.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توضیحات کدخدایی درباره رد صلاحیت ۹۲ نماینده
از افرادی گزارش داشتیم که با بیگانگان در پوشش‌های مختلف ارتباط داشته‌اند و دستگاه‌های امنیتی حساس بودند و طبیعتا باید پاسخ و توضیح دهند و ما توضیحات و مطالب آنها را گرفتیم و در پرونده ضبط است. بخشی از آنها ارتباطات نامتعارف اخلاقی است که گزارش شده است.(ادامه)
محکومیت ۴۸۰ میلیونی قاچاقچی البسه در مازندران
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۴۸۰ میلیونی قاچاقچی البسه در شهرستان تنکابن خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش بنزین با شرایطی که مطرح شده نه تنها نمی‌تواند مانع قاچاق شود بلکه به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم تاثیر کمی نیز بر کاهش مصرف خواهد گذاشت..... موافقان و مخالفان سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین چه نظری دارند؟
شمال نیوز : افزایش بنزین با شرایطی که مطرح شده نه تنها نمی‌تواند مانع قاچاق شود بلکه به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم تاثیر کمی نیز بر کاهش مصرف خواهد گذاشت.....(ادامه)
محکومیت ۲ میلیاردی قاچاقچی بیت کوین در ساری
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی بیت کوین در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
۱۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم پزشکی قاچاق در جویبار کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲۰ میلیاردی دارو و لوازم پزشکی و دستگیری محتکر و قاچاقچی میلیاردی در شهرستان جویبار خبر داد. (ادامه)
۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد. (ادامه)
کشف ۱۰۰۰ عدد سکه با قدمت ۳ هزار ساله در میاندورود
فرمانده انتظامی مازندران از کشف هزار عدد سکه با قدمت ۳ هزار ساله و دستگیری دو قاچاقچی عتیقه در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن کشف شد
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف ۲۰ تن چوب قاچاق به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۳۹۲ کیلو مواد مخدر در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان از کشف بیش از ۳۹۲ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
خبرنگاران همیاران پلیس هستند/رفع تصرف ۹۳ هزار مترمربع اراضی ملی
فرمانده انتظامی مازندران، از خبرنگاران به عنوان یکی از مهمترین پایه های امنیت پایدار و همیاران پلیس یاد کرد.(ادامه)

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری هفت خدمه خارجی در خلیج فارس خبر داد.


توقیف یک کشتی خارجی با ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس / ۷ تبعه خارجی دستگیر شدند/ این شناور در حال انتقال سوخت به کشورهای عربی خلیج فارس بود(خبر)
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری هفت خدمه خارجی در خلیج فارس خبر داد. (ادامه)
کاهش مصرف بنزین با استفاده از کارت سوخت
براساس وعده مسؤولان دولتی، پس از عرضه بنزین با کارت سوخت و کاهش مصرف بنزین، ایران به جمع باشگاه صادرکنندگان بنزین می‌پیوندد.(ادامه)
کشف 100 کیلو تریاک در مازندران/2 قاچاقچی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 100 کیلو تریاک از یک خودروی کامیون رنو در ساری خبر داد.(ادامه)
کشف ۵ میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در محمودآباد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر ۱۴ در شهرستان "محمودآباد" خبر داد.(ادامه)
خبر ناجا از دستگیری ۴ دروغ‌پرداز سیل
(ادامه)
شهادت مامور پلیس راه در حوالی خاش
مامور پلیس راه خاش که در حال کنترل سرعت خودروهای عبوری بود وانت خودروی حامل سوخت قاچاق به طور عمدی از مسیر جاده خارج و با نیروی پلیس راه که در پارکینگ حاشیه جاده مستقر بود برخورد کرد.(ادامه)
ابراهیم در آتش !!!؟(يادداشت)
(ادامه)
گردش مالی عجیب قاچاقچی‌ها برای ترقه‌بازی چهارشنبه‌سوری
(ادامه)
انهدام 2 باند قاچاقچی با تعقیب و گریز در نوشهر
(ادامه)
دستگیری زوج افیونی در ساری
زوج افیونی به همراه ۱۲ کیلوگرم تریاک در جاده ساری به کیاسر دستگیر شدند.(ادامه)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد. حمیدرضا باقری درمنی، "سلطان قیر" اعدام شد+جزئیات پرونده(خبر)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.(ادامه)
۶۱ واحد صنفی متخلف در تنکابن پلمپ شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر ۱۳ در تنکابن خبر داد و گفت: ۶۱ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. .... یوسفیان ملا : می‌توانم آدرس همه پولشویی‌ها را به نمایندگان بدهم!
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. ....(ادامه)
مصدومیت ۵ جنگلبان سوادکوهی در تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب
رئیس اداره منابع طبیعی طبیعی سوادکوه از مصدومیت پنج نفر از جنگلبانان و نیروهای اداره براثر واژگونی خودرو در تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب خبر داد.(ادامه)
دستگیری ۶۳۰ قاچاقچی کالا در مازندران
بیش از ۶۳۰ قاچاقچی کالا ۴ ماه نخست امسال در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
۶۲ اصله چوب از یک قاچاقچی در عباس آباد کشف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران منابع طبیعی عباس آباد یک محموله چوب قاچاق از یک قاچاقچی حرفه ای به تعداد ۶۲ اصله کشف شد.(ادامه)
جزئیات قتل شرور معروف تهران در زندان رجایی شهر +عکس
بازبینی فیلم دوربین مداربسته زندان راز قتل شرور معروف تهران را به دست سه زندانی دیگر فاش کرد. تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه دارد که دو متهم بازداشت و دستور بازداشت متهم سوم هم صادر شده است.(ادامه)
عکس/ قاچاق تریاک با پهپاد!
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر که با استفاده از دستگاه کوادکوپتر (پرنده کوچک با قابلیت کنترل از راه دور) اقدام به انتقال تریاک به کشور ترکمنستان می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
در بخشی دیگر از این گزارش عملکرد، یکی از مهم ترین اقدامات اداره کل اطلاعات استان به موضوع، شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی که با متواری شدن به خارج از کشور و ایجاد کانال تلگرامی، با دروغ پردازی و سیاه نمایی، توهین به مسئولین و درج دستگیری برخی از مدیران ناسالم در استان/ شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی و دستگیری یکی از متواریان به خارج
در بخشی دیگر از این گزارش عملکرد، یکی از مهم ترین اقدامات اداره کل اطلاعات استان به موضوع، شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی که با متواری شدن به خارج از کشور و ایجاد کانال تلگرامی، با دروغ پردازی و سیاه نمایی، توهین به مسئولین و درج (ادامه)
شالیکاران از قیمت خرید تضمینی برنج رضایت ندارند
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: به دلیل راضی نبودن کشاورزان از قیمت خرید تضمینی برنج، محصولشان را به مراکز خرید تحویل نمی دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.