.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خودرو پلاک سپاه در کالیفرنیا! +عکس
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام فرنگ‌نوشت با انتشار تصویری از پلاک یک ماشین در آمریکا نوشت: وقتی داری تو کالیفرنیا رانندگی می‌کنی و یهو نگاهت به پلاک ماشین جلویی میخکوب میشه(ادامه)
خاخام اسرائیلی: واکسن کرونا افراد را همجنس‌گرا می‌کند!
صفحه توییتر نشریه کرتی نوشت: دانیل اسور خاخام مشهور اسرائیلی می‌گوید واکسن کرونا افراد را همجنسگرا می کند. (ادامه)
توصیه ظریف به همکار محترمش پمپئو
ظریف خطاب به پمپئو طی توییتی نوشت: (ادامه)
عکس/ دماوند و آلودگی وحشتناک هوای تهران در یک قاب!
در این تصویر وضعیت کوه دماوند و آلودگی شدید هوای شهر تهران را از نمای بهتری خواهید دید.(ادامه)
واکنش طنز توییتری‌ها به توقیف نفتکش کره‌ای
مشرق: در پی توقیف نفتکش کره‌ای توسط سپاه پاسداران ایران به دلیل نقض اصول زیست محیطی، کاربران توییتر نسبت به این اقدام واکنش‌هایی از جنس تشکر، هشدار و طنز نشان دادند.(ادامه)
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)
بازداشت ۴ نفر از کارمندان شهرداری قدس
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از بازداشت ۴ نفر از کارمندان شهرداری قدس به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال خبر داد.(ادامه)
واکنش آل کثیر به شکست پرسپولیس در فینال
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید سر بازیکنان پرسپولیس بالا باشد و به آنها افتخار کرد.(ادامه)
مطهری:‌ جدایی بشار خیانت مدیران علیه پرسپولیس بود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مدیران سابق باشگاه با جدایی بشار رسن تیر خلاص را به پرسپولیس زدند و این موضوع خیانت بود.(ادامه)
پیکر «آیت‌الله یزدی» در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه، در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد. تبادل جاسوس رژیم صهیونیستی با سه شهروند بازداشت‌شده ایرانی
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد.(ادامه)
پیروزی خفیف استقلال مقابل ماشین‌سازی با سوپرگل میلیچ
مصاف استقلال و ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.(ادامه)
نمکی:وضعیت تامین واکسن کرونا/ اجرای سخت‌تر محدودیت‌های ادارات از شنبه
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اگر شرکت های خصوصی حضور کارمندان را به حداقل نرسانند با آنها برخورد می کنیم، گفت: ساخت واکسن تولید داخل از هفته آینده وارد فاز تست انسانی می‌شود.(ادامه)
اعلام جرم علیه دو مدیر و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در استان
اعلام جرم علیه دو مدیر اداره منابع طبیعی به اتهام کوه خواری و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در مهمانی مختلط شبانه از جمله اخبار قضایی امروز پنجشنبه استان گلستان است. (ادامه)
لغو سفارش فروش سهام عدالت امکان‌پذیر شد
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: آن دسته از سهامداران عدالتی که خواستار لغو سفارش فروش خود هستند می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها یا شعب بانک‌ها اقدام کنند.(ادامه)
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت
پیشکسوت فوتبال ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
تازه‌ترین نتایج شمارش آرا در پنسیلوانیا و نوادا
با ادامه شمارش آرای پنسیلوانیا فاصله رای بایدن و ترامپ به ۱۶ هزار و ۸۲۵ رای رسیده است.(ادامه)
آرای پستی به داد دموکرات‌ها رسید
با شمارش بخشی از آرای پستی در ویسکانسین، بایدن توانست فاصله خود با ترامپ را کم کند و حتی با حاشیه‌ای اندک ۱۰ رأی الکترال این ایالت را به نام خود ثبت کند.(ادامه)
سوت پایان انتخابات آمریکا چه زمانی زده می‌شود؟
(ادامه)
تعطیلی لیگ برتر فقط در صورت دستور از بالا
تعویق دوباره یا شروع لیگ برتر در موعد مقرر؟ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی هستند.(ادامه)
حقایق جالبی که در مورد اینستاگرام نمی‌دانید!
کانال تلگرامی مجازیست اینفوگرافیکی از حقایق جالب درباره اینستاگرام را منتشر کرد. (ادامه)
از لجبازی دست بردارید(يادداشت)
(ادامه)
امیدواری فیفا به سعودی ها +عکس
امیدواری سعودی ها؛ فیفا به AFC در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس اختیار تام داد+عکس(ادامه)
استقلال پس از انصراف الوحده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از شرایط بهتری برخوردار می‌شود. سرنوشت گروه استقلال پس از انصراف الوحده
استقلال پس از انصراف الوحده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از شرایط بهتری برخوردار می‌شود.(ادامه)
آیا هیچ واکسن کرونایی به زمستان می‌رسد؟
استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به تلاش کشورها برای تولید واکسن کرونا، گفت: به نظر می‌رسد تا زمستان حداقل یک واکسن و تا اوایل سال ۲۰۲۱ چندین واکسن تأییدیه بگیرند.(ادامه)
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند. چرا به حضرت عباس (ع) باب‌الحوائج می‌گویند؟
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند.(ادامه)
مقایسه کارنامه استراماچونی و فرهاد مجیدی در استقلال
فرهاد مجیدی با اینکه در دور برگشت لیگ برتر و مصاف با سپاهان در جام حذفی و رقبای قدرتمند آسیایی استقلال را هدایت کرده ولی نتایج قابل اعتنایی نسبت به استراماچونی دارد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه: پرونده‌ای درباره ویلموتس تشکیل شده
سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده‌ای درباره مقابله با مقصران پرونده مارک ویلموتس در دادسرای عمومی انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
زمان برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۰
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، گفت: انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.(ادامه)
دونالد ترامپ عزادار شد / عکس
رئیس‌جمهور آمریکا از مرگ برادرش خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.