.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ فرزندان رهبر انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مشرق نیوز، تصاویری از حضور سید مصطفی و سید مسعود خامنه‌ای ، دو فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر کرد. (ادامه)
بازیکن سابق پرسپولیس به یک خلافکار حرفه ای تبدیل شد. مهاجم سابق پرسپولیس ابرخلافکار از آب درآمد!
بازیکن سابق پرسپولیس به یک خلافکار حرفه ای تبدیل شد.(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از مهران رجبی در جبهه
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت: تصویری کمتر دیده شده از مهران رجبی در ۸ سال دفاع مقدس (نوروز ۱۳۶۳ در منطقه فکه)(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
جرئیات جدید مقام اطلاعاتی اسرائیل درباره ترور حاج قاسم
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقادعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند. بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است. همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؟ | خانواده علی دایی ممنوع‌الخروج شدند| واکنش علی دایی به پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی!​
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.(ادامه)
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند. آیا مردگان همدیگر را میبینند؟ + حقایق خواندنی از عالم برزخ
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
خبرگزاری برنا متعلق به وزارت ورزش از بازداشت «دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی» [پرویز برومند] در حوادث دیشب شهرک غرب تهران خبر داد. دروازه‌بان سابق استقلال در حوادث دیشب تهران بازداشت شد
خبرگزاری برنا متعلق به وزارت ورزش از بازداشت «دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی» [پرویز برومند] در حوادث دیشب شهرک غرب تهران خبر داد.(ادامه)
واکنش یحیی گل محمدی به توهین به لباس روحانیت
به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در واکنش به بی احترامی به پوشش روحانیت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بی‌احترامی‌ به پوشش روحانیت و هر پوشش دیگر قابل هضم نیست.(ادامه)
بازداشت بازیکن سابق پرسپولیس تکذیب شد
مشرق: برخی رسانه ها از بازداشت حمیدرضا علی عسگری، بازیکن سابق پرسپولیس خبر داده اند که پی گیری ها نشان می دهد این خبر از اساس کذب است.(ادامه)
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، تماس تلفنی یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی را نادیده گرفته است. دست رد بایدن به درخواست فوری لاپید
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، تماس تلفنی یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی را نادیده گرفته است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمی‌گردد. بازگشت ساعات اداری به روال عادی از سوم شهریور
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمی‌گردد.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. آخرین خبر از افزایش حقوق کارمندان
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. (ادامه)
یک خودروی جدید در مسیر بازار ایران
شرکت چری چین از مدت‌های پیشرو ساخت و تولید خودروهای با انرژی‌های نو بوده است. شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده این شرکت در ایران نیز در حال انجام مراحل جهت رونمایی و ارائه خودرو برقی خودرو بر روی پلتفرم آریزو ۵ با نام آریزو۵EV یا آریزو ۵ برقی است.(ادامه)
برنج یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در بین ایرانیان است اما این ماده غذایی مضراتی دارد که از دانستنش شگفت زده خواهید شد. خطرات نگران کننده مصرف زیاد برنج
برنج یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در بین ایرانیان است اما این ماده غذایی مضراتی دارد که از دانستنش شگفت زده خواهید شد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان است. نرخ سکه و طلا در بازار +جدول
قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است» از برجام سر در نمی‌آوریم اما باید آن را بپذیریم!
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است»(ادامه)
معاون وزیر صمت از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان خبر داد. طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان
معاون وزیر صمت از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان خبر داد.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
در حالی که زمزمه توافق برای احیای برجام، تا همین‌جا موجب کاهش ۸ دلاری قیمت جهانی نفت شده، یک نشریه تخصصی پیش‌بینی کرد قیمت در صورت توافق باز هم کاهش یابد. هیجان‌زدگی رسانه‌های غربی از سقوط قیمت نفت
در حالی که زمزمه توافق برای احیای برجام، تا همین‌جا موجب کاهش ۸ دلاری قیمت جهانی نفت شده، یک نشریه تخصصی پیش‌بینی کرد قیمت در صورت توافق باز هم کاهش یابد.(ادامه)
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است. بله! ما مافیا هستیم!
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است.(ادامه)
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟ ایران تامین‌کننده نیازهای روسیه شده!
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟(ادامه)
مدیر برنامه های سلمان رشدی در گفتگو با نیویورک تایمز آخرین وضعیت وی را تشریح کرد. سلمان رشدی زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد
مدیر برنامه های سلمان رشدی در گفتگو با نیویورک تایمز آخرین وضعیت وی را تشریح کرد.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
مقصد بعدی طائب کجاست؟
حسن سلیمانی فعال رسانه‌ای طی رشته توییتی نوشت: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.