.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند. مردم منتظر خبر خوب دندانپزشکی باشند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند.(ادامه)
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است.(ادامه)
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت. آیت‌الله ارفع درگذشت
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. پخش زنده دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب
جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)

رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم. جزئیات دردناک دسترسی شبکه‌های معاند به آرشیو صدا و سیما
رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.(ادامه)
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود. خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود/ از تحرکات دشمن در پایان سال ۱۴۰۰ مطلع بودیم(خبر)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است. رفتن سیما ثابت چه اهمیتی دارد؟
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است.(ادامه)
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است. جنجال جدایی دومین مجری زن ایران اینترنشنال / ماجرای افشاگری سیما ثابت / پای تجاوز جنسی در میان است!
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است.(ادامه)
عکس محجبه شاکردوست و نیلوفر شهیدی در کربلا
تصویری از نیلوفر شهیدی در کنار خواهر الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
مجری شبکه ایران اینترنشنال با گذاشتن پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام از استعفای خود خبر داد. سیما ثابت مجری شبکه اینترنشنال از این شبکه استعفا داد + عکس
مجری شبکه ایران اینترنشنال با گذاشتن پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام از استعفای خود خبر داد.(ادامه)
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد! اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران!
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
رئیس صدا و سیما در فضای شخصی خود در ویراستی نوشت: مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی (ع)، انقلابی در تولید سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد. رییس صدا و سیما: سریال حضرت موسی (ع) در سینما و تلویزیون انقلاب می‌کند
رئیس صدا و سیما در فضای شخصی خود در ویراستی نوشت: مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی (ع)، انقلابی در تولید سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی مازندران در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است. پرونده پتروشیمی مازندران روی میز رئیس جمهور
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی مازندران در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.(ادامه)
گریم «ثریا قاسمی» در نقش همسر پیامبر + تصویر
گریم جالب «ثریا قاسمی» برای سریال عشق کوفی در نقش «ام سلمه» همسر پیامبر رونمایی شد.(ادامه)
اقدام عجیب یکی از مدیران صدا و سیما؛ افشای اسناد تخلف کارمند در استوری
یکی از مدیران خبرگزاری صداوسیما در‌ توجیه اخراج بهروز بینشیان، گوینده سابق شبکه خبر، اسناد تخلفات اداری وی را استوری کرد!(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم. مخبر : مصوبه مجلس باعث ازدحام برخی جایگاه‌های سوخت شد !
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم.(ادامه)
ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما،توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم. انصراف رضارشیدپور از حضور در تلویزیون
ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما،توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.(ادامه)
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت. آسیب‌های روانی ماده مخدر گُل/ توصیه به خانواده‌ها
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت.(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد. تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات معاف هستند
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.(ادامه)
محمدرضا گلزار مجری صدا و سیما شد. او در تلویزیون یک مسابقه پانتومیم را اجرا می‌کند. محمدرضا گلزار مجری صدا و سیما شد
محمدرضا گلزار مجری صدا و سیما شد. او در تلویزیون یک مسابقه پانتومیم را اجرا می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.