.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ملکه زیبایی روس مسلمان شد و با پادشاه مالزی ازدواج کرد +عکس
عروس روسی، ۲۴ سال از پادشاه، معروف به «اعلیحضرت»، کوچکتر است. او قبل از اینکه عروس سلطنتی شود، گفته بود: «معتقدم که مرد باید رئیس خانواده باشد و البته نباید از یک زن (درآمد) کمتری داشته باشد». (ادامه)
با این روش بر کم فشاری خون غلبه کنید
در روز‌های مختلف فشارخون تغییر قابل‌توجهی نکند، زیرا بدن ثبات را ترجیح می‌دهد و بالا و پایین‌شدن فشارخون را بسختی تحمل می‌کند.(ادامه)
سه سوته لاغر شوید + دستورالعمل
یکی از رژیم های کاهش وزن نوشیدنی را به شما معرفی می کند که 3 کیلو لاغری را در 2 روز ایجاد می کند . ترکیبات اصلی این نوشیدنی لاغر کننده خواص فوق العاده ای دارند.(ادامه)
ویتامین C این خوراکی ۷ برابر پرتقال است!
چگونه می‌توان فقط با یک لیوان نوشیدنی به میزان ۷ برابر یک پرتقال به بدن ویتامین سی رسانید؟(ادامه)
چگونه در خواب لاغر شویم؟
در حقیت مطالعات منتشر شده نشان می‌دهد که تنها ۴ روز محرومیت از خواب می‌تواند حساسیت بدن به انسولین را کاهش دهد و چربی بیشتری در بدن ذخیره گردد.(ادامه)
با این میوه، ۳ روزه ۳ کیلو لاغر شوید!
لاغر شدن وقتی درست است که مواد مورد نیاز بدن هم تامین شود. لاغری با این میوه برایتان بسیار مفید است و با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر می شوید!(ادامه)
عادات مضر برای قلب
ترک عادت‌های مضر روزانه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی داشتن زندگی سالم داشته باشد.(ادامه)
اگر شیر و ماست نخوریم چه می‌شود؟
جالب توجه است که بدانید محصولات تخمیرشده‌ی شیر شامل ماست و پنیر، گالاتوز کم‌تری دارند یا فاقد آن هستند.(ادامه)
با مصرف این مواد غذایی در صبحانه لاغر شوید
یک متخصص تغذیه گفت: اگر در وعده صبحانه پروتئین کافی به بدن نرسد ممکن است سوخت و ساز بدن کاهش پیدا کند و همچنین کاهش توده عضلانی بدن را در پی داشته باشد.(ادامه)
گردو بخورید تا لاغر شوید
یک کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد که برای کاهش وزن مصرف گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.(ادامه)
قوی ترین میوه‌های لاغر کننده
مصرف میوه، یکی از راه های سالم برای کاهش وزن سریع است، اما بهترین میوه برای کاهش وزن کدام است؟(ادامه)
چگونه وزن خود را سریع و سالم افزایش دهیم؟
کمبود وزن با شاخص توده بدنی زیر 18.5 تعریف می شود. این کمترین میزان ارزیابی شده مورد نیاز برای حفظ سلامت مطلوب انسان است.(ادامه)
شمال نیوز : هوا گرم است .آنقدر گرم شده که کولر ماشین هم دیگر جواب نمی‌دهد‌. به قول محلی‌ها آفتاب روی زمین آمده‌. ماشین از جاده خاکی به سختی عبور می‌کند و تکان‌های ماشین آنقدر زیاد است که دوست دارم هرچه سریع‌تر مسیر تمام شود و به مقصد برسیم‌.
سلامت نیوز: وضعیت دختران در روستاهای محروم مازندران.... وضعیت دختران در روستاهای محروم مازندران
شمال نیوز : هوا گرم است .آنقدر گرم شده که کولر ماشین هم دیگر جواب نمی‌دهد‌. به قول محلی‌ها آفتاب روی زمین آمده‌. ماشین از جاده خاکی به سختی عبور می‌کند و تکان‌های ماشین آنقدر زیاد است که دوست دارم هرچه سریع‌تر مسیر تمام شود و به مقصد برسیم‌. سلامت نیوز: وضعیت دختران در روستاهای محروم مازندران....(ادامه)
خوردن آبگوشت برای این افراد ممنوع!
آبگوشت یکی از غذا‌های سنتی ایرانیان بوده؛ این غذا حاوی ویتامین A، گروه ویتامین‌های B به ویژه B۱۲ و مواد معدنی مانند سلنیوم، فسفر، منیزیم، گوگرد، کلسیم، پتاسیم، آهن، مس، پروتئین و نشاسته است. (ادامه)
عوارض خطرناک یک شبه لاغر شدن
دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: پیکرتراشی و سایر روش‌های زیبایی تضمینی برای سلامتی فرد و رهایی از چاقی نخواهد بود.(ادامه)
اگر چه که خربزه، طالبی و گرمک به دلیل آب فراوان برای تامین آب بدن در تابستان بسیار کمک کننده هستند اما باید بدانید کی و چه موقع آن ها را استفاده کنیم هرگز این میوه را ناشتا نخورید
اگر چه که خربزه، طالبی و گرمک به دلیل آب فراوان برای تامین آب بدن در تابستان بسیار کمک کننده هستند اما باید بدانید کی و چه موقع آن ها را استفاده کنیم(ادامه)
چاقی؛ عامل کاهنده عمر
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی با بیان اینکه وزن زیاد بدن عامل بیماری‌های متفاوتی نظیر قلبی - عروقی، دیابت نوع دوم، انواع خاصی از سرطان و آرتروز و آسم است، اظهار کرد: مرض چاقی به عنوان عامل کاهش عمر متوسط شناخته می‌شود.(ادامه)
هفت خوراکی چربی سوز را بشناسید
خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در آن‌ها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.(ادامه)
بدترین توصیه‌ها برای کاهش وزن
برای کاهش وزن روش های عجیب را برای رسیدن به این هدف هیچ وقت انتخاب نکنید. این روش ها کاملا بازدارنده اند و ممکن است در بسیاری از موارد حتی نتایج برعکس داشته باشند.(ادامه)
۵ علامت که نشان می‌دهد برای لاغر شدن باید بیشتر بخورید
این تفکر که برای لاغر شدن باید گرسنگی کشید منسوخ شده است. اگر مصرف برخی مواد غذایی را کاهش دهید مغزتان دچار کمبود انرژی و مواد مغذی می‌شود و سردرد به سراغتان می‌آید.(ادامه)
میوه‌ای که حتما در سحری باید بخوریم
طالبی یکی از بهترین منابع ویتامین A است و مملو از بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. (ادامه)
گیاه فوق العاده برای کاهش درد و ورم معده
شوید یک گیاه فوق العاده معطر و طعم دهنده است که از آن برای طعم دهی ماست نیز استفاده می شود،اما تخم شوید دارای خواص درمانی است و می تواند باعث کاهش درد معده و ورم معده شود. (ادامه)
خواص خرما
برخی از متخصصان بر این باورند که خوردن یک عدد خرما در روز برای داشتن رژیم غذایی متعادل و سالم ضروری است.(ادامه)
خواص دارویی پیاز که نباید نادیده گرفته شود
پیاز سفید در مقایسه با پیاز‌های رنگی دارای آنتی‌اکسیدان کمتری است، ولی به طور کلی کسانی که می‌خواهند لاغر شوند و تناسب اندام مناسبی داشته باشند، باید مصرف پیاز را جزو برنامه‌های غذایی روزانه خود قرار دهندمصرف پیاز برای مبتلایان به دیابت، برونشیت، گریب، آسم و کرمک توصیه اکید می‌شود.(ادامه)
5 حرکت برای کاهش وزن سریع
اگر وزن کم کردن هدف شما باشد به دنبال بهترین حرکات ورزش برای این منظور هستید یک متخصص ورزش 5 حرکت ورزش که بهترین تاثیر در کاهش وزن را دارند معرفی کرده است. (ادامه)
۵ نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی
یک فنجان چای دم کرده برای گلو درد، گرم شدن در شب‌های سرد زمستانی و البته کاهش وزن و چربی سوزی مفید است.(ادامه)
۵ راه ساده برای از بین بردن چربی شکم
چربی موجود در اطراف شکم نه تنها می تواند سبب آسیب به ظاهر شما و تناسب اندامتان شود بلکه می تواند عاملی برای بروز بسیاری از بیماری ها باشد.(ادامه)
محمدرضا شریفی نیا وقتی جوان و لاغر بود! + عکس
تصویری از محمدرضا شریفی‌ نیا در بیست سالگی وقتی جوان و لاغر بود را می بیند. (ادامه)
چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟
تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه اظهار کرد: یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.(ادامه)
خواص شگفت انگیز تخم مرغ برای بدن
تخم‌مرغ‌ها یکی از بهترین منابع غذایی طبیعی هستند، بسته‌ای از پروتئین محافظ عضله در یک غذای کم کالری.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.