.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بنزین سه نرخی در راه است؟ +جزئیات جدید
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی وزارت نفت برای عرضه بنزین سه نرخی در جایگاه‌ها خبر داد و گفت: درحال‌حاضر در ۸۰ درصد کارتهای هوشمند خودروهای شخصی سهمیه بنزین یارانه‌ای به حداقل کاهش یافته است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، اما کسی هول نشده است، خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: همه ما ۷ ساله منتظریم کاری انجام بدهید ....(خبر)
(ادامه)
سهمیه بنزین آذر ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
سهمیه بنزین آبان واریز شد +جدول
سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌ها بامداد اول آبان در کارت‌های سوخت شارژ شد.(ادامه)
سهمیه بنزین آبان ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)

توصیه ما این است که حتما پس از ظاهر شدن عبارت "لطفا کارت خود را بردارید"، به خروج کارت خود اقدام کنند چراکه در غیر این صورت، ممکن است یک یا دو لیتر کاهش سهمیه برای فرد اتفاق بیفتد و علت این است که هنوز ارتباط قطع‌کن نازل با سامانه برقرار نشده است. علت غیب شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت چیست؟
توصیه ما این است که حتما پس از ظاهر شدن عبارت "لطفا کارت خود را بردارید"، به خروج کارت خود اقدام کنند چراکه در غیر این صورت، ممکن است یک یا دو لیتر کاهش سهمیه برای فرد اتفاق بیفتد و علت این است که هنوز ارتباط قطع‌کن نازل با سامانه برقرار نشده است.(ادامه)
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد .... دلّالان اجناس را برای گرانی بیشتر دپو کرده‌اند/ قیمت‌گذاری غیرواقعی رغبتی برای کشاورز نمی‌گذارد
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد ....(ادامه)
سهمیه بنزین مهر واریز شد + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در کارت‌های سوخت شارژ شد.(ادامه)
سهمیه بنزین مهر ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
یک راننده اسنپ چقدر درآمد دارد؟
(ادامه)
شمال نیوز : ذوالفقاری همچنین گفت: می‌خواستند گازوئیل را هم سهمیه‌بندی کنند ما اعلام کردیم که این موضوع شدنی نیست .... ناگفته های معاون وزیر کشور از آبان 98 / با سند می گوییم کی و چه ساعتی مطلع شدند / می خواستند گازوئیل را هم سهمیه بندی کنند
شمال نیوز : ذوالفقاری همچنین گفت: می‌خواستند گازوئیل را هم سهمیه‌بندی کنند ما اعلام کردیم که این موضوع شدنی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز: در مدت گذشته از اصلاح مجدد قیمت بنزین و افزایش آن حدود 25 هزار میلیارد تومان از مابه‌التفاوت ایجاد شده به صورت یارانه به حساب بخشی ... چقدر از درآمد افزایش قیمت بنزین به جیب مردم رفت؟
شمال نیوز: در مدت گذشته از اصلاح مجدد قیمت بنزین و افزایش آن حدود 25 هزار میلیارد تومان از مابه‌التفاوت ایجاد شده به صورت یارانه به حساب بخشی ...(ادامه)
امضای ۲۰۰نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه
نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش تعداد امضا‌های شکایت نمایندگان از زنگنه به ۲۰۰ امضا خبر داد.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود. امشب سهمیه بنزین شهریور واریز می‌شود
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود.(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار توضیحاتی را ارائه داد..... آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار توضیحاتی را ارائه داد.....(ادامه)
۸۹۵ واحد صنفی و عمومی در بابل پلمب شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب ۸۹۵ واحد صنفی و عمومی از ابتدای اسفند تاکنون در شهرستان خبر داد.(ادامه)
طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین
نماینده تهران در مجلس از تدوین طرح نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین خبر داد.(ادامه)
زمان صدور کارت سوخت صدای مردم را درآورد
با توجه به فاصله ۱۵۰۰ تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای، متقاضیان صدور کارت‌های سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایه‌مند هستند.(ادامه)
سهمیه بنزین مرداد واریز شد + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها بامداد اول مرداد در کارت‌های سوخت شارژ شد.(ادامه)
واریز سهمیه بنزین مرداد امشب/ سقف ذخیره بنزین اعلام شد
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت کارت سوخت تمام خودرو‌ها ساعت صفر امشب یکم مرداد ماه شارژ می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ در کارت‌های سوخت شخصی شارژ خواهد شد. زمان واریز سهمیه بنزین مرداد 99 اعلام شد
شمال نیوز: سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ در کارت‌های سوخت شخصی شارژ خواهد شد.(ادامه)
سقف ذخیره کارت سوخت تعیین شد
سقف ذخیره ۵۴۰ لیتر تعیین شده و اگر فردی فقط ۳۰ لیتر از این میزان را استفاده کرده باشد تنها ۳۰ لیتر مرداد ماه به سهمیه آن شخص اختصاص داده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رییس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور گفت: روزانه به طور متوسط حدود 100 الی 400 هزار تومان ارزش ... سرقت بنزین از جایگاه‌ها افزایش یافت
شمال نیوز: رییس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور گفت: روزانه به طور متوسط حدود 100 الی 400 هزار تومان ارزش ...(ادامه)
۵ طرح حمایتی دولت برای اقشار کم برخوردار
معیشت مردم و کمک به اقشار کم‌درآمد همواره از اولویت‌های دولت بوده، بر این اساس طرح‌ها و سیاست‌های پنج‌گانه‌ای را برای حمایت از افراد کم‌ برخوردار برابر تکانه‌های اقتصادی در نظر گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ... سهمیه بنزین نوروزی کجا رفت؟!
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ...(ادامه)
سهمیه بنزین تیرماه، امشب واریز می‌شود
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: ساعت 24 امشب 31 خرداد هشتمین مرحله سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو واریز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین اعلام شد
هشتمین مرحله سهمیه بنزین ساعت ۲۴ شنبه، در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.(ادامه)
یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود
امروز ۱۰ خرداد ماه، هفتمین مرحله حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.