.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در مازندران
مدیرکل ارشاد مازندران از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در مازندران با محوریت مقابله با کرونا خبرداد.(ادامه)
پیکر پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران تشییع شد
پیکر استاد ابوالحسن خوشرو خنیاگر و پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران در قائمشهر تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز : او در اجرای آوازهای کلاسیک مازندرانی، تلفیقی از شیوه‌های استادان قدیم و نیز سبک و لحن شخصی خود را ارایه می‌کرد و تأثیر آثار و فعالیت‌های هنری‌اش، بر موسیقی مازندران ماندگار خواهد بود..... « ابوالحسن خوشرو » استاد آواز مازندران درگذشت + مروری بر زندگی
شمال نیوز : او در اجرای آوازهای کلاسیک مازندرانی، تلفیقی از شیوه‌های استادان قدیم و نیز سبک و لحن شخصی خود را ارایه می‌کرد و تأثیر آثار و فعالیت‌های هنری‌اش، بر موسیقی مازندران ماندگار خواهد بود.....(ادامه)
شیب بیماری کرونا در مازندران صعودی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری استان برای دومین هفته در استان خبر داد و گفت: شیب بیماری کرونا در استان مازندران روند صعودی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان خواستار تجدیدنظر در ردصلاحیت فهرستی از اصلاح‌طلبان شد..... نگرانی احمد توکلی از شکل گیری مجلس یازدهم با نمایندگانی فاقد صلاحیت و صفرکیلومتر
شمال نیوز : شمال نیوز: دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان خواستار تجدیدنظر در ردصلاحیت فهرستی از اصلاح‌طلبان شد.....(ادامه)
شوخی جنجالی پسر حسنی مبارک با دختران لبنانی+ عکس
پسر رئیس‌جمهور اسبق مصر در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، یک لطیفه جنجالی درباره زنان و دختران لبنان منتشر کرد. (ادامه)
دلیل لغو کنسرت گلزار در متل قو چه بود؟
پس از شایعات فراوان بالاخره محمدرضا گلزار دلیل لغو کنسرت ۲۸ مرداد در متل قو را کسالت و بیماری اعلام کرد و با عذرخواهی از هوادارن آمادگی خود را برای کنسرت بعدی‌اش اعلام کرد.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
معتقدم اصولگرا و اصلاح‌طلب دو بال پیشرفت کشور هستند و تقویت هویتی این دو جناح برای کشور مفید است/ جریانات کشور را به دور از جناح‌بندی‌ها و واقع‌بینانه ببینیم/ من اصلاح‌طلبی را در داخل نظام می‌دانم(خبر)
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که آمار اقامت گردشگران در این استان از 27 اسفند 97 تا پایان دوازدهم فروردین امسال به 14 میلیون و 570 هزار و 639 نفر شب رسیده است. مازندران تعطیلات نوروزی را با 15 میلیون گردشگر پایان برد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که آمار اقامت گردشگران در این استان از 27 اسفند 97 تا پایان دوازدهم فروردین امسال به 14 میلیون و 570 هزار و 639 نفر شب رسیده است.(ادامه)
چند گروه و خواننده موسیقی پاپ طی ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۸ مجموعه موسیقی های زنده را در برخی شهرهای استان مازندران برگزار می‌کنند. کنسرت خوانندگان برای مسافران نوروزی در مازندران
چند گروه و خواننده موسیقی پاپ طی ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۸ مجموعه موسیقی های زنده را در برخی شهرهای استان مازندران برگزار می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : استاد اخلاق حوزه علمیه قم ادامه داد: عزیزان مسئول تجربه زیاد دارند اما تجربه حلال مشکلات نیست، در میدان جوانان باید وارد و با استفاده از این تجربه موفق خواهد بود و سریعتر کارها به جلو خواهد رفت..... آیت الله توکل : طرج انتقال آب دریای خزر هیچ توجیهی ندارد / با کنسرت های گناه آلود مخالفیم / جوانان به میدان مدیریتی بیایند
شمال نیوز : استاد اخلاق حوزه علمیه قم ادامه داد: عزیزان مسئول تجربه زیاد دارند اما تجربه حلال مشکلات نیست، در میدان جوانان باید وارد و با استفاده از این تجربه موفق خواهد بود و سریعتر کارها به جلو خواهد رفت.....(ادامه)
عکس/ امیر قلعه نویی در کنار خواننده معروف
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنسرت بهنام بانی که در اصفهان برگزار شد حضور پیدا کرد.(ادامه)
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر نخستین همایش بزرگداشت مقام زن در شهرستان سیمرغ با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، فرماندار، مسؤولان، بانوان کارمند و جمعی از بانوان موفق شهرستان سیمرغ برگزار شد. نخستین همایش بزرگداشت مقام زن در شهرستان سیمرغ
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر نخستین همایش بزرگداشت مقام زن در شهرستان سیمرغ با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، فرماندار، مسؤولان، بانوان کارمند و جمعی از بانوان موفق شهرستان سیمرغ برگزار شد.(ادامه)
بازیگر «پدر سالار» و دخترش +عکس
اکرم محمدی و دخترش در کنسرت علی زندوکیلی.(ادامه)
امام جمعه رامسر: موافق حجم بالای برپایی کنسرت در رامسر نیستم
امام جمعه رامسر از برگزاری حجم بالای کنسرت در شهر انتقاد کرد و گفت: موافق این حجم از برگزاری کنسرت نیستم.(ادامه)
ملکه زیبایی روس مسلمان شد و با پادشاه مالزی ازدواج کرد +عکس
عروس روسی، ۲۴ سال از پادشاه، معروف به «اعلیحضرت»، کوچکتر است. او قبل از اینکه عروس سلطنتی شود، گفته بود: «معتقدم که مرد باید رئیس خانواده باشد و البته نباید از یک زن (درآمد) کمتری داشته باشد». (ادامه)
تعجب مردم از دیدن «شقایق فراهانی» در کربلا /عکس
شقایق فراهانی بعد از دیدن نمایش میدانی «رسول»، این اثر را حدیث نفس بسیاری از مردم دانست که مثل او دلی علاقه‌مند هستند و شاید برای همین، حضورشان در اماکن مقدس مثل کربلا باعث تعجب دیگران می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به مسائل روز اذعان کرد: به جای اینکه به متن جامعه بپردازیم به دنبال حاشیه می‌رویم که این امری بی‌ارزش است، متاسفانه بعضی از رسانه‌ها و مسئولین ما به این حواشی می‌پردازند که غیر قابل قبول و غیر قابل جبران است، مثل این نماینده شهرستان بابل که به جای اینکه دنبال رفع مشکلات مردم باشد می‌گوید از مسائل بزرگ این شهر فقدان کنسرت هست.... بابل هیچ مشکلی ندارد و با برگزاری کنسرت گل و بلبل می‌شود !
شمال نیوز : وی با اشاره به مسائل روز اذعان کرد: به جای اینکه به متن جامعه بپردازیم به دنبال حاشیه می‌رویم که این امری بی‌ارزش است، متاسفانه بعضی از رسانه‌ها و مسئولین ما به این حواشی می‌پردازند که غیر قابل قبول و غیر قابل جبران است، مثل این نماینده شهرستان بابل که به جای اینکه دنبال رفع مشکلات مردم باشد می‌گوید از مسائل بزرگ این شهر فقدان کنسرت هست....(ادامه)
عکس: استاد الهی قمشه‌ای در کنسرت
حضور استاد حسین الهی قمشه ای در کنسرت شهرام ناظری را ببینید.(ادامه)
اولین کنسرت خیابانی + تصویر
کنسرت خیابانی ارکستر سازهای ملی با خوانندگی محمد معتمدی در بوستان آب و آتش بدون حواشی امنیتی برگزار شد.(ادامه)
۱۲ روش درمان آلزایمر
هیچ کس دوست ندارد به بیماری آلزایمر مبتلا شود که درمان قطعی برای آن وجود ندارد و می‌تواند حافظه را از بین ببرد. اما تشخیص این بیماری نسبت به گذشته ساده‌تر شده است.(ادامه)
دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می‌رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می‌کنیم. همین که توئیتر فیلتر می‌شود، اما نسبت به اینستاگرام بی‌اعتنا هستیم یعنی تهدید هجمه‌های سبک زندگی را کم‌خطرتر از هجمه‌های سیاسی می‌دانیم. یک اشتباه راهبردی در جنجال خانم مائده
دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می‌رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می‌کنیم. همین که توئیتر فیلتر می‌شود، اما نسبت به اینستاگرام بی‌اعتنا هستیم یعنی تهدید هجمه‌های سبک زندگی را کم‌خطرتر از هجمه‌های سیاسی می‌دانیم.(ادامه)
شما به چند ساعت خواب نیاز دارید؟
بدن شما برای بهتر کارکردن به میزان مشخصی یعنی ۸ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد. در صورتی که نتوانید ۸ ساعت بخوابید، کم خوابی تان افزایش می یابد. انگار که بیشتر از میزان پس انداز خود خرج کنید. اگر روز دوشنبه ۵ ساعت، سه شنبه ۶ ساعت و چهارشبنه ۷ ساعت بخوابید، در مجموع ۶ ساعت (۶=۱+۲+۳) کمبود خواب خواهید داشت.(ادامه)
تصویری از پوتین که سوژه فضای مجازی شد
خبرنگاران امروز تصویری از ولادیمیر پوتین را سوژه کردند که انتشار آن در شبکه‌های مجازی کاربران را نیز درگیر کرد. روز گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنسرت اپرای یکی از هنرمندان مشهور این کشور در میدان سرخ که به مناسبت افتتاح رقابت های جام جهانی 2018 بود، شرکت کرد. در این مراسم پوتین به لحاظ امنیتی جلیقه ضدگلوله پوشیده بود که به نظر می رسد در این پوشش خیلی راحت نبود و ناراحتی در چهره‌اش مشخص بود. عکاسان نیز از این موقعیت استفاده و شیطنت کردند. آنها همراه عکس، پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند مبنی بر اینکه «گویا پوتین منجمد شده است و یا معلوم نیست پوتین خوشحال است یا یخ زده».(ادامه)
کنسرت علیرضا طلیسچی روز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 21:00 در تالار البرز لاهیجان برگزار می شود. دیدار خواننده بی معرفت با مخاطبانش در لاهیجان +عکس
کنسرت علیرضا طلیسچی روز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 21:00 در تالار البرز لاهیجان برگزار می شود.(ادامه)
توسعه گفتمان اجتماعی نیازجامعه است/درآمد ۱۱ میلیاردی صنایع دستی
استاندار مازندران، توسعه گفتمان اجتماعی را یک نیاز و ضرورت برای جامعه دانست. (ادامه)
برپایی 653 نمایشگاه صنایع‌دستی در مازندران
دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اقامت 3 میلیون و 664 هزار و 500 نفرشب گردشگر در روستاهای استان، گفت: 653 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی نوروزی در استان برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.