.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
دیدار استاندارگيلان با خانواده سردارشهیدقلی پور
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
آیا گیلانیها به اندازه مردم مازندران از رفتن قهرمانی ابراز ناراحتی می کنند و از آمدنش خوشحال خواهند شد(يادداشت)
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
سرانجام مهندس روح ا... قهرمانی چابک بعنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شد قهرمانی پيش از اين معاون عمراني استاندار ي مازندران بوده وی تنها مدیر دولت خاتمی در گیلان بود که در ... معاون استاندار مازندران ،استاندار جديد گيلان
سرانجام مهندس روح ا... قهرمانی چابک بعنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شد قهرمانی پيش از اين معاون عمراني استاندار ي مازندران بوده وی تنها مدیر دولت خاتمی در گیلان بود که در ...(ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
صرفه‌جویی21میلیاردي مصرف بنزین درمازندران
(ادامه)
گیلان قهرمان هاپکیدو کشور
(ادامه)
گلستان قهرمان کبدی بانوان ایران شد
(ادامه)
کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مازندران
(ادامه)
آمل میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور
(ادامه)
انتقام آقای رئیس در وقت اضافه !!
در حالیکه زمزمه جابجایی حسینی مدیر کل تربیت بدنی مازندران بر سر زبانهاست ،وی روز گذشته در اقدامی ناگهانی رئیس هیئت کاراته این استان را برکنار کرد . (ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
قهرمانی گيلان و مازندران در کشتي آزاد
دوازدهمين دوره مسابقه هاي کشتي آزاد و فرنگي دانشجويان دانشگاه آزاد سراسر کشور با قهرماني تيم منتخب گيلان و مازندران در رشته آزاد و تهران در کشتي فرنگي به پايان رسيد. (ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه مازندران
مدیر روابط عمومی دانشگاه در گزارشی با بیان این مطلب که دانشگاه از لحاظ فضاهای استاندارد و مناسب ورزشی از جمله دانشگاههای محروم کشور است گفت(ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
راهیابی تیم هندبال ساحلی آمل به مسابقات باشگاههای آسیا
دبیر هیات هندبال مازندران گفت: تیم هندبال ساحلی آمل به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا که بهمن ماه سال جاری در کشور عمان برگزار می شود ، شرکت می کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،خسرو ابراهیم زاده افزود : تیم هندبال بیسکویت نل آمل،دردانی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.