگاه ساری به زمین نشست. رئیس جمهور در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: انشاالله امروز خبر های مسرت بخشی ازطرح های مصوب توسعه مازندران را به مردم اعلام میکنم.(ادامه)
شمال نیوز: فعالان محیط‌زیست مازندران در نامه‌ای پرغصه به رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌‌زیست، خواستار توقف فعالیت‌های مغایر با محیط‌‌زیست یکی از شرکت‌ها شدند.
دردنامه فعالان محیط‌‌زیست مازندران به معصومه ابتکار
شمال نیوز: فعالان محیط‌زیست مازندران در نامه‌ای پرغصه به رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌‌زیست، خواستار توقف فعالیت‌های مغایر با محیط‌‌زیست یکی از شرکت‌ها شدند. (ادامه)
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود.

تایید جان باختن تنها فرماندار زن گلستان در فاجعه منا
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود. (ادامه)
احمدی نژاد به خندوانه می رود؟
یکی از مهمترین آیتم های برنامه "خندوانه"، بخش مربوط به مهمان این برنامه است که معمولا بازتاب های زیادی در میان مردم و رسانه ها دارد. (ادامه)
عکس/ اهدای تفنگ‌های شکسته به ابتکار
در حاشیه همایش سازمان های مردم نهاد و فرهیختگان با رئیس سازمان محیط زیست دو قبضه سلاح شکاری که توسط مالکین آن در مراسم استقبال از دکتر معصومه ابتکار شکسته شده بود، به رئیس سازمان محیط زیست اهدا شد.(ادامه)
ابتکار در کنار خانم رئیس جمهور سابق+عکس
معصومه ابتکار که در فلاند به سر می برد در صفحه اینستاگرام خود عکسی از رئیس جمهور سابق فلاند، تاریا هالونن در کنار خودش منتشر کرد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
دلایل همسر ابتکار برای تکذیب واردات بنزین
فارغ از صحت و سقم اخبار مربوط به ایفای نقش همسر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در واردات بنزین، وی برای تکذیب این ادعا استدلال جالبی را مطرح کرده است.(ادامه)
تالاب انزلی در محاصره زباله‌،فاضلاب،علف هرز
زباله‌ها و فاضلاب‌های صنعتی و شهری مدت‌هاست زخم چرکین تالاب انزلی هستند و جز این، 31 سالی است که «آزولا»؛ مهمان ناخوانده، بلای جان این تالاب ارزشمند شده و نفس جانداران آن را می‌گیرد.(ادامه)
معصومه ابتکار به پاریس رفت
(ادامه)
همسر «معصومه ابتکار» +عکس
محمد هاشمی؛ همسر معصومه ابتکار از دانشجویان پیرو خط امام و از فعالان سابق سیاسی کشور است.(ادامه)
عکس: تیپ جالب محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار
محمد هاشمی؛ همسر معصومه ابتکار از دانشجویان پیرو خط امام و از فعالان سابق سیاسی کشور است. (ادامه)
بازدید ابتکار از وضعیت تخریب‌ گونه‌های بومی و جنگلی رودبار
(ادامه)
استقبال مبتکرانه از معصومه ابتکار!
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با سفر به شهرستان ملارد از محل اجرای طرح بین المللی تعمیم ترسیب کربن در منطقه اخترآباد این شهرستان بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت. از نکات جالب توجه این مراسم، بنرهایی بود که برای حضور وی در این منطقه نصب شده بود.(ادامه)
تأیید توئیتری حضورخبرنگار BBC درتهران
هادی نیلی خبرنگار بی بی سی فارسی در صفحه توئیتر خود نوشته است: مصاحبه کیم غطاس با معصومه ابتکار. سفر کیم، طولانی ترین ماموریت یک خبرنگار بی بی سی در ایران پس از اعتراض های 88 بوده.(ادامه)
معصومه ابتکار به بی بی سی چه گفت؟
(ادامه)
شمال نیوز: چهاردانگه بدیهیات یک بخش کشوری را هم ندارد. نمایندگان مرکز استان کجا هستند و تابحال برای توسعه چهاردانگه چه کرده اند؟  چه کسانی پاسخگوی اهالی صبور و سخت کوش بخش چهاردانگه خواهند بود؟ آیا چنین رفتاری با سایر بخش های استان هم صورت می گیرد؟ ....

«چهاردانگه » عقب مانده؛ مسئولان و نمایندگان کجا هستند؟!
شمال نیوز: چهاردانگه بدیهیات یک بخش کشوری را هم ندارد. نمایندگان مرکز استان کجا هستند و تابحال برای توسعه چهاردانگه چه کرده اند؟ چه کسانی پاسخگوی اهالی صبور و سخت کوش بخش چهاردانگه خواهند بود؟ آیا چنین رفتاری با سایر بخش های استان هم صورت می گیرد؟ .... (ادامه)
از عجایب برخی مدیران سازمان محیط زیست!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.