.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاچاقچی مواد مخدر در ساری زمین گیر شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
جریمه ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی چوب جنگلی
تعزیرات حکومتی مازندران یک قاچاقچی چوب جنگلی را به مبلغ ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.(ادامه)
کشف بیت کوین ۳۰ میلیارد ریالی در گلوگاه
۱۷ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کوین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان گلوگاه کشف شد.(ادامه)
دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در جنوب کشور
فردی که اقدام به قاچاق مواد مخدر از جنوب کشور به مازندران می‌کرد،در استان فارس دستگیر شد.(ادامه)
زندانی شدن قاچاقچیان چوب در مازندران
۴ قاچاقچی چوب در جنگل وربن امیر تنکابن دستگیر و روانه زندان شدند.(ادامه)
کشف ۲۲ کیلو گرم تریاک در محور هراز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در محور هراز خبر داد.(ادامه)
۱۱۷۰ عدد اشیای عتیقه پارسال در مازندران کشف شد
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از دستگیری ۴۱۹ متجاوز عرصه میراث فرهنگی و آثار باستانی طی سال گذشته خبر داد و گفت: هزار و ۱۷۰ عدد اشیای عتیقه کشف شد.(ادامه)
کشف ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر در نوشهر
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نوشهر خبر داد.(ادامه)
ناکامی سوداگران مرگ در نکا
۲ قاچاقچی مواد در شهرستان نکا دستگیر شدند.(ادامه)
زیر گرفتن دو جنگلبان توسط قاچاقچی
قاچاقچی چوب، جنگل‌بانان بابلی را با خودرو زیر گرفت.(ادامه)
کشف ۳۱۰ کیلوگرم موادمخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان تنکابن خبر داد.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود سال 1400 را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» نامگذاری کردند و فرمودند:شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه کاملاً محقق شود ....(خبر)
(ادامه)
۳ فروشنده مواد مخدر زن در ساری دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری سه فروشنده قاچاقچی مواد مخدر زن در ساری خبر داد.(ادامه)
مادر و پسر قاچاقچی در دام پلیس نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک مادر و پسر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در نور کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  در درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر ضمن دستگیری چهار قاچاقچی، مقادیر ۴ کیلوگرم هروئین نیز کشف شد .... تعقیب ، گریز و درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر
شمال نیوز : شمال نیوز: در درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر ضمن دستگیری چهار قاچاقچی، مقادیر ۴ کیلوگرم هروئین نیز کشف شد ....(ادامه)
محکومیت قاچاقچی طلا در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی طلا خبر داد.(ادامه)
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در مازندران کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر ماه گذشته در مازندران کشف شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در مردادماه ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: هاز این تعداد ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است. (ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
تاخت‌وتاز مافیای چوب برای تاراج جنگل‌های شمال
طرح تنفس جنگل در واقع تلاش داشت از زیاده خواهی شرکت های بهره بردار چوب و سوداگرانی که عرصه تولید چوب را در قبضه خود داشتند، جلوگیری کند. با این حال عملا این طرح شکست خورد و این روزها شاهد این هستیم که تاخت و تاز قاچاقچیان برای تاراج جنگل‌ها ادامه دارد.تاخت‌وتاز مافیای چوب برای تاراج جنگل‌های شمال(ادامه)
کرونا؛ جان قاچاق سوخت را گرفت
شمال نیوز: عجیب اما واقعی! قاچاق سوخت، هم به صورت خرد (کوله‌بری) و هم عمده (سازمان‌یافته) بشدت کم شده و مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «شرایط به گونه‌ای است که می‌توانیم بگوییم دیگر قاچاق نداریم.» (ادامه)
دفاع ضرغامی از «پایتخت»: این‌ها واقعیت جامعه ماست
رئیس پیشین صدا و سیما در یادداشتی به دفاع از سریال پایتخت پرداخت. ضرغامی نوشت: اینکه خیلی از آدم‌ها به دلیل تخلف‌های حقوقی با ارقام پایین سروکارشان به حبس می‌افتد و بعد از خلاصی و بسته بودن همه در‌های زندگی سالم اجتماعی، مجبور به ارتکاب جرم می‌شوند، واقعیت امروز جامعه ماست.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ... می‌خواهید بر رسوائی و فضاحت سریال پایتخت سرپوش بگذارید/واقعا مردم ما قاچاقچی، روانی،پرخاشگر و ...هستند؟
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ...(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی سریال پایتخت می خواست بگوید مردم ایران یا قاچاقچی اند یا روانی یا بی عرضه یا بی شخصیت یا هیچکاره و فرصت طلب!
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی(ادامه)
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۸۰ کیلو گرم حشیش و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان خواستار تجدیدنظر در ردصلاحیت فهرستی از اصلاح‌طلبان شد..... نگرانی احمد توکلی از شکل گیری مجلس یازدهم با نمایندگانی فاقد صلاحیت و صفرکیلومتر
شمال نیوز : شمال نیوز: دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان خواستار تجدیدنظر در ردصلاحیت فهرستی از اصلاح‌طلبان شد.....(ادامه)
باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران متلاشی شد
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در استان خبر داد و گفت:۴۳ قبضه شکاری از این باند سه نفره کشف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.