.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی گفت: وزارت اقتصاد قیمت‌گذاری دستوری می‌کند و گزارش شفافی ارائه نمی‌کند، از آن طرف دستش را در جیب مردم می‌کند و می‌گوید مالیات سنگین بدهید. سیاست‌های تیم اقتصادی دولت خصوصا در حوزه مالیات آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت+فیلم
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی گفت: وزارت اقتصاد قیمت‌گذاری دستوری می‌کند و گزارش شفافی ارائه نمی‌کند، از آن طرف دستش را در جیب مردم می‌کند و می‌گوید مالیات سنگین بدهید.(ادامه)
یکی از بازیگران محبوب کشورمان که علاقه فراوانی هم به پرسپولیس دارد، حالا در بیمارستان بستری شده است. بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
یکی از بازیگران محبوب کشورمان که علاقه فراوانی هم به پرسپولیس دارد، حالا در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد. تا روز قیامت با عادل فردوسی‌پور قهرم!
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.(ادامه)
فیلم/ لحظه تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه پس از ۶ ماه جنگ
قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی ، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید(ادامه)
فیلم/ شعرخوانی شاعر مازندرانی در محضر رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب دیدار کردند.در این دیدار آقای هادی سعیدی کیاسری شاعر مازندرانی شعر " گفتند برو عمر سفر کوتاه است" را در محضر رهبر انقلاب خواندند. (ادامه)
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند. انتشار تصاویر چهار متهم حمله تروریستی مسکو
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند.(ادامه)
هرزگی عجیب مسعود رجوی در میان زنان+ فیلم
ویدئویی لو رفته از هرزگی مسعود رجوی در میان زنان گرفتار در مقر این شیطان را مشاهده می کنید.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
یک افسر نیروی هوایی آمریکا عکسی محرمانه را در اختیار یک گروه افراطی راست قرار داده است. اطلاعات محرمانه آمریکا به دست یک گروه افراطی افتاد
یک افسر نیروی هوایی آمریکا عکسی محرمانه را در اختیار یک گروه افراطی راست قرار داده است.(ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد. خودکشی قاتل چند روز پس از جنایت
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
(۱۶+) لحظه وحشتناک غرق شدن کودک در سیل گلستان+فیلم
کودک ۷ ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت(ادامه)
فیلم| فرق گوشت الاغ وگوسفند به روایت تصویر!
بعد از یک پیتزا فروشی در مشهد حالا گوشت الاغ از یک هتل هم کشف شده است! گوشت الاغ را چگونه شناسایی کنیم؟(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
خواننده مورد علاقه علی پروین و حسن روشن +فیلم
علی پروین با حضور در برنامه «سال نو» اظهار نظر جالبی را در خصوص خواننده مورد علاقه‌اش مطرح کرد. (ادامه)
فیلم/وضعیت باورنکردنی مرزبانان سپاه در سرمای منفی ۳۰ درجه !
لحظاتی از تعویض شیفت مرزبانان جان برکف نیروهای تیپ ۴۸ فتح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرمای ۳۰ و ۴۰ درجه زیر صفر را ببینید.(ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
علت جذابیت میگ۲۹ روسها برای ایران چیست؟+ فیلم
پشت پرده خرید جنگنده میگ۲۹ روسیه توسط ایران را در این گزارش ببینید.(ادامه)
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است. علیرضا خمسه: پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد. آن طلبه از خانم در درمانگاه قم فیلم نمی گرفت، داشت با گوشی اش بازی می‌کرد
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد.(ادامه)
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد. بازپرس پرونده تتلو: تتلو توبه نامه نوشته و میخواهد تشکیل خانواده بدهد
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد.(ادامه)
تجمع و درگیری حامیان آمر به معروف در مقابل نهاد ریاست جمهوری+ عکس و فیلم
روز گذشته عده‌ای در تهران برای امر به معروف و نهی از منکر مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند که برای لحظاتی این تجمع به درگیری کشیده شد.(ادامه)
معاون دادستان قم گفت: تا این لحظه ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند. دستگیری عوامل انتشار فیلم درمانگاه قم +جزئیات
معاون دادستان قم گفت: تا این لحظه ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند.(ادامه)
دادستان قم گفت: در ارتباط با کلیپ پخش شده دستورات لازم نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر شد. دادستان قم دستور شناسایی عوامل انتشار فیلم درمانگاه قم را صادر کرد
دادستان قم گفت: در ارتباط با کلیپ پخش شده دستورات لازم نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.