.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران بازداشت شد
سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از بازداشت یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خبر داد.(ادامه)
واکنش روزنامه‌های ورزشی به درگذشت شماره ۲۵
مطبوعات ورزشی کشور صفحات اول خود را به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی اختصاص دادند؛ زنده‌یاد میناوند چهارشنبه شب بعد از تحمل یک دوره بیماری کوتاه در بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۵سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند. ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است/ مسئولان، اقتصاد را بر مبنای ادامه تحریم‌ برنامه‌ریزی کنند/ اصراری به بازگشت آمریکا به برجام نداریم/ /غربی‌هاموظفند تحریم‌ها را بردارند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند.(ادامه)
مدیر کل زنان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری کنگره با محوریت تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده، در بهمن ماه امسال به میزبانی استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ زن شهیده و ۴۳ جانباز متعلق به دیار علویان هستند. کنگره تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در مازندران برگزار می شود
مدیر کل زنان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری کنگره با محوریت تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده، در بهمن ماه امسال به میزبانی استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ زن شهیده و ۴۳ جانباز متعلق به دیار علویان هستند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی پنجشنبه ۲۲ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
انتخابات مدیران مسئول به دور دوم کشیده شد
با پایان انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات هیچ از نامزدها نتوانستند اکثریت آرا را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشید.(ادامه)
کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی از/به ۲۵ مرکز استان، ممنوع است. جزئیات ممنوعیت رفت و آمد در ۲۵ شهر مراکز استان‌های قرمز
کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی از/به ۲۵ مرکز استان، ممنوع است.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. نامه سرگشاده صادق زیباکلام به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. (ادامه)
موافقت با تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اهالی فرهنگ و رسانه مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران از موافقت قوه قضاییه برای تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: بدنبال درج خبری در شمال نیوز با عنوان «در بانک کشاورزی مازندران  چه خبر است ؟» ، مدیریت شعب این بانک جوابیه ای صادر که وفق قانون مطبوعات ، عینا منتشر .... جوابیه بانک کشاورزی مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز: بدنبال درج خبری در شمال نیوز با عنوان «در بانک کشاورزی مازندران چه خبر است ؟» ، مدیریت شعب این بانک جوابیه ای صادر که وفق قانون مطبوعات ، عینا منتشر ....(ادامه)
شمال نیوز:
محمدمهدی کرباسچی، مدیر حوزه کتاب و مطبوعات درگذشت. کرباسچی درگذشت
شمال نیوز: محمدمهدی کرباسچی، مدیر حوزه کتاب و مطبوعات درگذشت.(ادامه)
۲۱ رسانه جدید امسال در مازندران مجوز گرفت
تعداد رسانه‌های مازندران با صدور ۲۱ مجوز جدید از ابتدای امسال تا کنون از مرز ۴۰۰ عنوان گذشت و هم اکنون این استان جایگاه ششم رسانه‌ای کشور را در اختیار دارد.(ادامه)
پیشکسوت خبرنگاران آمل درگذشت
علی کرم زاده عمرانی پیشکسوت خبرنگاران شهرستان آمل که نخستین بازنشسته خبری تأمین اجتماعی بوده روزجمعه به دیار باقی شتافت و جامعه خبری این شهرستان را در آخرین روز هفته رسانه داغدار کرد.(ادامه)
موضوع انتخاب وزیر جدید صمت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک بازه زمانی محدود، فرصتی است که با لحاظ همه شرایط می ‎تواند توانمندی آنها را در شناخت اولویت‎ ها، نیازها و اقتضائات جاری و آتی کشور در این شرایط حساس نشان دهد. انتخاب وزیر صمت؛ آزمون تعالی همکاری قوا(يادداشت)
موضوع انتخاب وزیر جدید صمت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک بازه زمانی محدود، فرصتی است که با لحاظ همه شرایط می ‎تواند توانمندی آنها را در شناخت اولویت‎ ها، نیازها و اقتضائات جاری و آتی کشور در این شرایط حساس نشان دهد.(ادامه)
شمال نیوز : وکیل این خبرنگار همچنین گفت:آستانه تحمل و نقد‌پذیری شهردار محترم در مقابل نقد دلسوزانه موکل بنده و احیاناً دیگر خبرنگاران به‌شدت پایین است و این موضوع.... شکایت سریالی شهردار قائم شهر از خبرنگاران / صالح زاده از کدام تشویش اذهان عمومی سخن می گوید؟!
شمال نیوز : وکیل این خبرنگار همچنین گفت:آستانه تحمل و نقد‌پذیری شهردار محترم در مقابل نقد دلسوزانه موکل بنده و احیاناً دیگر خبرنگاران به‌شدت پایین است و این موضوع....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان به دلیل شرایط خاص و آغاز موج دوم شیوع کرونا و برای کاهش ترافیک حضور خانواده‌ها، روز شنبه را نیز به‌عنوان ایام کاری مدارس در این روزها اضافه کرد .... جوابیه آموزش و پرورش مازندران به یک گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان به دلیل شرایط خاص و آغاز موج دوم شیوع کرونا و برای کاهش ترافیک حضور خانواده‌ها، روز شنبه را نیز به‌عنوان ایام کاری مدارس در این روزها اضافه کرد ....(ادامه)
بسته تسهیلات به خبرنگاران مازندران پرداخت می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از پرداخت بسته تسهیلات فوری به خبرنگاران و مدیران مسئول مازندران خبر داد.(ادامه)
عمران اکبرنژاد « تنهایی سوادکوه»(يادداشت)
عمران اکبرنژاد(ادامه)
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت.
شاعر نامدار و پر آوازه مازندرانی بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت. (ادامه)
دبیران ۲ کمیته در خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این خانه خبر داد.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
استاندار : آموزش اهالی رسانه در اولویت خانه مطبوعات مازندران باشد
استاندار مازندران حمایت و تقویت خانه مطبوعات را به نفع اهالی رسانه در استان دانست و گفت: آموزش اهالی رسانه باید اولویت خانه مطبوعات باشد.(ادامه)
صحت انتخابات خانه مطبوعات مازندران تایید شد
صحت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات مازندران پس از بررسی شکایات برخی نامزدها تایید شد.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند.
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند. (ادامه)
اقدامات پیشگیرانه از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی است
مدیرکل بهزیستی مازندران، اقدامات پیشگیرانه و خودمراقبتی را یکی از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیان کرد.(ادامه)

رییسی بخشنامه رسیدگی به جرایم سیاسی را ابلاغ کردبخشنامه رییس قوه قضاییه در خصوص «لزوم اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرایم سیاسی» به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شد. ابلاغ بخشنامه رسیدگی به جرایم سیاسی
رییسی بخشنامه رسیدگی به جرایم سیاسی را ابلاغ کردبخشنامه رییس قوه قضاییه در خصوص «لزوم اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرایم سیاسی» به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.