.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی و ورود هواپیما‌های جدید به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد. دبیر باید عذرخواهی کند/ هیچ مسئولی حق اخراج خبرنگار را از جلسات ندارد
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست. دبیر حق اخراج خبرنگار را نداشت
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد . پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد .(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
فرهنگ سازی رسانه‌ای غلط نکنیم!
(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
کلاف «جنسیت» حقیقی بانوی اول فرانسه پیچیده‌ تر شد
بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه، در سال ۲۰۲۱ پرونده ای را علیه دو زن که ویدئویی در یوتیوب با عنوان "بریژیت ماکرون یک مرد است" بارگذاری کردند، تشکیل داد.(ادامه)
ماجرای ضرب و شتم یک خبرنگار در شورای شهر
ویدئویی تحت عنوان «ضرب و شتم خبرنگار توسط در شورای شهر تبریز» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد. تاثیر تلفات و ویرانی‌های زلزله بر اقتصاد ترکیه
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد. توضیح رئیس صداوسیما درباره نامه‌اش به رئیسی
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.(ادامه)
جهش شمار مبتلایان به کرونا در چین
شمار افراد مراجعه کننده به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و شمار تلفات مبتلايان به كرونا در چين افزایش یافته است.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با اشاره به برگزاری جشن کاغذ، گفت:  اقدامات مناسبی در جهت تولید کاغذ در کشور صورت پذیرفته است، به اعتقاد بنده هر اقدامی که به نفع صنعت چاپ و نشر کشور باشد باید انجام دهیم و طبق قوانین این اقدام را در دستور کار قرار دادیم. از امروز هزار تن کاغذ توسط کارخانه چوب مازندران در اختیار ناشران قرار می‌گیرد
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با اشاره به برگزاری جشن کاغذ، گفت: اقدامات مناسبی در جهت تولید کاغذ در کشور صورت پذیرفته است، به اعتقاد بنده هر اقدامی که به نفع صنعت چاپ و نشر کشور باشد باید انجام دهیم و طبق قوانین این اقدام را در دستور کار قرار دادیم.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری ساری در جوابیه ای به خبر شمال نیوز با عنوان «تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری»  واکنش نشان داد و نوشت : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود . شهرداری ساری : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود
شمال نیوز : شهرداری ساری در جوابیه ای به خبر شمال نیوز با عنوان «تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری» واکنش نشان داد و نوشت : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود .(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد. حسین انتظامی رد صلاحیت شد
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد.(ادامه)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود ناکامی نظام مالیاتی و موانع قانونی(يادداشت)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد. اعضای مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه در انتصاب‌ها دخالتی ندارند / به وزیر برای تسریع در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش تذکر می‌دهم
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد.(ادامه)
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به شهرستان نکا
فرماندار نکا با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نکا در بخش‌های مختلف تزریق شده است، گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان این اعتبارات به بخش هزارجریب اختصاص پیدا کرده تا مشکلات مردم این بخش برطرف شود.(ادامه)
پذیرش روزانه ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در آمل
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اینکه تعداد بستری‌های بیماران کرونایی در این شهرستان نسبت به گذشته چهار برابر شد، گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا روزانه در آمل پذیرش می‌شوند. (ادامه)
۸۰ درصد زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای ختم می‌شود
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.(ادامه)
دستگیری پیمانکار متخلف در شهرداری آمل/ آسفالت 200 هزار مترمربع معبر خاکی تا یک سال آینده
شهردار آمل با اشاره به دستگیری یک پیمانکار متخلف در شهرداری آمل و ارجاع پرونده تخلف به دستگاه قضا، گفت: 200 هزار مترمربع معبر خاکی شهری آمل تا یک سال آینده آسفالت می‌شوند. (ادامه)
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شدمدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات در حکمی از سوی مدیرعامل این بانک منصوب شد. مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شدمدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات در حکمی از سوی مدیرعامل این بانک منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.