.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  این اولین سفر استانی عباس آخوندی پس از استیضاح نام وی به شمار می رود و می تواند قرصت مغتنمی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات در اختیار وزیر باشد ..... « مازندران » اولین مقصد آخوندی پس از استیضاح ناکام
شمال نیوز : این اولین سفر استانی عباس آخوندی پس از استیضاح نام وی به شمار می رود و می تواند قرصت مغتنمی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات در اختیار وزیر باشد .....(ادامه)
وزیر راه فردا مهمان مازندرانی‌ها
وزیر راه و شهرسازی فردا برای افتتاح چند طرح راهسازی به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس با رای اعتماد مجدد به عباس آخوندی مجددا او را در وزارت راه و شهرسازی ابقا کردند.....


عباس آخوندی در "راه" ماند + جزییات شمارش آرای استیضاح
شمال نیوز : نمایندگان مجلس با رای اعتماد مجدد به عباس آخوندی مجددا او را در وزارت راه و شهرسازی ابقا کردند..... (ادامه)
تمامی وزرای دولت روحانی که استیضاح شدند+ جدول
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، استیضاح ۳ تن از وزرای کابینه دولت دوازدهم را مورد بررسی قرار می‌دهد. (ادامه)
شام نوبخت به نمایندگان مجلس
(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
زمان استیضاح ۳ وزیر دولت در مجلس
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس زمان استیضاح ۳ وزیر دولت دوازدهم را اعلام کرد.(ادامه)
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند. 78 سوال 57 نماینده از شش وزیر/ استیضاح 3 وزیر در صحن مجلس
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم عباس آخوندی، «عبدالهاشم حسن‌نیا» به سمت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب شد و جای رئیس خود را در این سازمان گرفت، داود کشاورزیان هم مشاور آخوندی در امور طرح‌های مهم شد..... یک مازندرانی جایگزین یک مازنی دیگر در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور
شمال نیوز : با حکم عباس آخوندی، «عبدالهاشم حسن‌نیا» به سمت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب شد و جای رئیس خود را در این سازمان گرفت، داود کشاورزیان هم مشاور آخوندی در امور طرح‌های مهم شد.....(ادامه)
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!.... نمایندگانی که هم از "راه" افتادند و هم از "کار"
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!....(ادامه)
خبر خوب برای متقاضیان وام مسکن
وزیر راه و شهرسازی از کاهش دوره سپرده‌گذاری تسهیلات صندوق یکم مسکن به ۱۰ ماه خبر داد و با اشاره به کاهش سود وام بافت فرسوده به ۶ درصد گفت: پیش نویس مشارکت سازندگان با ظرفیت نوسازی سالانه ۲۵۰ هزار واحد مسکونی برای تصویب به شورای پول و اعتبار رفت. (ادامه)
استیضاح آخوندی در مجلس کلید خورد
نماینده مردم آستارا در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در پارلمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  پیکر همسرم را می خواهم، مسئولان از اعطای حقوق همسرم شانه خالی می کنند، کارشان مثل حرکت روی بمب ساعتی بود؛ اینها نمونه ای از صحبت های شنیدنی همسرانِ دریانوردان آسمانی سانچی با مردم و مسئولان بود..... همسرانِ دریانوردان سانچی :پیکر همسرانمان را می خواهیم
شمال نیوز : پیکر همسرم را می خواهم، مسئولان از اعطای حقوق همسرم شانه خالی می کنند، کارشان مثل حرکت روی بمب ساعتی بود؛ اینها نمونه ای از صحبت های شنیدنی همسرانِ دریانوردان آسمانی سانچی با مردم و مسئولان بود.....(ادامه)
نفتکش سانچی کاملا غرق شد
سخنگوی کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش سانچی مرگ تمام پرسنل نفتکش را تائید کرد و گفت: دسترسی به پیکر خدمه ممکن نیست.(ادامه)
تأکید وزیر راه و شهرسازی براتصال بابل و آمل به راه‌آهن سراسری
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد و خواستار اتصال شهرهای بابل و آمل به راه‌آهن سراسری از طریق خط قائم‌شهر شده است.(ادامه)
استیضاح آخوندی کلید خورد
نماینده تبریز در مجلس با اعلام کلید خوردن استیضاح وزیر راه و شهرسازی به علت کوتاهی در مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: پس از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس، جمع‌آوری امضاها برای این استیضاح ادامه خواهد یافت. (ادامه)
شمال نیوز : عزمی جدی در نمایندگان استان برای بهره مندی از ظرفیت مدیران توانمند و پرشمار مازندرانی وجود ندارد و باید همچنان منتظر واردات مدیر از استان های دیگر ، حتی برای دستگاههایی همچون « راه و شهرسازی » که بدلایل خاص ضرورت بکارگیری مدیران بومی در آن قطعی است وجود ندارد ..... مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران از « ایلام» آمد !
شمال نیوز : عزمی جدی در نمایندگان استان برای بهره مندی از ظرفیت مدیران توانمند و پرشمار مازندرانی وجود ندارد و باید همچنان منتظر واردات مدیر از استان های دیگر ، حتی برای دستگاههایی همچون « راه و شهرسازی » که بدلایل خاص ضرورت بکارگیری مدیران بومی در آن قطعی است وجود ندارد .....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: 19 میلیون نفر از جمعیت کشور در وضعیت نامناسب از نظر مسکن به سر می برند.
وزیر راه: 19میلیون نفر از جمعیت کشور بد مسکن هستند
شمال نیوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: 19 میلیون نفر از جمعیت کشور در وضعیت نامناسب از نظر مسکن به سر می برند. (ادامه)
 برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند.


سرنوشت بازماندگان از دولت دوازدهم؛ از طیب‎نیا تا پورمحمدی / بازگشت برخی وزرا به فضای آکادمیک؛ حضور برخی در مجمع تشخیص، قوه قضاییه و شهرداری (خبر)
برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند. (ادامه)
شمال نیوز: شمال نیوز: با حکم وزیر راه و شهرسازی، محسن نریمان به سمت قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها منصوب شد تا گمانه زنی ها برای یک گزینه شاخص استانداری مازندران پایان یابد ..... محسن نریمان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی شد
شمال نیوز: شمال نیوز: با حکم وزیر راه و شهرسازی، محسن نریمان به سمت قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها منصوب شد تا گمانه زنی ها برای یک گزینه شاخص استانداری مازندران پایان یابد .....(ادامه)
موضوع تغییر پایتخت دوباره قوت گرفت
شمالی نیوز : عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران با اشاره به اینکه تهران به عنوان پایتخت سیاسی کشور به قدری بزرگ شده که اگر خدای ناکرده آسیبی به آن وارد شود تبعات جبران ناپذیری برای کل ایران به همراه دارد گفت: از مقام معظم رهبری درخواست شده راهکارهایی در ذیل سیاست‌های کلی نظام برای ساماندهی پایتخت ارائه کنند.(ادامه)
آرای آخوندی افزایش یافت
مسعود پزشکیان در نشست امروز مجلس طی اصلاحیه ای آرای جدیدی از وزیر راه و شهرسازی در روز رای اعتماد اعلام کرد.(ادامه)
مقایسه «رای اعتماد» دو مجلس به دو دولت روحانی
در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم در 24 مرداد 92، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست.(ادامه)
شمال نیوز:نتایج رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 17 وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم اعلام شد. آرای وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس دهم (+ جدول)
شمال نیوز:نتایج رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 17 وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم اعلام شد.(ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
مسکن مهر تا ۲۰ سال آینده درگیر مشکلات زیرساختی است
وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم با بیان این‌که مسکن مهر تا چهار برنامه توسعه‌ای دیگر درگیر مشکلات زیرساختی است، گفت:‌ مسکن مهر برای از بین بردن حاشیه‌نشینی بود،‌اما در حقیقت حاشیه دیگری به حاشیه نشینی اضافه کرد.(ادامه)
نامه جمعی از متقاضیان مسکن مهر به حسن روحانی
امروز صبح جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کرده اند. این متقاضیان نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان نوشته اند که در ادامه می خوانید.(ادامه)
برنامه های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم منتشر شد
رییس جمهوری در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و ماده ۱۸۸ قانون آیین نامه داخلی مجلس وشورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. فهرست نهایی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط حسن روحانی، به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. اعضا هیئت‌وزیران و برنامه‌های وزرا پیشنهادی به شرح زیر […](ادامه)
شمال نیوز:لیست کابینه پیشنهادی دولت دوزادهم در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد...

وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند/ وزارت علوم بدون وزیر ماند + اسامی
شمال نیوز:لیست کابینه پیشنهادی دولت دوزادهم در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد... (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.