.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده است. مطهری، نوبخت و پزشکیان برای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند
صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده است.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت . شرکت 10 هزار میلیاردی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت .(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند. بازگشت سفرای ایران و مصر به زودی؟
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد. دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را وظیفه طلاب دانست. دیدار طلاب شرق مازندران با نماینده ولی فقیه در استان
نماینده ولی فقیه در مازندران تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را وظیفه طلاب دانست.(ادامه)
نشریه وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا به نتانیاهو هشدار داده درگیری احتمالی با حزب‌الله به یک جنگ گسترده می‌انجامد. هشدار بایدن به نتانیاهو در خصوص عواقب حمله به حزب‌الله
نشریه وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا به نتانیاهو هشدار داده درگیری احتمالی با حزب‌الله به یک جنگ گسترده می‌انجامد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اختلال اخیر در سامانه سوخت گفت: تیم‌هایی که دنبال منشا تهدید بودند موفق شدند بدافزار مهاجم را شناسایی کنند و یک تهدید مدرن از جنس APT بوده که کشف شده و در آزمایشگاه‌های ما در حال بررسی دقیق است. سردار جلالی: بدافزار مهاجم سیستم سوخت‌رسانی را شناسایی کردیم
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اختلال اخیر در سامانه سوخت گفت: تیم‌هایی که دنبال منشا تهدید بودند موفق شدند بدافزار مهاجم را شناسایی کنند و یک تهدید مدرن از جنس APT بوده که کشف شده و در آزمایشگاه‌های ما در حال بررسی دقیق است.(ادامه)
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه هر کسی امنیت دریای سرخ را می خواهد، باید تجاوز رژیم صهیونیستی را به غزه متوقف کند، گفت ملت یمن در قبال حمله آمریکا دست بسته نخواهد بود. همه گزینه‌ها برای مقابله با تجاوز احتمالی آمریکا به یمن مطرح است
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه هر کسی امنیت دریای سرخ را می خواهد، باید تجاوز رژیم صهیونیستی را به غزه متوقف کند، گفت ملت یمن در قبال حمله آمریکا دست بسته نخواهد بود.(ادامه)
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند. سرگردانی و تغییر مسیر کشتی‌های باربری از دریای سرخ
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
به گفته رسانه‌های اسراییلی عربستان سعودی قصدی برای پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ ندارد. اختلاف نظر امارات و عربستان درباره مشارکت در ائتلاف دریایی آمریکا
به گفته رسانه‌های اسراییلی عربستان سعودی قصدی برای پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ ندارد.(ادامه)
شمال نیوز:

برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند. پشت پرده نزدیک‌شدن برخی گروه‌ها به احمدی‌نژاد
شمال نیوز: برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است. مصاحبه دردسرساز رئیس بانک مرکزی ترکیه
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد. رضایی: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد.(ادامه)
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است. رئیس جمهور به وزارت بهداشت دستور فوری داد، اما باز هم دارو ندادند!
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان‌ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می‌شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می‌گویند یعنی چی؟(خبر)
(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.396 seconds.