.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با حکم روحانی، ابتکار از محیط‌زیست رفت
رییس جمهور در احکام جداگانه ای مسوولیت دو معاونت ریاست جمهوری و همچنین دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را به زنان واگذار کرد. (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین ....

انتخاب 7 نفر از 24 گزینه شهرداری تهران در جلسه منتخبین شورا / 2 مازنی هم کاندیدای پیشنهادی
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین .... (ادامه)
کمتر از یک ماه به عمر دولت یازدهم باقی مانده است و قرار است از اواسط مردادماه حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور دوازدهم کار خود را آغاز کند.

وزرایی که در کابینه روحانی ماندگار هستند و افرادی که تغییر می‌کنند
کمتر از یک ماه به عمر دولت یازدهم باقی مانده است و قرار است از اواسط مردادماه حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور دوازدهم کار خود را آغاز کند. (ادامه)
تصاویر/ مقامات عالی‌رتبه کشور در کنار نوه‌هایشان/ از رهبر انقلاب و فرمانده سپاه تا عارف و قالیباف
نوه‌دار داشتن یکی از تجربه‌ها و احساس‌های ناب و شیرین زندگی است. مسئولان نیز از این قائده مستثنی نیستند و این حس را تجربه کرده‌اند. در این گزارش عکس‌هایی را از مقامات عالی رتبه کشورمان به همراه نوه‌هایشان می‌بینید.(ادامه)
بهره برداری تصفیه خانه شهرک صنعتی سوادکوه با حضور معاون وزیر
تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل سوادکوه صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.(ادامه)
شمال نیوز:معاون رئیس جمهوری به منظور بهره برداری از چند طرح صنعتی وارد مازندران شد.... ورود معاون رئیس جمهور به مازندران
شمال نیوز:معاون رئیس جمهوری به منظور بهره برداری از چند طرح صنعتی وارد مازندران شد....(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
واکنش های متفاوت مسئولان و اصحاب رسانه به توهین به رئیس جمهور در روز قدس
(ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
ابتکار: احتمال حضورم در شهرداری‌ تهران شایعه است
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه سازمان محیط زیست دائما مباحث سلبی را مطرح می‌کند، گفت: بهتر است به جای آن، همچون سازمان‌های محیط زیست دیگر کشورها راهکار ارائه دهد..... روایت شریعت نژاد از نرخ بالای بیکاری در استان مازندران
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه سازمان محیط زیست دائما مباحث سلبی را مطرح می‌کند، گفت: بهتر است به جای آن، همچون سازمان‌های محیط زیست دیگر کشورها راهکار ارائه دهد.....(ادامه)
پیام کاندیداتوریِِ انتحاری احمدی‌نژاد
(ادامه)
واکنش ها به کاندیداتوری احمدی نژاد/از ردصلاحیت و بوریس یلتسین ایران تا عرض اندام مقابل ترامپ
(ادامه)
روز سوم/ چهره‌های مشهوری که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند + جدول
سومین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران امروز در محل فرمانداری تهران پایان یافت. ثبت‌نام این دور از انتخابات تا روز یکشنبه ۶ فروردین ادامه خواهد داشت. (ادامه)
گزینه احتمالی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران
اردیبهشت ماه امسال بود که ماجرای « فیش های حقوقی نجومی » برخی مدیران دولتی ازطریق شبکه‌های اجتماعی فاش شد و بهت سنگینی در کشور ایجاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: «این تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس عضو فراکسیون محیط زیست مجلس انجام شده است. احتمال می‌دهیم که شخص نماینده در جریان تخلف برادر خود نبوده است اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع انتظار برخورد قاطع با این موضوع را از او داریم»..... تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس و بی‌تفاوتی اداره‌کل محیط‌ زیست !
شمال نیوز : وی افزود: «این تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس عضو فراکسیون محیط زیست مجلس انجام شده است. احتمال می‌دهیم که شخص نماینده در جریان تخلف برادر خود نبوده است اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع انتظار برخورد قاطع با این موضوع را از او داریم».....(ادامه)
خيز «رسايي» براي صندلي «مينو خالقي»
«حمید رسایی شناسنامه به دست راهی اصفهان شده تا این‌ بار برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از این شهر اعلام کاندیداتوری کند. البته محل تولد او در شناسنامه‌اش مهر تهران خورده و هیچ ارتباط جغرافیایی با این شهر ندارد. حتی تحصیلات حوزوی‌اش را در قم به پایان رسانده اما حالا اصفهان، سکوی پرشی است برای رسیدن دوباره به بهارستان. بازماندن «مینو خالقی» از راهیابی به مجلس به حکم شورای نگهبان موجب شد حالا بساط برگزاری انتخابات میان‌دوره‏‌ای در اصفهان برپا شود.» (ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم رقبای جدی به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بیایند و رقابت خوبی شکل بگیرد. دولت اینقدر دستش پر است که هیچ نگرانی از بابت رقابت ندارد. 
ابتکار:دست دولت پُر است، نگران رقبای انتخاباتی نیستیم
معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم رقبای جدی به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بیایند و رقابت خوبی شکل بگیرد. دولت اینقدر دستش پر است که هیچ نگرانی از بابت رقابت ندارد. (ادامه)
عکس/ هدیه معصومه ابتکار به آیت الله جوادی آملی
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه با حضور در قم با برخی مراجع عظام دیدار کرد و در کارگروه محیط زیست و نشست فعالان محیط زیست شرکت کرد.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
آقای روحانی! «معصومه ابتکار» را از قلم انداختید
رئیس جمهور در آخرین سال دولت در حالی دست به ترمیم کابینه زده است که تغییر این سه وزیر، هیچ کدام ارتباط مستقیمی با زندگی سالم و معیشت مردم ندارد. آقای روحانی! مردم از رئیس سازمان محیط زیست ناراضی هستند از آلودگی هوا، از اینکه حق طبیعی آنها برای نفس کشیدن سالم به مخاطره افتاده است، آیا هنوز وقت شنیدن صدای مردم برای ترمیم در سازمان محیط زیست نرسیده است؟(ادامه)
ماجرای دست دادن خانم ابتکار با مرد آلمانی+ عکس
رئیس سازمان محیط زیست کشورمان در آلمان با وزیر محیط زیست این کشور دست داده است اما چهره مردانه وزیر آلمانی که یک زن است، بسیاری را به اشتباه انداخته است. (ادامه)
در حالیکه ناصر مهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده دار بوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود. خداحافظی شبانه مهردادی از اداره کل محیط زیست مازندران
در حالیکه ناصر مهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده دار بوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند..... حفاظت از حافظان محیط زیست وظیفه کیست؟
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند.....(ادامه)
واعظی و ابتکار به مجلس فراخوانده شدند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از گزارش رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی امنیت ملی به نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده خبرداد.(ادامه)
عکس/ خنده‌های ظریف و همسرش
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز جمعه شب با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه،همسرش مریم ایمانیه، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از اهالی هنر و سینما در مجتمع آسمان تهران برگزار شد.(ادامه)
جاده ها به مسئولان هم رحم نمی کنند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.