.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۵ میلیون نفر شب مسافر در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی استان را حدود ۱۵ میلیون نفر شب اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله توکل تاکید کرد: می گویند این مجوز ها از جانب ارشاد صادر شده و بنده می گویم ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد..... اعلام می کنم کنسرت حرام آلود در رامسر دیگر نباید تکرار شود/ ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد
شمال نیوز : آیت الله توکل تاکید کرد: می گویند این مجوز ها از جانب ارشاد صادر شده و بنده می گویم ارشاد غلط کرده است که به اینچنین کنسرت هایی مجوز می دهد.....(ادامه)
اقامت ۱.۲ میلیون مسافر - شب در روستاهای مازندران
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران از اقامت یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۰۰ مسافر شب در روستاهای استان خبر داد.(ادامه)
جنجال در کنسرت فرزاد فرزین در محمود آباد+ عکس
مشکلات فنی و ایرادات فراوان در تجهیزات سالن کنسرت فرزاد فرزین در محمودآباد طرفداران این خواننده و حاضران در سالن را بسیار عصبانی کرده است.(ادامه)
عکس/ محسن یگانه در بیمارستان رامسر
محسن یگانه خواننده جوان کشورمان که پنجشنبه شب به دلیل ضعف جسمانی در حین اجرای کنسرت در رامسر به بیمارستان امام سجاد این شهرستان منتقل و بستری شده بود ، پس از بهبودی ظهر جمعه از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: وقتی برخی مسئولان به شعارهای خود عمل نمی‌کنند، برای مردم کنسرت می‌گذارند، این جواب نیست، مردم دیگر جان‌شان به لب‌شان آمد، ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند...... مسئولین ناموفق برای فرار از مسئولیت، کنسرت برگزار می‌کنند/مردم شغل‌و مسکن می خواهند / در بابل کنسرتی برگزار شود، تبعاتش با مسئولان است
شمال نیوز: وقتی برخی مسئولان به شعارهای خود عمل نمی‌کنند، برای مردم کنسرت می‌گذارند، این جواب نیست، مردم دیگر جان‌شان به لب‌شان آمد، ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند......(ادامه)
 محسن یگانه خواننده معروف در حین اجرای کنسرت موسیقی به دلیل ضعف و بی حالی به بیمارستان رامسر منتقل شد.

برهم خوردن کنسرت خواننده پاپ در رامسر / محسن یگانه حین اجرا غش کرد
محسن یگانه خواننده معروف در حین اجرای کنسرت موسیقی به دلیل ضعف و بی حالی به بیمارستان رامسر منتقل شد. (ادامه)
حاشیه‌سازان ۹۶ چه کسانی بودند؟
سال ۹۶ هم مثل هرسال پر بود از خبر‌های داغ و حاشیه‌سازی‌های زیاد برای هنرمندانی بود که گاهی سکوت کردند و گاهی جوابی به این شایعات دادند. در میان خبر‌های نادرست برخی اخبار هم تصادفاً درست از آب درمی‌آمدند و تا مدت‌ها مردم را درگیر خود کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سؤال اینجاست که تا چه اندازه شهرهای گردشگری مازندران توان نگهداری مسافران و گردشگران را به عنوان شهر مقصد دارند تا صرفاً معبری برای عبور گردشگر برای پیدا کردن مناطق گردشگری دیگر نباشند..... مازندران معبر یا مقصد گردشگران ؟!
شمال نیوز : سؤال اینجاست که تا چه اندازه شهرهای گردشگری مازندران توان نگهداری مسافران و گردشگران را به عنوان شهر مقصد دارند تا صرفاً معبری برای عبور گردشگر برای پیدا کردن مناطق گردشگری دیگر نباشند.....(ادامه)
شمال نیوز : : جاودانی گفت : در حال حاضرکنسرت موسیقی در منطقه تله کابین این شهر که دارای سالن مناسب و پارکنیگ برای تماشاگران است بدون هیچ مشکلی برگزار می شود و امام جمعه رامسر به عنوان رئیس فرهنگ عمومی هم مخالفتی با آن ندارد..... جاودانی : امام جمعه رامسر با برگزاری کنسرت در مکان مناسب مخالفتی ندارد
شمال نیوز : : جاودانی گفت : در حال حاضرکنسرت موسیقی در منطقه تله کابین این شهر که دارای سالن مناسب و پارکنیگ برای تماشاگران است بدون هیچ مشکلی برگزار می شود و امام جمعه رامسر به عنوان رئیس فرهنگ عمومی هم مخالفتی با آن ندارد.....(ادامه)
امام جمعه شهرستان رامسر با ارسال نامه ای به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر اجرای کنسرت های موسیقی پاپ را در این شهر ممنوع اعلام کرد.

اجرای کنسرت پاپ در رامسر ممنوع شد + سند
امام جمعه شهرستان رامسر با ارسال نامه ای به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر اجرای کنسرت های موسیقی پاپ را در این شهر ممنوع اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید»..... سازمان رای حسن روحانی اکنون چه وضعیتی دارد؟
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید».....(ادامه)
تغییرات ظاهری بهاره رهنما بعد از کاهش وزن/عکس
بهاره رهنما در کنار همسرش در کنسرت روزبه نعمت اللهی(ادامه)
امام جمعه: اجازه بی‌بندوباری و فساد را به کسی در بابلسر نمی‌دهیم
امام جمعه شهر بابلسر گفت: با لجن‌افکنی و فساد مخالفیم و به کسی اجازه بی‌بندوباری، فساد و...در این شهرستان را نمی‌دهیم و بدانید که مسؤولان و مردم این شهر درباره این موضوع سکوت نخواهند کرد. (ادامه)
تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امشب (جمعه شب) زیر بارش شدید برف، در کاخ کرملین درحالی برگزار شد که حواشی جذابی نیز داشت.

حاشیه های مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه
تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امشب (جمعه شب) زیر بارش شدید برف، در کاخ کرملین درحالی برگزار شد که حواشی جذابی نیز داشت. (ادامه)
ماجرای تماس تلفنی مرحوم‌ هاشمی با استاندار تهران پس از انتخابات خبرگان
استاندار سابق تهران ماجرای تماس تلفنی مرحوم‌ هاشمی‌رفسنجانی با استاندار تهران پس از انتخابات مجلس خبرگان را شرح داد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: برنامه‌های دولت و رییس‌جمهور متناسب با برنامه‌های کلان کشور تهیه شده و در حوزه سیاست داخلی برای ما اصل تامین امنیت کشور، توسعه و تقویت نشاط سیاسی و پیگیری اقتصاد مقاومتی است. وزیر کشور: به منتقدان حق می‌دهم
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: برنامه‌های دولت و رییس‌جمهور متناسب با برنامه‌های کلان کشور تهیه شده و در حوزه سیاست داخلی برای ما اصل تامین امنیت کشور، توسعه و تقویت نشاط سیاسی و پیگیری اقتصاد مقاومتی است.(ادامه)
شمال نیوز : یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر امسال آموزش و پرورش درس برجام نافرجام را در کتاب درسی قرار نداد، ما طالب گذاشتن درس شکست مذاکره با گرگ و امپریالیزم و درس سازش و نکبت سازش‌پذیری هستیم و آن را در دروس دبستان و دانشگاهی به فرزندان‌مان انتقال می‌دهیم..... از سه‌راهی چالوس تا آخر مازندران خبری از بنر ارزشی نیست!
شمال نیوز : یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر امسال آموزش و پرورش درس برجام نافرجام را در کتاب درسی قرار نداد، ما طالب گذاشتن درس شکست مذاکره با گرگ و امپریالیزم و درس سازش و نکبت سازش‌پذیری هستیم و آن را در دروس دبستان و دانشگاهی به فرزندان‌مان انتقال می‌دهیم.....(ادامه)
9 کشته و 34 مصدوم آخرین آمار حادثه داراب/ دستور رئیس جمهور برای پیگیری تصادف دانش آموزان
شمال نیوز : حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در محور داراب-بندرعباس که بامداد امروز (جمعه، ۱۰شهریور) رخ داد، منجر به جان‌باختن ۹دانش‌آموز و مصدومیت ۳۴ نفر از آنان شد.(ادامه)
حسن روحانی از تلاش برای ریشه کن کردن فقط مطلق سخن گفت. مسئله از بین بردن فقر قطعا با دیگر مسائل اقتصادی از جمله بیکاری، فاصله طبقاتی، رانت و ... ارتباط دارد. بسیاری از خانوارها به یارانه نقدی اندکی که ازدولت دریافت می کنند نیاز مبرم دارند.
انتظارات حداقلی از دولت دوازدهم چیست؟ / 5 مطالبه جدی مردم از دولت(خبر)
حسن روحانی از تلاش برای ریشه کن کردن فقط مطلق سخن گفت. مسئله از بین بردن فقر قطعا با دیگر مسائل اقتصادی از جمله بیکاری، فاصله طبقاتی، رانت و ... ارتباط دارد. بسیاری از خانوارها به یارانه نقدی اندکی که ازدولت دریافت می کنند نیاز مبرم دارند. (ادامه)
ایجاد کارخانه زباله‌سوز در توان شهرداری‌های مازندران نیست
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل زباله طی 5 سال آینده در استان‌های شمالی رفع خواهد شد، گفت: ایجاد کارخانه زباله‌سوز در توان شهرداری‌های مازندران نیست.(ادامه)
بازگشت بسیاری از مبالغ حقوق های نجومی در کشور
دادستان کل کشور با اشاره به برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان گفت: بسیاری از مبالغ حقوق های نجومی به بیت المال بازگردانده شده است.(ادامه)
بهترین ورزش برای چربی سوزی
طناب زدن از آن ورزش های قدیمی است که همه با آن آشناییم: در کودکی یکی از بازی هایمان بود و حالا در بزرگسالی طناب زدن را فقط برای بوکسورها می دانیم و انجامش نمی دهیم(ادامه)
لغو کنسرت تالار وحدت پس از درگذشت خواننده
کنسرت گروه «آوای موج» با صدای محمود جهان که قرار بود ۱۹ مرداد در تالار وحدت برگزار شد، به دلیل درگذشت این خواننده، لغو شد. (ادامه)
ارکستر ملی ایران در ساری برگزار می‌شود
نوای سازهای نوازندگان برجسته ایران در شب تابستانی خیابان فرهنگ ساری به صدا در می‌آید تا احساس ناب موسیقی ایرانی را در مرداد مازندران به علاقه‌مندان هدیه کند.(ادامه)
کنسرت مازندرانی‌ها در تالار وحدت
(ادامه)
اجرای ارکستر ملی در مازندران اتفاق فاخر موسیقی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اجرای ارکستر ملی را در استان یک اتفاق فاخر و ارزنده در حوزه موسیقی استان اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه حزب الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند، تاکید کرد: کی با اصل کنسرت و هنر مخالف است؟ شما ببینید با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود.
حزب‌الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند/ کسی با اصل کنسرت‌ها مخالف نیست/ با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود(خبر)
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه حزب الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند، تاکید کرد: کی با اصل کنسرت و هنر مخالف است؟ شما ببینید با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود. (ادامه)

ما آرامش را دنبال می کنیم و به دنبال نزاع و دعوا نیستیم. در گیلان مشکلات با رقبا کمتر است. احساس می کنم که در کنار رفاقت می توانیم با یکدیگر کار کنیم، چه اشکال دارد که از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه گیلان بهره گیریم؟ مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند؟ / رسانه ملی برای دولت یازدهم ناجوانمردانه عمل کرد
ما آرامش را دنبال می کنیم و به دنبال نزاع و دعوا نیستیم. در گیلان مشکلات با رقبا کمتر است. احساس می کنم که در کنار رفاقت می توانیم با یکدیگر کار کنیم، چه اشکال دارد که از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه گیلان بهره گیریم؟(ادامه)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود. امضای بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحاتی تاریخ جهان در ریاض/ خط و نشان ۴۶۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها برای جمهوری اسلامی(خبر)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.