.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند. ایران با درخشش جوان مازندرانی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد / «یوسفی» باز هم قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان جهان شد
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند.(ادامه)
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد. والیبالیست‌های جوان از خدمت سربازی معاف شدند
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد.(ادامه)
مازندران قهرمان مسابقات کشوری یوشیتا کیک بوکسینگ شد. مازندران قهرمان مسابقات یوشیتا کیک بوکسینگ کشور
مازندران قهرمان مسابقات کشوری یوشیتا کیک بوکسینگ شد.(ادامه)
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد قهرمان این رقابت‌ها شد. تیم ملی فوتسال ناشنوایان قهرمان جهان شد
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد قهرمان این رقابت‌ها شد.(ادامه)
فوتسالیست‌های ناشنوای ایران با پیروزی مقابل تیم تایلند به فینال قهرمانی جهان صعود کردند. صعود تیم ملی فوتسال ناشنوایان به فینال مسابقات قهرمانی جهان
فوتسالیست‌های ناشنوای ایران با پیروزی مقابل تیم تایلند به فینال قهرمانی جهان صعود کردند.(ادامه)
لیونل مسی نقش مارچلو بیلسا را در پیروزی اروگوئه برابر آرژانتین برجسته کرد. واکنش مسی به اولین شکست آرژانتین بعد از جام جهانی
لیونل مسی نقش مارچلو بیلسا را در پیروزی اروگوئه برابر آرژانتین برجسته کرد.(ادامه)
تکواندوکاران کشورمان در دیدار رده بندی برابر ساحل عاج پیروز شده و به مقام سوم رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردند. تکواندوی ایران سوم جهان شد
تکواندوکاران کشورمان در دیدار رده بندی برابر ساحل عاج پیروز شده و به مقام سوم رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردند.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی رسید. پرورش اندام ايران بر بام دنيا ايستاد
تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی رسید.(ادامه)
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند. گرگ ایرانی از تکرار قهرمانی مستر المپیا بازماند
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند.(ادامه)
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت.
هادی چوپان به فینال مسترالمپیا صعود کرد
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت. (ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. نکونام: گل محمدی در حدی نیست درباره من صحبت کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت. استقبال از قهرمان کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در بابلسر
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت.(ادامه)
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت. طلا و نقره ۲ ورزشکار ایران پس گرفته شد
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود. ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.(ادامه)
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت. اسطوره منچستریونایتد درگذشت
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
آلبانی به کشتی‌گیران کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ویزا نداد. آلبانی به کشتی‌گیران ایران ویزا نداد
آلبانی به کشتی‌گیران کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ویزا نداد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد. قهرمانی قاطعانه ایران در تورنومنت اردن/ قلعه‌نویی مچ کی‌روش را خواباند
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر قبل از دیدار با ایران بارها به بازیکنانش تاکید کرده است که بدون اشتباه و با نهایت تمرکز به میدان روند. خواسته کی‌روش از بازیکنان قطر قبل از رویارویی با ایران؛ اشتباهات قبل را تکرار نکنید
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر قبل از دیدار با ایران بارها به بازیکنانش تاکید کرده است که بدون اشتباه و با نهایت تمرکز به میدان روند.(ادامه)
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. (ادامه)
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود. پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.841 seconds.