.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت در تمامی استان‌ها با رفع محدودیت به روال قبل بازگشت. سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت در تمامی استان‌ها با رفع محدودیت به روال قبل بازگشت.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون تلفیق پیرامون تخصیص سهمیه بنزین به سرپرست های خانوارهای فاقد خودرو به ازای هر عضو خانواده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. تخصیص سهمیه بنزین به خانواده‌های فاقد خودرو / به ازای هر عضو خانواده ماهانه ۱۵ لیتر بنزین
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون تلفیق پیرامون تخصیص سهمیه بنزین به سرپرست های خانوارهای فاقد خودرو به ازای هر عضو خانواده در سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد. قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد.(ادامه)
طعنه سنگین یک نماینده به پیشنهاد جنجالی میرسلیم
جلال رشیدی کوچی در توییتی نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست، نه مردم.(ادامه)
قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد و با توجه به فعالیت تمام پالایشگاه‌های کشور، تامین آن نیز پایدار است.(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر امشب بدون تغییر واریز خواهد شد. سهمیه بنزین آذر ماه امشب شارژ می‌شود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر امشب بدون تغییر واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، تاکید کرد؛ سهمیه کماکان مانند گذشته در کارت‌های سوخت شارژ می شود. خبر مهم وزارت نفت درباره سه نرخی‌شدن بنزین
شمال نیوز: معاون وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، تاکید کرد؛ سهمیه کماکان مانند گذشته در کارت‌های سوخت شارژ می شود.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در خصوص شایعه گرانی و یا کاهش سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی واکنش نشان داد و گفت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد. واکنش وزیر کشور به شایعه گرانی بنزین / تغییری در سهمیه و قیمت رخ نخواهد داد
شمال نیوز: وزیر کشور در خصوص شایعه گرانی و یا کاهش سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی واکنش نشان داد و گفت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
شمال نیوز: میزان سوختگیری بنزین در هر نوبت در کارت‌های آزاد از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است. مدیر منطقه ساری : افزایش بی سابقه مسافرت‌ها در چند روز اخیر برخی جایگاه‌های سوخت را با مشکل در عرضه روبرو کرد / برخی جایگاه‌ها بدون سوخت شده اند
شمال نیوز: میزان سوختگیری بنزین در هر نوبت در کارت‌های آزاد از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
سهمیه بنزین مرداد ماه واریز شد
سهمیه بنزین مرداد در کارت سوخت تمام وسایل نقلیه شارژ شد.(ادامه)
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند.... کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی/ کشاورزان گالن به دست و سرگردان
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند....(ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین تیر ماه ۱۴۰۱
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود. (ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین خرداد ماه ۱۴۰۱
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در ساعت صفر بامداد شنبه (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
کارت‌های سوخت امشب شارژ می‌شوند
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
لیتر سهمیه سوخت آزاد در کارت‌های شخصی
دارندگان خودرو با کارت شخصی سوخت خود ماهانه ۲۵۰ لیتر بنزین می‌توانند مصرف کنند.(ادامه)
خبر جدید درباره سهمیه بنزین نوروزی
مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هنوز تصمیمی برای سهمیه بنزین نوروزی گرفته نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای / منابع فروش یکبار در ماه تسویه می‌شود
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می‌رسد مردم کم‌کم باید خود را برای سهمیه‌های جدید بنزین آماده کنند؛ آن‌طور که از خبرها برمی‌آید، دولت در کیش شروع به اجرای طرح جدید بنزینی خود کرده و پس از آن، قشم به این طرح خواهد پیوست. صفر تا صد طرح جدید بنزینی دولت / الگوی جزیره سراسری می‌شود؟
شمال نیوز: به نظر می‌رسد مردم کم‌کم باید خود را برای سهمیه‌های جدید بنزین آماده کنند؛ آن‌طور که از خبرها برمی‌آید، دولت در کیش شروع به اجرای طرح جدید بنزینی خود کرده و پس از آن، قشم به این طرح خواهد پیوست.(ادامه)
سهمیه بنزین بهمن‌ماه امشب شارژ می‌شود
سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی برای دومین ماه زمستان، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود. (ادامه)
معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: این که آغاز اجرای طرح آزمایشی بنزینی دولت، اوایل بهمن باشد یا چند روز دیگر در حال بررسی است. جزئیات طرح جدید سهمیه بندی بنزین | طرح «بنزین برای همه» از چه زمانی اجرایی می‌شود؟
معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: این که آغاز اجرای طرح آزمایشی بنزینی دولت، اوایل بهمن باشد یا چند روز دیگر در حال بررسی است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود. رئیسی: به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم/ دولت را با ۷۰۰ نفر فوتی روزانه تحویل گرفتیم/ گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است/ آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.(ادامه)
یک عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: چرا باید کسی که سوار اتومبیل گران‌قیمت و می‌شود یارانه سوخت دریافت کند، این سهمیه به فرد داده می‌شود و به این ترتیب کسی که صرفه‌جویی کند می‌تواند مابه‌التفاوت را در بورس انرژی معامله کند. این افراد از طرح جدید بنزین سود خواهند برد+جزییات
یک عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: چرا باید کسی که سوار اتومبیل گران‌قیمت و می‌شود یارانه سوخت دریافت کند، این سهمیه به فرد داده می‌شود و به این ترتیب کسی که صرفه‌جویی کند می‌تواند مابه‌التفاوت را در بورس انرژی معامله کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در حال بررسی هستیم که بتوانیم در طرح آزمایشی جدید اگر خانواده‌ای قبلا سهمیه بنزین 60 لیتر داشته و الان کمتر شده، با تمهیداتی این سهمیه 60 لیتر را برای آن خانواده حفظ کنیم ....(خبر)
(ادامه)
دولت قصد دارد به صورت آزمایشی در دو منطقه قشم و کیش سهمیه بنزین را به جای کارت سوخت با کد ملی انجام دهد. جزئیات توزیع بنزین با کد ملی | بنزین گران می‌شود؟
دولت قصد دارد به صورت آزمایشی در دو منطقه قشم و کیش سهمیه بنزین را به جای کارت سوخت با کد ملی انجام دهد.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: طرح این است که اگر قرار است یارانه‌ای داده شود و مابه‌التفاوتی دریافت شود این مستقیماً برود سراغ کسانی که از بنزین استفاده نکردند / مسئله دیگر این بود که بخشی از مردم چند خودرو دارند و طبیعتاً چندبرابر کسی که یک خودرو دارد....(خبر)
(ادامه)
تکلیف قیمت بنزین روشن شد
رییس کمیته اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی گفت؛ هیچ افزایشی درقیمت حامل‌های انرژی نخواهیم داشت و در مجلس هم هیچ بحثی درمورد گران شدن بنزین نشده است.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین دی‌ماه
سهمیه بنزین دیماه ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت در واکنش به برخی شایعات تاکید کرد: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست و حتما اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می‌شود. قرار نیست بنزین گران شود / دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست
شمال نیوز : سخنگوی دولت در واکنش به برخی شایعات تاکید کرد: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست و حتما اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.