.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره حوادث بامداد امروز در روستای مرزی اطراف سراوان شد. ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان شد
جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره حوادث بامداد امروز در روستای مرزی اطراف سراوان شد.(ادامه)
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد. رئیس سازمان صداوسیما: هر کدام از نامزد‌های انتخابات ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تلویزیونی دارند
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد.(ادامه)
عضو هیات انتخاب جشنواره فجر درباره انتخاب نشدن فیلم‌های رامبد جوان و مهران مدیری در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد.
مهران مدیری و رامبد جوان دیگر چهره نیستند!
عضو هیات انتخاب جشنواره فجر درباره انتخاب نشدن فیلم‌های رامبد جوان و مهران مدیری در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد. (ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند. به مجریانی که کاندید شدند گفتیم تا پایان انتخابات اجرا نکنند
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند.(ادامه)
برنامه تلویزیونی «جهان آرا» مجددا در روز‌های زوج به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود. بازگشت «جهان‌آرا» به آنتن سیما با مجری جدید
برنامه تلویزیونی «جهان آرا» مجددا در روز‌های زوج به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
تغییر چهره جذاب بازیگران سریال «بانوی عمارت» + عکس قبل و بعد
در گزارش زیر تصاویری از بازیگران این سریال را قبل و بعد از گریم مشاهده می کنید.(ادامه)
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد. یارانه‌بگیران حساب خود را چک کنند
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است. سریال پایتخت ۷ / تبدیل سریال پایتخت به فیلم/پایتخت در نوروز 1403
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست. «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم .... لزوم تجدیدنظردرطرح توقیف موتورسیکلت برای کاهش ترافیک شهرهای شمالی
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم ....(ادامه)
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود. آخرین خبر‌ها از سریال ماه رمضان تلویزیون + عکس
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود.(ادامه)
 کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد . ماجرای خودکشی کارمند صداوسیما چیست؟
کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد .(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند. برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند(يادداشت)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند.(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد. گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ۲۲۱ نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند. ثبت نام ۲۲۱ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ۲۲۱ نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند.(ادامه)
سیلاب اخیر بیشترین آسیب‌ها را به شهرستان عباس آباد چالوس و نور در استان مازندران واردکرده است. / خبرگزاری صدا و سیما بازدید وزیر کشور از خسارات سیل در مازندران(خبر)
سیلاب اخیر بیشترین آسیب‌ها را به شهرستان عباس آباد چالوس و نور در استان مازندران واردکرده است. / خبرگزاری صدا و سیما(ادامه)
همزمان با روز ۱۳ آبان «شبکه تلوبیونی فلسطین» آغاز بکار کرد. شبکه تلوبیونی فلسطین راه‌اندازی شد
همزمان با روز ۱۳ آبان «شبکه تلوبیونی فلسطین» آغاز بکار کرد.(ادامه)
تغییر ناگهانی ۶ مدیر صدا و سیما / ماجرا چیست؟
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.