.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلم خادمی فرزند ارشد رهبرانقلاب در چایخانه
حضور فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب آقا مصطفی خامنه ای در چایخانه صحن امام حسن مجتبی سلام الله علیه در حرم مطهر حضرت امام رضا سلام الله علیه. (ادامه)
دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است. دستور شناسایی عاملان پخش فیلم درمانگاه قم
دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد. عامل ورود سگ به آبگرم درمانی آزرود بابل دستگیر شد+ ویدئو
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت. مرتضی تبریزی درگذشت
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم. جزئیات تکالیف نوروزی دبستانی‌ها؛ پیک نوروزی حذف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.(ادامه)
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود. شبکه سلامت «رادیولوژی» راه انداخت
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.(ادامه)
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد. مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.(ادامه)
در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی‌امره نماینده ایران و کشتی‌گیر ترکیه‌ای باهم درگیر شدند. جنجال و کتک کاری در دیدار کشتی ایران و ترکیه!+ فیلم
در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی‌امره نماینده ایران و کشتی‌گیر ترکیه‌ای باهم درگیر شدند.(ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
محمد کدخدایی بازیگر اهل ایران است.او دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران است. شروع فعالیت وی در رادیو با نویسندگی و بازیگری نمایش های رادیویی از سال ۱۳۵۸، در تئاتر با بازیگری و کارگردانی نمایش «عذر موجه» در سال ۱۳۵۸، در تلویزیون با نویسندگی و بازیگری از سال ۱۳۶۱ و همچنین در سینما با فیلم «زرد قناری» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۶۷ بوده است.
تغییر چهره باورنکردنی مبصر 4 ساله کلاس بعد 34 سال
محمد کدخدایی بازیگر اهل ایران است.او دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران است. شروع فعالیت وی در رادیو با نویسندگی و بازیگری نمایش های رادیویی از سال ۱۳۵۸، در تئاتر با بازیگری و کارگردانی نمایش «عذر موجه» در سال ۱۳۵۸، در تلویزیون با نویسندگی و بازیگری از سال ۱۳۶۱ و همچنین در سینما با فیلم «زرد قناری» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۶۷ بوده است. (ادامه)
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند. سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه سارقان در تهرانپاس!
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند.(ادامه)
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند. معترضان مکزیکی به کاخ ریاست‌جمهوری هجوم بردند
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند.(ادامه)
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای دایی شیطان صفت
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است. بشار اسد: سرنوشت جهان وابسته به روسیه است
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است.(ادامه)
فیلم/ لحظه ترور نوه حسن نصرالله از زاویه پهپاد اسرائیل
ارتش رژیم اسرائیل امروز در حمله پهپادی به خودروی حامل اعضای حزب الله در ناقوره در جنوب لبنان، 3 عضو این گروه را به شهادت رساند. حالا با گذشت یک روز برخی منابع می‌گویند ابومهدی خلیل نوه سید حسن نصرالله ترور در این خودرو بوده و به شهادت رسیده است. اسرائیل در ماه‌های اخیر عمدتاً اعضای حماس و همچنین مستشاران ایران را ترور می‌کرد؛ اما به تازگی ترور هدفمند فرماندهان حزب الله را نیز به شکل وسیعی آغاز کرده است. لحظه ترور فرمانده حزب الله از زاویه پهپاد رژیم صهیونیستی و همچنین تصاویر خودرو پس از حمله تروریستی را می‌بینید.(ادامه)
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. سریع و خشن ۱۰ را از شبکه تهران ببینید
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.(ادامه)
عروس و داماد نکایی در انتخابات شرکت کردند +فیلم
زوج جوان نکایی، نخستین روز زندگی مشترک خود را با انداختن آراء در صندوق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آغاز کردند.(ادامه)
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است. تدارک تلویزیون برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است.(ادامه)
این ۴ نامزد انتخاباتی «رائفی پور» را مات کردند
این ۴ نامزد انتخاباتی «رائفی پور» را مات کردند(ادامه)
بازیگر ۳۸ ساله سریال «نیوکمپ» به دلیل عارضه قلبی در خواب درگذشت. مرگ ناگهانی بازیگر جوان در خواب
بازیگر ۳۸ ساله سریال «نیوکمپ» به دلیل عارضه قلبی در خواب درگذشت.(ادامه)
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با .... «سخنرانی به زبان انگلیسی»، اقدام عجیب یکی از نامزدهای مجلس در مازندران+ فیلم
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با ....(ادامه)
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت. پرویز ربیعی دوبلور پدر پسر شجاع درگذشت
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت. پردیس افکاری درگذشت
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.(ادامه)
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است. سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود. پخش مسابقات ورزشی با امکان انتخاب صدای گزارشگر در تلویزیون
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.