.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا با دویدن لاغر می‌شوم؟
به نظر می‌رسد روش‌های دویدن می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. حتی اعمال و رفتاری که شما در حین ورزش یا قبل از آن انجام می‌دهید در لاغری موثر است.(ادامه)
اگر این علامت را دارید بدانید کبد چرب دارید !
کبد چرب نتیجه تجمع چربی در کبد است که عموما به خاطر رژیم غذایی ناسالم و سبک زندگی غلط اتفاق می افتد.(ادامه)
بهترین زمان خوردن خوراکی‌ها در ساعات مختلف روز
فقط اینکه چه می‌خورید مهم نیست، مسئله زمان خوردن شماست.(ادامه)
۹ چربی خون عارضه ای است که بسیاری از ایرانیان را درگیر می کند. دمنوش های گیاهی ضد چربی خون را بشناسیم
۹ چربی خون عارضه ای است که بسیاری از ایرانیان را درگیر می کند. (ادامه)
این ۵ خوراکی چربی‌های بدن را نابود می‌کنند
هنگامی که تصمیم می‌گیرید وزن خود را کاهش دهید معمولا سعی می‌کنید از هر روشی برای تغییر رژیم غذایی خود و کاهش چربی‌های بدن استفاده کنید. اما شاید بد نباشد بدانید که کدام خوراکی‌ها در کاهش چربی‌های بدن موثرند. (ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
میوه‌هایی که برای لاغری معجزه می‌کنند
برخی از میوه‌ها و سبزیجات علاوه بر داشتن خواص فراوان برای بدن انسان در لاغری نیز بسیار موثر هستند.(ادامه)
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: رعایت اصول تغذیه صحیح سلامت روزه‌داران را به ارمغان می‌آورد و سیستم ایمنی بدن را ضعیف نخواهد کرد. رعایت اصول تغذیه صحیح، سلامت روزه داران را به ارمغان می‌آورد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: رعایت اصول تغذیه صحیح سلامت روزه‌داران را به ارمغان می‌آورد و سیستم ایمنی بدن را ضعیف نخواهد کرد.(ادامه)
سیب زمینی آب پز بخورید، لاغر شوید
سیب زمینی آب پز بخورید، لاغر شویداز خواص نشاسته سیب زمینی برای سلامتی، کمک به کاهش وزن است.(ادامه)
از خواص سیاه‌ دانه چه می‌دانید؟
سیاه‌ دانه، یکی از گیاهان دارویی قدیمی است که از گذشته تا کنون برای درمان بیماری‌هایی همچون مشکلات ریوی، تنظیم فشار خون، مشکلات گوارشی و ... مورد استفاده قرار می‌گرفته است.(ادامه)
چگونه در یک هفته یک کیلو لاغر شویم؟
بر اساس مطالعات اخیر، پیاده روی به عنوان سالم ترین رژیم غذایی می تواند منجر به کاهش یک کیلو وزن در هفته شود.(ادامه)
چگونه در یک هفته یک کیلو لاغر شویم؟
بر اساس مطالعات اخیر، پیاده روی به عنوان سالم ترین رژیم غذایی می تواند منجر به کاهش یک کیلو وزن در هفته شود.(ادامه)
خاطره‌سازان «برنامه کودک» دهه ۱۳۶۰ که آن موقع از قاب تلویزیون به ما می‌گفتند «یک متر به عقب بروید» اما خودشان عقب ننشستند و هنوز هم دنبال «برنامه کودک» خوبند. بازگشت ۲ چهره خاطره‌انگیز دهه ۶۰ به تلویزیون
خاطره‌سازان «برنامه کودک» دهه ۱۳۶۰ که آن موقع از قاب تلویزیون به ما می‌گفتند «یک متر به عقب بروید» اما خودشان عقب ننشستند و هنوز هم دنبال «برنامه کودک» خوبند.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند..... داریم پیر می‌شویم؛ کسی به فکر این همه سالمند در آینده هست؟!
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند.....(ادامه)
بهترین صبحانه‌ها برای لاغر شدن کدامند؟
آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما که مهم‌ ترین وعده غذایی روزانه تان است، سالم باشد. خوردن دونات و کیک راهی برای خوردن یک صبحانه سالم نیست. (ادامه)
بهترین پروبیوتیک‌ها برای کاهش وزن
لاکتوباسیلوس رامنوسوس عضو خانواده باکتروئیدت هاست و ممکن است بهترین پروبیوتیک برای کمک به کاهش وزن باشد.(ادامه)
نقش پری بلنده فاحشه معروف تهران چه در کودتای 28 مرداد
شهرنو و برخی روسپی‌ها نقش بسیار پررنگی در کودتای 28 مرداد 1332 داشته اند. مشهور است که شعبان جعفری(بی‌مخ)، گروهی از این زنان را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر توده‌ای» و «مرگ بر مصدق» از جنوب شهر به خانه مصدق در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور قشون‌کشی کردند.(ادامه)
وقتی محمدرضا شریفی‌نیا خیلی لاغر بود +عکس
تصویری جالب و کمتر دیده شده از محمدرضا شریفی‌نیا را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد زمانی او بسیار لاغر بوده است.(ادامه)

برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.» پایان اسارت به روایت یک آزاده/ ماجرای قرآن‌های اهدایی به اسرا با امضای صدام چه بود؟(يادداشت)
برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.»(ادامه)
قیمت مرغ در مازندران به عنوان یکی از قطب های تولید این ماده پروتئینی کشور که زمانی نه چندان دور تا 170 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده بود، همزمان با ماه مبارک رمضان و ورود برداشتی های جدید مرغداری ها در سراشیبی قرار گرفت. افت قیمت مرغ در مازندران زیر خط ستاد تنظیم بازار
قیمت مرغ در مازندران به عنوان یکی از قطب های تولید این ماده پروتئینی کشور که زمانی نه چندان دور تا 170 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده بود، همزمان با ماه مبارک رمضان و ورود برداشتی های جدید مرغداری ها در سراشیبی قرار گرفت.(ادامه)
بهترین صبحانه برای لاغر شدن
آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما که مهم‌ ترین وعده غذایی روزانه تان است، سالم باشد. خوردن دونات و کیک راهی برای خوردن یک صبحانه سالم نیست.(ادامه)
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود. روحانی فقط می‌خواهد خودش را برای پس از ریاست جمهوری حفظ کند تا به حصر نرود/ سال ۸۴ تحت تأثیر قدرت پوپولیسم به احمدی‌نژاد رأی دادم
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود.(ادامه)
در شرایطی که ژنتیک و برخی شرایط پزشکی، مانند بیماری های تیروئید، در شرایط سوخت و ساز بدن نقش مهمی ایفا می کنند، اما همچنان می توانید اقداماتی را برای بهینه سازی این فرآیند مد نظر قرار دهید که رژیم غذایی و ورزش از آن جمله هستند باورهایی اشتباه درباره سوخت و ساز بدن
در شرایطی که ژنتیک و برخی شرایط پزشکی، مانند بیماری های تیروئید، در شرایط سوخت و ساز بدن نقش مهمی ایفا می کنند، اما همچنان می توانید اقداماتی را برای بهینه سازی این فرآیند مد نظر قرار دهید که رژیم غذایی و ورزش از آن جمله هستند(ادامه)
شمال نیوز :  از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال
 آورده‌ایم..... ویلا بکاریم یا افرا؟ / حالا دیگر جنگلی نمی بینید!
شمال نیوز : از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال آورده‌ایم.....(ادامه)
۵ راه سالم نگه داشتن کلیه
در این مطلب به بیان نکاتی ساده پیرامون سلامت کلیه خواهیم پرداخت که رعایت کردن آن‌ها علاوه بر تضمین سلامت کلیه، مزایای دیگری در سلامت کلی بدن خواهند داشت.(ادامه)
درخواست مادر سه معلول ساروی از استاندار مازندران
در فاصله کمتر از سه کیلومتری شهر ساری، جاده قائمشهر به مرکز مازندران، خانواده ای در کوچه یاس، زندگی می کنند. یاس چهارم، سه شکوفه دارد اما همنشینی با ریل قطار هم، حرکت مداوم را برای این شکوفه ها رقم نزده است.(ادامه)
عکس: عمو قناد ۳۰ سال پیش در برنامه «چاق و لاغر»
مجید قناد با انتشار این عکس نوشت: با دوستان همکار هنرمند قدیمی حدود سی سال پیش حسن زارعی و مهدی وثوقی راد اولین سری برنامه چاق و لاغر. (ادامه)
روش درمان اساسی کبد چرب
یک فوق تخصص کبد و گوارش با بیان اینکه شایع‌ترین بیماری کبدی در سطح جهان کبد چرب است، گفت: این بیماری ناشی از تجمع بیش از حد معمول چربی (بیش از ۵ درصد)، در بافت کبد است.(ادامه)
پیکر «حسین محب‌اهری» تشییع شد
پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام گرفت.(ادامه)
آب کردن فوری شکم با این خوراکی ها
کوچک کننده های شکم و پهلو در دنیای تغذیه فراوان هستند اما برخی از این مواد غذایی لاغر کننده و کوچک کننده شکم بر دیگر مواد غذایی ارجحیت دارند چرا که تاثیر بهتری در کاهش وزن خواهند داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.